Kuinka kerron deittailuseuralle varallisuudestani?
Olen erittäin varakas. Pikkurahan puutetta ei ole. Asun ja elän kuitenkin ihan normaalisti. Haluisin kertoa deittalemalle miehelle asian koska mies kokoajan maksaa kaiken. Mutta en osaa. Ei mieskään mikään köyhälistö ole mutta silti.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
"Anna mä maksan tällä kertaa"
Noin sanonut muutaman kerran mutta hän ei anna minun maksaa. Sanoo. Ettei käy että hänen naisensa maksaa.
Osta hänelle Ferrari, Alfa Romeo, Jaguar tai joku muu sopiva pikku lahja. Asuntoa kaivopuistosta ei ehkä ihan satunnaiselle tapaamiskumppanille. Mutta anna hänen tarjota ravintolassa, jos se hänelle on niin tärkeää.
Sanot suoraan, että "mulla on pätäkkää varmaan enemmän kun sulla, haluan että jatkossa maksetaan kaikki puoliksi."
On se nyt perkele ettei aikuiset ihmiset saa suutaan auki.
Miksi kertoisit DEITTAILUvaiheessa tuollaisista asioista? Jos aletaan naimisiinmenosta puhua, siinä vaiheessa sitten avioehtoa eteen ja kerrot asian. Mitä se tuolla tiedolla tekee jos ei jutusta sen kummempaa edes tule?
Tai sitten sanot sille, että sulla on periaate että joka toisella kerralla maksat itse niin ei tarvitse kuvitella maksamisiensa vuoksi mitään.
Voi jeesus :-D Minä kerroin nykyiselle poikaystävälle melko alussa, koska tuli puhe asumisesta ja hän kiinnostui siitä miten ihmeessä asun yksin näin tilavasti. Siinä samassa sitten kertoilin asioita, ettei tule kiusallisia hetkiä jatkossa. Nääs kun tuppaan sisustamaan ja shoppaamaan melko usein laukkua ja vaatetta ja ties mitä ihanaa kotiin, niin enää ei tarvitse selitellä mitään. Se on nimittäin noloa minullekin, jos toinen vaivaantuu erilaisista rahatilanteistamme.
...mutta eiköhän tässä ollut nyt pointtina leuhkia, että mullapa on rahaa, hihii!
Jos se mies ei kestä sitä että sulla on paljon massia niin mä olen käytettävissä toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen.
t. köyhä maajussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sanonut muutaman kerran mutta hän ei anna minun maksaa. Sanoo. Ettei käy että hänen naisensa maksaa.
Ei tullu mieleen, että kyse vois olla miehelle periaatteesta, ei rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun AP ajattelee jo että miten hän voi sitten mahdollisesti avioliitosta keskustellessa tuoda avioehto esille jos mies on maksanut molempien edestä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun AP ajattelee jo että miten hän voi sitten mahdollisesti avioliitosta keskustellessa tuoda avioehto esille jos mies on maksanut molempien edestä koko ajan.
Ja tämä liittyy avioliittoon miten? Ei avioehtoa avioliittoa varten tehdä vaan sen päättymistä. Eikä avioehto avioliitossa ollessa mihinkään vaikuta. Ja tyhmä sellainen on, joka ei avioehtoa tee vaikka ei omistaisi kuin päällään olevat vaatteet, saati jos on oikeasti omaisuutta. Eipä tarvitse niitäkään olla sitten jakamassa jos (nykyaikana pikemminkin kun) ero tulee.
Jos se mies ei kestä sitä, että sulla on paljon massia, niin mä olen käytettävissä nussintapainotteiseen laastarisuhteeseen.
t. köyhä muusikko, jolle bisse maistuu
Valitse miessuhteesi paremmin. Kyllä kaltaiseni herrasmies osaa suhtautua diskreetisti tämänkaltaisiinkin suhteissa esiin tulleisiin kysymyksiin, eikä hätkähdä, vaikka daami haluaisi jopa maksaa ravintolassa.
- eikä ap:n kannata siitä varakkuudestaankaan olla huolissaan, ei ne omaisuudet yleensä ole sellaisia olleet, ettei niitä viimeistään muutamassa vuodessa olisi saatu kulutettua.
t. hienotunteinen ja sivistynyt herrasmies, liikealalla.