Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenkohan ainut keski-ikäinen, jolla ollut ainoastaan kolme seksikumppania?

Vierailija
31.01.2017 |

Ikää mulla siis 47v ja ainoastaan kolmen miehen kanssa harrastanut seksiä koko pitkän elämäni aikana. Näistä viimeisin on mieheni, jonka kanssa oltu kohta 25v yhdessä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuhansia neitsyitäkin keski-ikäisiä. Sinä olet hyvin tavallinen tapaus, etenkin jos miehet otetaan mukaan laskuihin. Miehillä on tavallisimmin 2-4 seksikumppania elämänsä aikana, naisilla 5-10.

Vierailija
22/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Itse en ainakaan tiedä kenenkään muun seksikumppanimääriä kuin omani. Ei noista ole tapana puhua edes ystävättärien kesken.

Miksei ole tapana puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja kumppaneita n. 10. Eipä se määrä silti ole onnea tuonut. Turhaan murehdit. Minäkin olisin voinut jättää niistä ainakin 6 huonointa pois. En silti kadu ainuttakaan, mutta olivat vain turhia. 4 pitkää suhdetta takana, joista 1 kesti 16v.

Vierailija
24/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Itse en ainakaan tiedä kenenkään muun seksikumppanimääriä kuin omani. Ei noista ole tapana puhua edes ystävättärien kesken.

Miksei ole tapana puhua?

Ei ilmeisesti kukaan ole kokenut tarpeelliseksi. En ainakaan itse näe mitään syytä muistella menneitä saati tiedustella ystäviltäni monenko kanssa he ovat olleet. Ihan muista asioista yleensä tavatessa jutellaan.

Vierailija
25/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ollut, ja ikää 56v.

Vierailija
26/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 ja neitsyt.

Sama, paitsi täytän vasta loppuvuonna 40. Teoriassa, siis teoriassa, minusta ei siis välttämättä tule 40-vuotiasta neitsyttä.

Vierailija
27/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea tuo tänään tälle palstalle linkattu hiv-positiivisen haastattelu Iltalehdestä. Varsinkin loppu. Seksimyönteisyys ei ole seksin harrastamista mahdollisimman paljon ja mahdollisimman usean kanssa, vaan varovaisuutta, kumppanin kunnioittamista ja sitä että tietää mitä haluaa.

Toiset oppivat tuon hiv-tartunnan myötä, toisilla on onni tietää se muutenkin.

Vierailija
28/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kolmekymppinen mies ja minulla on ollut vain yksi seksikumppani, nykyinen avovaimoni. Ja tähänkin suhteeseen pääsin vasta reilusti yli parikymppisenä. On siis sanomattakin selvää, etten ole ollut suuressa huudossa naisten keskuudessa :P

Mä olin neitsyt 26v. asti. Tähän ikään mennessä on ollut monta suhdetta ja useita yhdenillanjuttuja.

47v.

Naisella eri juttu.

Vierailija
29/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias ja seksiä 20+vuotiaana vain yhden miehen kanssa, jota seksi ei kiinnostanut.

En puhu asiasta, mutta kukaan minut tunteva ei uskoisi tilannetta.

Vierailija
30/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole tapana puhua?

Miksi ihmeessä pitäisi puhua?

Ohis

Vierailija
31/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 ja neitsyt.

Tämä kyllä helpottaa joitain asioita.

Vierailija
32/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 ja neitsyt.

Sama, paitsi täytän vasta loppuvuonna 40. Teoriassa, siis teoriassa, minusta ei siis välttämättä tule 40-vuotiasta neitsyttä.

Minäpä olenkin 41v. ja neitsyt! Jos nyt ennen viisikymppisiä pääsisi menettämään...

Vierailija
33/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun vastaavat eivät taida olla samoja, jotka toisissa ketjuissa uhkaavat heivaavansa miehen heti, jos tokalla kerralla ei seksi ala kunnolla sujumaan.

Vierailija
34/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun vastaavat eivät taida olla samoja, jotka toisissa ketjuissa uhkaavat heivaavansa miehen heti, jos tokalla kerralla ei seksi ala kunnolla sujumaan.

Niinkö luulet?

Vierailija
35/35 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v, ja minullakin ollut kolme. Toisen ja kolmasnen kanssa naimisissa.