IS: Suomalainen musiikin superpari erosi
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000005068556.html
Onko joku kuullut heistä tai heidän bändistään?
Kommentit (23)
Vai että oikein superpari. Kaikkea sitä oppii.
Tuota samaa äsken nauroin. Superpari. Koskaan kuullukaan.
Ovat niin neverhöörd, että normaaliakin nolompaa sekä eroparin että IS:n puolesta.
No onhan Regina-bändi miljoona x kuuluisampi ja parempi kuin joku Jenni Vartiainen! Suuri menetys tämä avioero.
Onhan tuosta bändistä kohkattu Rumbassa menneinä vuosina aika paljon. Siitä huolimatta itselleni se on jäänyt tuntemattomaksi. Heidän edustamansa musiikkityyli kun ei satu kiinnostamaan minua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Neva hööd.
Neva on suotyyppi ja Laatokasta Suomenlahteen laskeva joki. Höödistä en ole kuullut.
Täähän on jo vanha juttu ja täälläkin jo puitu.
Vahva on voimakkain yksinään, kuten Tauskista olemme oppineet. Ei hätää.
Kuuntelin jo ekan demon aikaan, kun netissä ja poppiklubeilla kuhistiin uudesta tulokkaasta. Pidä varasi, tyttö ja Salakuvaaja muistaakseni demolla.
Niin että olen kuullut joo.
Tietenkin olen kuullut. Jos vähänkään on seurannut suomalaista musiikkia, niin ei ole voinut jäädä kuulematta. Ei kylläkään mikään superpari.
PS panisin
Niin ketkä? En halua avata linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin että Matti ja Teppo.
Heh.. jep, siinä aito superpari. Heidän kestosuosionsa vielä 2017 on varsinainen mysteeri. Julkisuuttahan nämä välttelevät kuin ruttoa.
Ovat kyllä erittäin tunnettuja ja arvostettuja muusikoita musiikki- ja ammattilaispiireissä. Eivät tee cheek- tai abreu-roskaa, joten mukiikista vähät välittävälle, suurelle yleisölle lienevät tuntemattomia.
Aamulehtikin otsikoi Battle Beastin kiertueen avauskeikkaa Tampereella mainostavan juttunsa "Suosikkibändi antoi kenkää johtohahmolleen". Tuo erottaminen tapahtui siis n. pari vuotta sitten eikä Battle Beast kyllä erityinen "suosikkibändi" kyllä ole, keskisuuri nimi kotimaisessa metallissa.
Suomalaisen musiikin superpari? Eihän täällä ees oo mitään supermuusikkojakaan, saati sitten pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vahva on voimakkain yksinään, kuten Tauskista olemme oppineet. Ei hätää.
Tämä ajatus lohduttaa minua yön pimeinä tunteina.
Kun sanotaan musiikin superparin eronneen, mä odottaisin uutista joka koskee esim. Maarit ja Sami Hurmerintaa...
Niin? Ihan tyypillinen iltapaskan clickbait-otsikko