Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö antamaan anteeksi, jos joku suutuksissaan sanoo tappavansa sinut?

Vierailija
31.01.2017 |

Vai laittaisitko välit poikki lopullisesti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki.

Vierailija
2/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laittaisin välit poikki... Ehkä myöhemmin pystyisin antamaan anteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki ja rikosilmoitus.

Vierailija
4/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olet tehnyt tuolle ihmiselle. Jos olet pettänyt, käyttänyt henkistä väkivaltaa ja lyönyt häntä vuosia, ymmärtäisin, että viha puskisi ulos verbaalisesti. Yksi lause vs. vuosien fyysinen ja psyykkinen kaltoinkohtelu. Jos hän sanoo noin pienen kinan takia, en antaisi anteeksi.

Vierailija
5/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pystyn antamaan, muttei mulla tuommosen kanssa olisi enää mitään tekemistä.

Esim kälyni on laittanut äidille tekstarin "tapan ton sun poikas" mulle se kerran sano, että mut ja mun koko suku pitäis pistää kylmäksi, koska ollaan hankalia, eikä menty heidän häihinsä.

Äidiltä sentään pyysi anteeksi ja muita on ihmetellyt, miksei heidän juhlissaan käydä.

Tuo uhkailu on kuulemma ihan vaan semmosta harmitonta läppää, jota kiukkuspäissään viljelee.

Vaikka huumorintajuni on taipuva ja monella tapaa laaja, tappo ja väkivalta ei kuulu vitsailun piiriin.

Vierailija
6/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tartutti mulle sukupuolitauteja, oli valehdellut seksikumppaneistaan (siis siitä että olin ainoa). En päässyt vähällä vaan infektiot aiheuttivat pysyvää haittaa, sanoin että jos kuolen niin vien sut mukanani samalla, mielestäni ei ollut liioiteltua enkä kadu.

Vierailija
7/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä olet tehnyt tuolle ihmiselle. Jos olet pettänyt, käyttänyt henkistä väkivaltaa ja lyönyt häntä vuosia, ymmärtäisin, että viha puskisi ulos verbaalisesti. Yksi lause vs. vuosien fyysinen ja psyykkinen kaltoinkohtelu. Jos hän sanoo noin pienen kinan takia, en antaisi anteeksi.

Itse sanoin sisarelleni suutuksissani, että tapan hänet. Tämä sai alkunsa siitä, että sisareni soitti minulle ja kysyi oliko eräs tuttavamme käynyt isämme talossa minun ollessani käymässä siellä. Vastasin ensin, että ei, ja kysyin, että miten niin ja hän vain vastasi että no siten niin, ja sitten kuitenkin myönsin, että hän oli siellä käynyt ja hän rupesi haukkumaan minua valehtelijaksi ja hän sanoi, että tämä tuttava ei olisi saanut siellä käydä, koska sisareni mielestä hän ei ole sinne tervetullut. Hän myös sanoi, että tämä tuttava käyttää minua hyväkseen enkä tajua sitä ja sanoi minua tyhmäksi ja kun kysyin, että entä jos minäkin sanoisin, että esim. sisareni poikaystävä ei olisi tervetullut sinne, hän sanoi että tuskinpa minulla mitään sitä vastaan on ja että hän on raatanut siellä samaan aikaan kun minä olen vain möllöttänyt televisiota.

Vierailija
8/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin sisarelleni suutuksissani, että tapan hänet. Tämä sai alkunsa siitä, että sisareni soitti minulle ja kysyi oliko eräs tuttavamme käynyt isämme talossa minun ollessani käymässä siellä. Vastasin ensin, että ei, ja kysyin, että miten niin ja hän vain vastasi että no siten niin, ja sitten kuitenkin myönsin, että hän oli siellä käynyt ja hän rupesi haukkumaan minua valehtelijaksi ja hän sanoi, että tämä tuttava ei olisi saanut siellä käydä, koska sisareni mielestä hän ei ole sinne tervetullut. Hän myös sanoi, että tämä tuttava käyttää minua hyväkseen enkä tajua sitä ja sanoi minua tyhmäksi ja kun kysyin, että entä jos minäkin sanoisin, että esim. sisareni poikaystävä ei olisi tervetullut sinne, hän sanoi että tuskinpa minulla mitään sitä vastaan on ja että hän on raatanut siellä samaan aikaan kun minä olen vain möllöttänyt televisiota.

Siis isäni on kuollut, ja hänen talonsa on tyhjillään. -ap

Vierailija
9/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis isäni on kuollut, ja hänen talonsa on tyhjillään. -ap

Sisarellasikin taitaa päässä viirata ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi