Miksi miehet on niin tylsän näköisiä?
Hiukset lyhyet pappatukkamallia. Harvoin kunnon viiksiä mutta karmee sänkiparta. Vaatteet kaikilla samaa mallia. Jotain urheiluhousua tai farkkua. Oikeasti hei. Missä on pitkätukkaisia tyylimiehiä, eikö missän?
Kommentit (12)
Homokaasu on loppunut ja tehtaalla on toimitusvaikeuksia.
Täällä yksi pitkätukkainen, en kyllä tiedä siitä "tyylimiehestä" :D Näin talvella käytän farkkuja ja villakangastakkia.
Pitkä tukka on jotenkin epähygieenisen näköinen kun useat äijät ei jaksa sitä hoitaa kunnolla. Suomalaisilla miehillä on huono hiuslaatu ja useat kaljuuntuvat jo nuorena. Suurin osa aikuisista naisista tykkää pienestä oarransängestä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset lyhyet pappatukkamallia. Harvoin kunnon viiksiä mutta karmee sänkiparta. Vaatteet kaikilla samaa mallia. Jotain urheiluhousua tai farkkua. Oikeasti hei. Missä on pitkätukkaisia tyylimiehiä, eikö missän?
Eiköhän heitä ilmesty heti kun naiset alkavat heitä suosia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukkaisia miehiä on Ruotsin armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Homokaasu on loppunut ja tehtaalla on toimitusvaikeuksia.
Hassua, että tuossa Ibizalla olevassa viittakokoelmassa ei ole homokaasutehtaan nuolta. Se sijaitseekin varmaan niin lähellä, että näkyy kyltille.
http://www.gettyimages.fi/detail/photo/hand-made-sign-royalty-free-imag…
Juice-tukka on ratkaisu kaikkeen. Pitkä tukka näet sopii suurimmalle osalle suomimiehistä.
Eiku.
Olen pitkätukkainen ja minulla on myös viikset, ei partaa eikä sänkeä. Tyylini on heavy metal. Nahkatakki (ns. prätkärotsi) ympäri vuoden, jalassa yleensä mustat tai tummansiniset farkut (hieman boot cut-tyyliset, matalavyötäröiset). Joskus patruunavyö. Kenkinä nahkasaappaat. Ja olen peräti työelämässä. M35
Nykyään kyllä näkyy vähemmän katukuvassa persoonia. Ennen oli tavallista nähdä kaupungilla pitkätukkainen hevari, punkkari, gootti tai muuten persoonallisesti pukeutunut ihminen, mutta nykyään on ihme, jos edes viikossa näet yhden massasta erottuvan yksilön. Ehkä lama-aika painostaa ulkonäön "tavallistamiseen".
Vierailija kirjoitti:
Missä on pitkätukkaisia tyylimiehiä, eikö missän?
Lahdessa näin ainakin vuonna 2014.
Mä kaipailisin näköpiiriin semmoisia kuumia tatuoituja pukumiehiä.. Ja ylipäätänsä vähän muuta tyylisuuntaa kun tuota pirun pappastyleä ja justin piipittäjää.
Seura tekee kaltaisekseen.