Tätä palstaa lukiessa on yllättynyt kuinka kiihkeästi nuoret naiset himoitsevat vanhempia miehiä
Nyt olen alkanut tehdä ihan reilusti aloitteita. M45
Kommentit (10)
Vanhojen miesten aloittamista keskusteluista tulee aina niin pitkiä, että olen tehnyt saman johtopäätöksen ja ruvennut siten keskittymään vähintään 10 vuotta nuorempiin naisiin.
M27
Kysymyshän on siitä, että Mika (51 v.) ja Pena (63 v.) esiintyvät täällä nuorina kiihkeinä naisina ja läähättävät kuolaavansa 51- ja 63-vuotiaita miehiä.
Jaahas. Taas joku yrittää meidän vanhempien miesten puolesta luodaa tekaistua mielikuvaa siitä, että nuoret naiset olisi jotenkin kiinnostuneita. Turha vaiva.
Tämä palsta on illuusio. Palstalla luullaan, että 98 % miehistä on samaa mieltä kaikista asioista.
Tältä palstalta saa myös käsityksen, että kaikki miehet haluaisivat hyvin paljon itseään nuoremmsn naisen. Miespuolisten työkavereiden ja kavereiden (ikää 50-60 v) puheiden mukaan halutaan suht lähellä oman ikäinen. Kukaan ei halua jäädä eläkkeelle yksinään.
Palstalta saa myös käsityksen, että miehet tykkäävät langanlaihoista naisista. Todellisuudessa moni haluaa kurveja.
Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän on siitä, että Mika (51 v.) ja Pena (63 v.) esiintyvät täällä nuorina kiihkeinä naisina ja läähättävät kuolaavansa 51- ja 63-vuotiaita miehiä.
Niinpä ja kyrpä pitkällä runkkailevat teksteilleen.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Lehmät lentää yhdessä yksisarvisten kanssa.
Ai. Minä olen huomannut sen ihan tosielämän puolella. Turha niiden abortti-ikäisten (alle 30) on kuitenkaan yrittää kosketusetäisyydelle kanssani.
M35
Olen tällä useamman vuoden pyörinyt, mutta enpä ole moisiin keskusteluihin törmännyt. Enemmänkin niihin , jossa ällötään kun vanhat ukot kuolaa perään. Voihan se tietenkin olla, että joku ihastuu 10v itseään vanhempaankin mieheen, mutta tuskin sen takia, että ukkeli on vanhempi. Juurihan se yksi nainen valitteli, kun oli ottanut vanhemman ukon ja nyt oli ero tullut. Varoitteli muita sortumassa samaan. Kyllä se kuule AP niin on, että suutari pysyköön lestissään ja vanhat ukot tyytyköön vanhoihin naisiin.
Täällä naiset kokoajan kertovat katselevansa vähintään 10v vanhempia ja mielellään 20v vanhempia sillä silmällä.