hyvä ja edullinen ripsiväri joka ei varise päivän aikana.
Kommentit (26)
Yhä edelleen suosin Maybellinen Great Lash iänkaikkisen vanhaa ripsaria. Se vaan on mulle ylivoimaisesti paras, vaikka muutakin on kokeiltu.
Mutta mulla on luonnostaan pitkät ja tuuheat ripset, en tarvitse "volyymiä". Kun ostan jonkun "tuuheuttavan" ripsarin, niin tuloksena on ripset muutamassa 1 cm pitkässä paakussa.
Varsinkin se vedenkestävä, ei todellakaan varise eikä valu, mutta lähtee meikinpoistoaineella hyvin.
Nimimerkillä vanhassa vara parempi.
Lumenekin on vihdoin tehnyt yhden :) blueberry curl, hopeanvärinen ruuvi. Hyvä harja. Tarjouksessa 9,90.
Mulla myös varisevat kaikki nauraessa, hikoillessa, aivastaessa. Tämä on kestänyt tihkusateen ja kyyneleetkin :D
Vierailija kirjoitti:
Lumenekin on vihdoin tehnyt yhden :) blueberry curl, hopeanvärinen ruuvi. Hyvä harja. Tarjouksessa 9,90.
Mulla myös varisevat kaikki nauraessa, hikoillessa, aivastaessa. Tämä on kestänyt tihkusateen ja kyyneleetkin :D
*tuubi!
Olin juuri tulossa suosittelemaan YR:n sexy pulp ripsaria! Oma lemppari.
Harja on hyvä, ja ripsiin saa tosissaan volyymia, kun kerrostaa. Tosin, pari kerrostakin riittää.
Pari vuotta toiminut luottoripsarina :)
Vierailija kirjoitti:
Sain ilmaiseksi Yves Rocherilta Sexy Pulp-ripsarin. En ole vielä kokeillut.
Onko hyvä?
Tähän siis piti vastata...
T. YR:n ripsarin kannattaja :D
Nuo Cover Girl Lash Blast-sarjan ripsivärit on muuten samoja kuin Max Factoring False Lash Effect. Myydään vaan Euroopassa eri nimellä. Ei tarvitse metsästää ebaysta, tosin voi tulla edullisemmaksi :)
Itse tykkään Maybellinen Lash Sensationalista. Ei leviä yhtään ja tuuheuttaa ja pidentää tosi hyvin kun jaksaa vähän kerrosta. Tuota on kyllä tosi ärsyttävä poistaa, pitää ensin irrottaa ripsistä lämpimällä vedellä ja sitten naamasta jollain meikinpoistoaineella.