Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä ja edullinen ripsiväri joka ei varise päivän aikana.

Vierailija
31.01.2017 |

onko sellaista?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl Cien ripsari. Pysyy hyvin ja harka kanssa hyvänmuotoinen. Hinta tais olla 3,99€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

W7 Argan Eyes on minulla toiminut, hinta vain 6,99. Avonin SuperShock (hinta kympin kieppeillä) myös.

Minulla kaikki ripsarit varisee, mutta voin suositella tuota W7.

https://www.pretty.fi/w7-argan-eyes-mascara-blackest-black-ripsivari

Vierailija
4/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

CoverGirl Lash Blast Plumpify Mascara, paras ja edullinen! Se jota Katy Perry mainostaa.

Tuuhentaa, pidentää, pysyy.

Vierailija
5/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence Lash Princess False lash effect tai joku sellainen. Mulla ei ainakaan ole varissut vaikka alkaa olla jo putilo lopuillaan. Muutenkin hyvä ripsari. 

Vierailija
6/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi tuo Cien?  Ennen Lidlissä tuli vain kausitatin meikkejä, ja sen telineen ripsasi oli tosi huono, valui silmänurkkiin ja poskille jo hien vaikutuksesta.

Vierailija
7/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl Cien ripsari. Pysyy hyvin ja harka kanssa hyvänmuotoinen. Hinta tais olla 3,99€.

Harja on ok, mutta itse väri ei tartu/suttaa kun laittaa.

Vierailija
8/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kausittain ja ripsari, ei kausitatin ripsasi ;D

Vierailija
9/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosi tuo Cien?  Ennen Lidlissä tuli vain kausitatin meikkejä, ja sen telineen ripsasi oli tosi huono, valui silmänurkkiin ja poskille jo hien vaikutuksesta.

Mulla ainakin pysynyt. Ei oo sama rpsari kun kausimeikeissä. Sillon kun on välillä enemmän rahaa ostan Lash architet ripsarin, se on kans hyvä. Taitaa olla Loreal.

Vierailija
10/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan. Minulla nyt käytössä eka Lidlin ripsari. On hyvä.

Vierailija
11/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin Wonderfull Wake me up. Tarjouksista saa n. 5 eurolla. Todella hyvä tuote.

Vierailija
12/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään Lidlin ripsaria. Varisee ja leviää. Jos hikoilet tai naurat yhtään, väri on aika nopeesti levinny.

Vierailija
13/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Lidlin tuotteet on sitten aivan luokatonta kuraa, mutta kokeilkaa toki ihmeessä itse.

Vierailija
14/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelinen ripsari lilassa purkissa. Maksaa n. 13e. Ei lähde vaikka kuinka hikoilee!

Vierailija
15/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaiseksi Yves Rocherilta Sexy Pulp-ripsarin. En ole vielä kokeillut.

Onko hyvä?

Vierailija
16/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele edullinen?

Vierailija
17/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt Lidlin ripsarista, kuivui tooosi hitaasti ja koska mulla on vähän roikkuvat luomet, ripset sotki herkästi tuosta kulman alta ja luomelta.

Käytän aina vedenkestävää ja haluan, että se kuivuu mahdollisimman nopeasti. Tällä hetkellä käytän Maybellinen keltaisessa tuubissa olevaa, ei varise eikä sotke, mulle parhaiten sopii juuri tuollainen iso harja.

Vierailija
18/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ripsari jäi käyttämättä. Ei voi laittaa kahta kerrosta kun paakkuuntuu ja yksi kerros ei näytä miltään. Varisee ja suttaa päivän mittaan. En tykännyt.

Vierailija
19/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelen näitä lynkkaajia. Jollekkin sopii eri tuote kuin toiselle. Ikinä en ole markettituotteista löytänyt hyvää ripsaria (mulla lyhyehköt ja ohkaiset ripset). Olen rakastanut Diorin ripsipohjustustuotetta, jolla sai munkin ripsistä tosi kivat. Mutta maksaa aika paljon.

Kokeilin Lidlin tuuheuttavaa ripsaria ja se on ollut ainut halpa merkki millä MINUN ripsistä saa hyvän näköiset. Toki laitan Lidlin vedenkestävää ripsiväriä tuon tuuheuttavan päälle silmänurkkiin, että en tiedä valuisiko väri silmäkulmista sitä ilman pois. Mutta tällä kombolla itselläni pysyy hyvänä.

Vierailija
20/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

essence

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän