Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Jenni Vartiainen voi laulaa sadomasokistisesta seksistä ja samalla seukata uskovaisen pojan kanssa??

Vierailija
31.01.2017 |

Jotain outoa tuossa kuviossa on. Etenkin Eliaksen äiti ei varmasti hyväksy tuollaisia seksilauluja js Jennin uutta kaulapanta-saapas lookia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo koirallakin on kaulapanta

https://www.instagram.com/p/BOSFa9ig_gn/?taken-by=eliaskaskinen&hl=fi

LOL. Jenni taisi lainata Ellun koiranrääpäleen kaulapantaa aamu-tv:n haastikseen. Jotenkin söpöä...

https://i.ytimg.com/vi/AWf8rjxwa44/hqdefault.jpg

Katsoin kanssa, että ihan samalta pannalta näyttää x)

Vierailija
22/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan vauvakasvoisen Eliaksen pakarat tälläkin hetkellä punaiset? Entä käyttääkö Elias siveysvyötä? 

Elias on niin lutusen söpö♥♥♥

Ellu on 190cm pitkä kolli eikä mikään pikkupoika.

Olkoon vaikka kilometrin pitkä, mutta katso nyt sen kasvoja. Ne oikein huutavat puuttuvaa tuttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan vauvakasvoisen Eliaksen pakarat tälläkin hetkellä punaiset? Entä käyttääkö Elias siveysvyötä? 

Elias on niin lutusen söpö♥♥♥

Ellu on 190cm pitkä kolli eikä mikään pikkupoika.

Olkoon vaikka kilometrin pitkä, mutta katso nyt sen kasvoja. Ne oikein huutavat puuttuvaa tuttia

Uskoisin että Jennin penäämä Eliaksen turvasana on "Tutti pois".

Vierailija
24/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sadomasokismi oikeasti näin täyttä hepreaa nykypäivän Suomessa? Jenni The wannabe kinky laulaa kaulapannassa olevansa domina ja aamutelkkarin juontaja kyselee Jenniltä, että mikä on Jenni sun turvasana? Ei dominoiva henkilö pidä kaulapantaa, eikä dominoivalla henkilöllä ole turvasanaa

Vierailija
25/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sadomasokismi oikeasti näin täyttä hepreaa nykypäivän Suomessa? Jenni The wannabe kinky laulaa kaulapannassa olevansa domina ja aamutelkkarin juontaja kyselee Jenniltä, että mikä on Jenni sun turvasana? Ei dominoiva henkilö pidä kaulapantaa, eikä dominoivalla henkilöllä ole turvasanaa

Olet jo kirjoittanut täsmälleen saman asian tänne (viesti n:o 12). Tuli selväksi, rauhoitu ja anna jo olla tuo jauhaminen.

Vierailija
26/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uskovainen, jos sillä nyt tarkoitetaan uskomista Jumalaan. Ja meillä on sm seksiä mun aloitteestani. Että mikähän tässä on ristiriita? Luuletko ettei Jumala hyväksy seksiä? Hänhän on sen ihmisten iloksi luonutkin.

Vierailija
27/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk Jenni vielä Eliaksen kanssa? Mistä tiiätte? Ette varmaan mistään...

Vierailija
28/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onk Jenni vielä Eliaksen kanssa? Mistä tiiätte? Ette varmaan mistään...

Ainakin vielä tammikuun Suomi100 uudenvuodenjuhlissa oli, nähty on. Ehkä on nopea liikkeissään ja parissa viikossa eronnut?

Vierailija
29/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaana vanhana miehenä sanosin että tähän sopisi kyllä kaulapanta sellainen leveä jossa on niittejä. 

https://www.instagram.com/p/BP4qfoIgsm3/?taken-by=jennivartiainenoffici…

Vierailija
30/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen uskovainen, jos sillä nyt tarkoitetaan uskomista Jumalaan. Ja meillä on sm seksiä mun aloitteestani. Että mikähän tässä on ristiriita? Luuletko ettei Jumala hyväksy seksiä? Hänhän on sen ihmisten iloksi luonutkin.

Tässä ketjussa on puhuttu ymmärtääkseni kristinuskosta. En tosin tiedä, kuka Elias Kaskinen on, mutta päättelin hänen olevan kristitty.

En sano, että sadomasokistinen rekvisiitta (esim. kaulapanta) sinänsä syntiä on, mutta kyllä sadomasokistisuus on seksuaalisuuden vääristymä, jota ei ainakaan kannata ruokkia ja lietsoa.

Kaikki synnit saa anteeksi Jumalalta Jeesuksen sovituskuoleman ja ylösnousemuksen ansiosta (armosta me olemme pelastetut), mutta Jumalan tahtoon on pyrittävä eikä Hänen tahtonsa ole, että seksuaalisuus valjastetaan ehdoin tahdoin kivun tuottamiseen, itsetuhoon, nöyryytykseen tms.

Vierailija
31/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Jennikin on uskovainen, ja eihän uskominen estä tekemästä asioita.

Vierailija
32/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on puhuttu ymmärtääkseni kristinuskosta. En tosin tiedä, kuka Elias Kaskinen on, mutta päättelin hänen olevan kristitty.

En sano, että sadomasokistinen rekvisiitta (esim. kaulapanta) sinänsä syntiä on, mutta kyllä sadomasokistisuus on seksuaalisuuden vääristymä, jota ei ainakaan kannata ruokkia ja lietsoa.

Kaikki synnit saa anteeksi Jumalalta Jeesuksen sovituskuoleman ja ylösnousemuksen ansiosta (armosta me olemme pelastetut), mutta Jumalan tahtoon on pyrittävä eikä Hänen tahtonsa ole, että seksuaalisuus valjastetaan ehdoin tahdoin kivun tuottamiseen, itsetuhoon, nöyryytykseen tms.

Miten voit sanoa vääristymäksi jotakin, joka tuottaa iloa, onnea ja nautintoa ihmisten elämään?! Minä esimerkiksi olen fantasioinut pikkulapsesta saakka piiskan saamisesta. Kyllä, luit oikein. Ei, minua ei koskaan piiskattu kotona. Murrosiässä tajusin kiinnostukseni piiskaan olevan seksuaalista sorttia. Tämä kiinnostus on siis ominaisuus, joka on ollut minussa aina ja se on iso osa seksuaalisuuttani. Kesti pitkään, ennen kuin uskalsin kertoa tästä miehelleni - mutta kun vihdoin uskalsin, seksielämästämme tuli kertatysäyksellä upeaa. Ennen en koskaan saanut orgasmia eikä minun siksi juuri tehnyt mieli seksiä. Nykyään saan sekä piiskaa että orgasmeja, mistä johtuen olen sängyssä intohimoinen ja halukas kumppani. Meistä on miehen kanssa tätä kautta tullut toisillemme läheisemmät ja luottavaisemmat puolisot. Miksi sulkisin itsestäni näin ison osan "kaappiin" ja eläisin valheessa ja ilottomana? Sitäkö sinun jumalasi haluaisi?

Vierailija
33/44 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit sanoa vääristymäksi jotakin, joka tuottaa iloa, onnea ja nautintoa ihmisten elämään?! Minä esimerkiksi olen fantasioinut pikkulapsesta saakka piiskan saamisesta. Kyllä, luit oikein. Ei, minua ei koskaan piiskattu kotona. Murrosiässä tajusin kiinnostukseni piiskaan olevan seksuaalista sorttia. Tämä kiinnostus on siis ominaisuus, joka on ollut minussa aina ja se on iso osa seksuaalisuuttani. Kesti pitkään, ennen kuin uskalsin kertoa tästä miehelleni - mutta kun vihdoin uskalsin, seksielämästämme tuli kertatysäyksellä upeaa. Ennen en koskaan saanut orgasmia eikä minun siksi juuri tehnyt mieli seksiä. Nykyään saan sekä piiskaa että orgasmeja, mistä johtuen olen sängyssä intohimoinen ja halukas kumppani. Meistä on miehen kanssa tätä kautta tullut toisillemme läheisemmät ja luottavaisemmat puolisot. Miksi sulkisin itsestäni näin ison osan "kaappiin" ja eläisin valheessa ja ilottomana? Sitäkö sinun jumalasi haluaisi?

Joku joka piikittää heroiinia saattaa kokea saavansa siitä iloa, onnea ja nautintoa, mutta ei se silti ole Jumalan tahdon mukaista, vaan itsetuhoisaa.

Raamatussa ei ole lainkohtaa, jossa sanotaan kirjaimellisesti "Sinä et saa harjoittaa sadomasokismia" tai "Piiskaaminen seksissä on synti" tms., mutta jos tarkastellaan sitä kaikkea, mitä Raamatussa kerrotaan avioliitosta, sen tarkoituksesta ja siitä, mitä se viestii meille ikuisuudesta ja Jumalasta, niin ainakin minä, ja uskaltaisin väittää että suurin osa Raamatun tuntevista uskovista, löytää sieltä elämälle myönteisen, eheyttävän, rakentavan käsityksen seksuaalisuudesta, kaikkea mikä on väkivallalle vastakkaista. Avioliitossa olevien miehen ja naisen tulee toteuttaa sen mukaista seksuaalisuutta.

En kuitenkaan rupea tässä mitään lakeja muotoilemaan kenellekään. Kehotan lukemaan Raamattua silmällä pitäen avioliiton tarkoitusta.

Vierailija
34/44 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi: kaikki laulut eivät maailmassa aina kerro laulajan omasta elämästä. Jenni vois olla vaikka neitsyt ja silti laulaa turvasanan kaltaisia kappaleita.

Vierailija
35/44 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi: kaikki laulut eivät maailmassa aina kerro laulajan omasta elämästä. Jenni vois olla vaikka neitsyt ja silti laulaa turvasanan kaltaisia kappaleita.

Jensku on neitsyt. Ei ole päässyt sm tai muutakaan seksiä koskaan harastamaan eli siitä puhe mistä puute.

Vierailija
36/44 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kantsinut vetää tukkaa blondiks. Persoona hävisi sen myötä...

Vierailija
37/44 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis kantsinut vetää tukkaa blondiks. Persoona hävisi sen myötä...

Kummallinen ihminen olet, jos sinun mielestä persoona riippuu vain hiustenväristä!

Vierailija
38/44 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo sulkee pois toisensa? Siis uskovaisuus ja sadomaso?

Vierailija
39/44 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo sulkee pois toisensa? Siis uskovaisuus ja sadomaso?

Luulisi että uskovainen ei sallisi väkivaltaa missään muodossa. Eikös sadomasokismissa toinen osapuoli aiheuta toiselle kipua ja henkistä alistamista? Toisaalta uskon ettei uskovaiset käyttäydy makuuhuoneessa sen pyhemmin kuin muutkaan...ruoska voi viuhua yhtälailla.

Vierailija
40/44 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet ovat, tämän päivän Seiska kertoo että Eliaksella uusi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan