Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko minulla olla HIV?

Vierailija
31.01.2017 |

Kävin hiv-testissä, hoitaja sanoi että jos testi on negatiivinen, tulokset tulevat tänään, mutta jos positiivinen, niin vasta viikon päästä.

Olen ollut mieheni kanssa kohta 3 vuotta. Mies petti joten käytiin molemmat testeissä. Miehen hiv-testi oli negatiivinen, itse en ole miestäni pettänyt.

Onko nyt siis niin että labrassa vain ruuhkaa tai vastaavaa, onko muka mahdollista että minulla olisi HIV vaikka miehellä ei ole?

P*rkele kun ton piti mennä jotain muuta lykkäämään ilman ehkäisyä vieläpä ja nyt itse saa murehtia ja märehtiä asioita

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään ole. Mullakin tulokset viivästyi ja huolestuin samalla tavalla. Siinä ja siinä kannattaako sitä edes testailla tuommoisen takia.

Vierailija
2/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään ole. Mullakin tulokset viivästyi ja huolestuin samalla tavalla. Siinä ja siinä kannattaako sitä edes testailla tuommoisen takia.

Jatkan...

Ja jos miehesi testi oli neg. niin. Iksi edes mietit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyiskö omakannasta nuo labratestien tulokset? Katso sieltä

Vierailija
4/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan...

Ja jos miehesi testi oli neg. niin. Iksi edes mietit?

En tiedä, tuli vaan paniikki kun sanottiin että tänään tulee tulos jos on negatiivinen, niin nyt sitä sitten kuvittelee kaikennäköistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi