Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homoista ajatellaan liian usein vain sitä, millaista seksiä he harrastavat?

Vierailija
31.01.2017 |

Ei heteroista mielestäni ajatella samalla tavalla yhtä herkästi, tai ainakaan sanota ääneen? Miksi homoista puhuttaessa otetaan liian usein puheeksi esim. "persehommat" vaikka huomattava määrä homoista ei harrasta yhdyntää ja harrastavathan heterotkin anaaliseksiä?

Voitaisiinko homoista vielä joskus puhua neutraalisti ilman näkökulmaa, joka perustuu siihen millaista seksiä ne kaksi ihmistä keskenään harrastaa...

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, en kyllä ajattele tollasia....

Vierailija
42/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs olikaan suurin ero homojen ja heteroiden välillä? Oliko se, se millaista seksiä he harrstavat. Muutoin han he ovat ihmisiä kuten muutkin ja heidän kanssaan/heistä puhutaan samoista asioista kuin muidenkin?

Pointti ei taida olla se että mikä on homojen ja heteroiden ero, vaan se että homoista puhutaan lähes aina seksielämän kautta. Harvemmin kukaan homo toteaa jostain heteroparista puhuttaessa AI NE JOTKA LAITTAA MUNAA PILLUUN? Eli sitä seksielämää ei tarvitse aina alleviivata.

Miksi siis alleviivata homouttakaan? Olkaa ihmisiä, sisustussuunnittelijoita, veljiä, setiä, Mikkoja, ellette halua alleviivata seksuaalisuuttanne. En minäkään esittele itseäni heteroksi jos ei ole mitään syytä alleviivata sitä.

Miespari kävelee käsi kädessä. Reaktio: hyiiiii, vitun homot, eikö missään saa olla rauhassa homoilta, kaduillakin homoillaan jo, yäääääkkkkk, homovitsejä....

Heteropari kävelee käsi kädesdä ja suutelee. Ei mitään reaktiota.

Siinä tyypillinen seksuaalisuuden esittely.

Kuinka monta vuosikymmentä aiotte vielä turvautua tuohon korttiin, että homous on joskus ollut Suomessa tabu, tai että jossakin Kärsämäellä asuu vielä juntteja? En muista nähneeni tuollaista tilannetta sitten peruskoulun (joo, näin ei saisi sanoa kun ei itse ole homo, plaa plaa). Sen sijaan näen lähes päivittäin, kuinka joku itse alleviivaa seksuaalisuuttaan (ja sitten ihmettelee, miksi häntä pidetään seksieläimenä?).

En selvästikään sitten ole tämän keskustelun kohderyhmää kun minua ei kiinnosta eikä provosoi se, mitä kukakin edustaa - ellei joku itse tule hieromaan sitä aiheetta naamalleni.

Nikkaroi itsellesi aikakone ja palaa omaan aikaasi 150 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen parisuhderiidat ovat mitä mainiointa komediaa sivustaseuraajalle.

Vierailija
44/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos jotkut heterot vois lopettaa sen valittamisen että jos jossain mainitaan tai on esillä joku homo, niin kyse on heti aivopesusta tai väkisin esiin työntämisestä. En itsekään kilju turuilla ja toreilla että miksi heteroita tyrkytetään jatkuvasti. Koska jos asiaa alkaa miettimään niin heterot ovat kokoajan tyrkyllä mainoksissa, telkkarissa, lehdissä, kadulla, ruokakaupassa, musiikissa ja lista jatkuu loputtomiin. Se ei minua haittaa - toisin kuin se että jos jossain on homo niin johan alkaa vouhkaaminen homoksi käännyttämisestä ja mistä lie. PS. Kuulin tänään radiosta kappaleen jossa laulettiin naisen ja miehen intohimoisesta suhteesta, heteropropagandaa!!!!111

Vierailija
45/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinhan me tosiaankin myös miettiä millä tavala homot saataisiin parannettua.

Tai edes pysymään kaapissa, etteivät häiritsisi normaaleja ihmisiä.

Määrittele "normaali ihminen".

Vierailija
46/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet homot tuo sitä ihan itse esille. Esim. Jari Sillanpää. En ole ikinä ennen ajatellut sen seksimieltymyksiä enkä oikeastaan koko homouttakaan mutta viime syksyisen lehdissä avautumisen jälkeen oli pakko. Ei ollut yhtään mieltä ylentävää ja meni ihan fiilarit koko tyypistä.

Mielessä pyöri hallitsemattomasti syksyn ja talven 24/7 Jari vetämässä jotain perseeseen?

Saako Katri Helenan seksuaalisuus saman aikaan?

Vierailija
47/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs olikaan suurin ero homojen ja heteroiden välillä? Oliko se, se millaista seksiä he harrstavat. Muutoin han he ovat ihmisiä kuten muutkin ja heidän kanssaan/heistä puhutaan samoista asioista kuin muidenkin?

Pointti ei taida olla se että mikä on homojen ja heteroiden ero, vaan se että homoista puhutaan lähes aina seksielämän kautta. Harvemmin kukaan homo toteaa jostain heteroparista puhuttaessa AI NE JOTKA LAITTAA MUNAA PILLUUN? Eli sitä seksielämää ei tarvitse aina alleviivata.

Miksi siis alleviivata homouttakaan? Olkaa ihmisiä, sisustussuunnittelijoita, veljiä, setiä, Mikkoja, ellette halua alleviivata seksuaalisuuttanne. En minäkään esittele itseäni heteroksi jos ei ole mitään syytä alleviivata sitä.

Miespari kävelee käsi kädessä. Reaktio: hyiiiii, vitun homot, eikö missään saa olla rauhassa homoilta, kaduillakin homoillaan jo, yäääääkkkkk, homovitsejä....

Kuinka monta vuosikymmentä aiotte vielä turvautua tuohon korttiin, että homous on joskus ollut Suomessa tabu, tai että jossakin Kärsämäellä asuu vielä juntteja? En muista nähneeni tuollaista tilannetta sitten peruskoulun (joo, näin ei saisi sanoa kun ei itse ole homo, plaa plaa). Sen sijaan näen lähes päivittäin, kuinka joku itse alleviivaa seksuaalisuuttaan (ja sitten ihmettelee, miksi häntä pidetään seksieläimenä?).

En selvästikään sitten ole tämän keskustelun kohderyhmää kun minua ei kiinnosta eikä provosoi se, mitä kukakin edustaa - ellei joku itse tule hieromaan sitä aiheetta naamalleni.

SINÄ et ole NÄHNYT? Tiedätkö kun jotkut ELÄVÄT näiden tilanteiden kanssa joka päivä?! Kuinka monen seksuaalivähemmistöä edustavan henkilön kanssa olet elämässäsi jutellut? Omassa tuttavapiirissä näitä on aika paljon ja kyllä ne jutut on kuules melkoisen rankkoja. Helsingissä saa vielä kulkea rauhassa, mutta esimerkiksi jo  jossain Tampereella on aika hyvät tsänssit saada suoraan turpaansa. 

Kukaan homoystäväni ei ole koskaan tuputtanut seksikokemuksiaan minulle. Miehiä kyllä ihastellaan yhdessä, mutta sehän niissä just on parasta! <3

Ne muuten haukkuu sua selän takana.

Vierailija
48/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa homot lopettaisivat itsensä määrittelemisen seksin kautta. Niin olisi paljon helpompi suhtautua niihin. Nyt tulee väistämättä mieleen vain se, että homoseksi on niille tarve numero 1 ja muuta elämää niillä ei sitten oikeastaan olekaan.

Ei mulla muuta tähän.

Vierailija
49/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi on suurin erottava tekijä heteroihin verrattuna. Ainakin minun tuntemani homot elävät muuten samanlaista elämää kuin minäkin iloineen ja suruineen.

Vierailija
50/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on lähes huvittavaa kun jotkut tuntuvat olevan yltiökiinnostuneita joidenkin homojen seksihommista. Ihan kuin olisivat koko elämänsä odottaneet että pääsevät kommentoimaan jonkun mahdollisia takapuoliräpläyksiä :D näillä tyypeillä jonkun paljastuminen homoksi aiheuttaa välittömän reaktion ajatella kyseisen tyypin makuuhuoneleikkejä. Yleensä samat henkilöt ovat samalla niitä homovastaisimpia ainakin ulosanniltaan. Ettei vaan peittelis omia taipumuksiaan kuten tapana on.

Vierailija
51/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettini pätkii, joten yksittäisten vastausten sijaan laitan lyhyen rautalankaväännöksen:

Minua ei kiinnosta, mikä seksuaalinen suuntaus kenelläkin on. Kaikki ovat minulle tilanteesta riippuen ihmisiä ja / tai ammattinsa edustajia. Luulin, että tämä on oikein? Mutta jos joku haluaa itse alleviivata seksuaalisuuttaan, älä ihmettele, miksi pidän häntä seksikeskeisenä ihmisenä.

Halusitte vastauksia otsikon kysymykseen ja niitä saitte, piditte tai ette. Tämä keskustelu ei ole kovin rakentava.

Vierailija
52/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaikkapa mainos, jossa on pariskunta: heteropari ei herätä taviskatsojassa tunteita (ainakaan negatiivisia), mutta homopari on heti "HYYYYYYIIIII KUN TAAS HOMOJA TUPUTETAAN!!!!111"

Vaikka kyse on ihan samanlaisesta parista. Kummassakaan tapauksessa ei myydä seksuaalisuutta.

Ei niin, mutta vähemmistöä myydään. Kyllä suomessa muutkin vähemmistöt ärsyttävät, kuten vaikka suomenruotsalaiset.

Vierailija
53/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella heteromiehellä on ihmeellinen fiksaatio anaaliseksiin. Pari miestä joita olen tapaillut olivat koko ajan vinkumassa persepanoja, ja sitten homoseksi on muka jotenkin iljettävää. Eivät taida raukat itsekään ymmärtää omaa projisointiaan. 

Vierailija
54/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettini pätkii, joten yksittäisten vastausten sijaan laitan lyhyen rautalankaväännöksen:

Minua ei kiinnosta, mikä seksuaalinen suuntaus kenelläkin on. Kaikki ovat minulle tilanteesta riippuen ihmisiä ja / tai ammattinsa edustajia. Luulin, että tämä on oikein? Mutta jos joku haluaa itse alleviivata seksuaalisuuttaan, älä ihmettele, miksi pidän häntä seksikeskeisenä ihmisenä.

Halusitte vastauksia otsikon kysymykseen ja niitä saitte, piditte tai ette. Tämä keskustelu ei ole kovin rakentava.

Sun muka rakentavissa kommenteissa ei ole muuta sisältöä kuin viktoriaaninen kauhistelu ja seksuaalisuus kaiken muun ylittävänä piirteenä. Et ole fiksu suvaisevainen tai mitään muutakaan ihanteellista. Rukoile itsellesi mielenrauhaa seksiajatuksilta.

Vierailija
55/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaikkapa mainos, jossa on pariskunta: heteropari ei herätä taviskatsojassa tunteita (ainakaan negatiivisia), mutta homopari on heti "HYYYYYYIIIII KUN TAAS HOMOJA TUPUTETAAN!!!!111"

Vaikka kyse on ihan samanlaisesta parista. Kummassakaan tapauksessa ei myydä seksuaalisuutta.

Ei niin, mutta vähemmistöä myydään. Kyllä suomessa muutkin vähemmistöt ärsyttävät, kuten vaikka suomenruotsalaiset.

Enemmistöäkö ei mielistellä mainoksissa? Enemmistön diktatuuri kelpaa sulle ja on myyty hyvin. :D

Vierailija
56/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun muka rakentavissa kommenteissa ei ole muuta sisältöä kuin viktoriaaninen kauhistelu ja seksuaalisuus kaiken muun ylittävänä piirteenä. Et ole fiksu suvaisevainen tai mitään muutakaan ihanteellista. Rukoile itsellesi mielenrauhaa seksiajatuksilta.

Ole sinä sitten rakentavampi ja opeta minulle, mitä minun pitäisi ajatella homoista? Kohdella ylijumalina? Pyhinä lehminä?

En ymmärrä, miten joku voi olla noin perusteellisesti kanssani eri mieltä siitä, että homot ovat ihmisiä kuten muutkin. Etkö vain ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
57/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee televisiota ja siellä on homomiehiä eri ohjelmissa, niin seksuaalisuus tuntuu olevan heillä ITSELLÄÄN kovin voimakkaasti usein esillä. Esim muistan jo siitä fab 5 versioista kuinka kovasti innostuivat stailattavista miehistä ja jutut olivat vihjailevia.

Ilmeisesti on vaan niin, että homoilla ja naisilla on oikeus puhua seksistisesti ja seksistä ja "kuolata" julkisesti, mutta VHM ei voi oikein nykyään kehua naista ainakaan seksiskkääksi ja haluttavaksi julkisesti olematta heti seksisti, sovinisti ja sika jne.

Kuulin jutun kuinka vanhemmat täti-ihmiset työpaikallaan avoimesti kuolasivat jostain Pete Parkkosen puolialastomasta kuvasta ja jakoivat sitä toisilleen. Se on siis ok. Mutta auta armias, jos miehet työpaikalla jakelevat jonkun naisen kuvia...

siksipä minäkin puhun naisista nykyään VAIN parhaiden kaverien kanssa.

Maailma on mennyt aika vinoon tämän sateenkaari- ja feminismikauden aikana.

Mutta eiköhän maahanmuutto lopeta tämänkin vaiheen… vaikka ei se tuleva vaihekaan hyvältä vaikuta.

Vierailija
58/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mielestäni kyllä yleensä mitään pyllynpökkimisjuttuja ajatella, lähinnä semmoista neitimäistä tai muuten vaan fantsua peruskäytöstä parodioidaan.

Vierailija
59/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä sitten rakentavampi ja opeta minulle, mitä minun pitäisi ajatella homoista? Kohdella ylijumalina? Pyhinä lehminä?

En ymmärrä, miten joku voi olla noin perusteellisesti kanssani eri mieltä siitä, että homot ovat ihmisiä kuten muutkin. Etkö vain ymmärrä lukemaasi?

Lopeta jo.

Vierailija
60/83 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tarkoitat seksuaalisuuden alleviivaamisella. Jostain syystä homojen kohdalla tuo alleviivaaminen tarkoittaa sitä että koko asia ylipäätään tulee esille. Eli ilmeisesti homon pitäisi peitellä suuntautumistaan jottei se olisi alleviivausta.

Pitäisikö heteroilta kieltää "minun vaimoni/mieheni" sanan käyttö koska se tavallaan alleviivaa sitä että olet hetero?

En tunne ketään homoa joka olisi käyttänyt lausetta kärjistettynä "olen muuten homo" missään tilanteessa, joka voitaisiin laskea rasittavaksi alleviivaamiseksi. Toinen esimerkki alleviivaamisesta voisi olla jos hetero sanoo "en ole homo, mutta..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän