Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonot äidit käyttävät valmissoseita!

Vierailija
31.01.2017 |

Mikä siinä voi olla niin vaikeaa vähän keitellä kasviksia ja soseuttaa ne? Lapsi saa siinä puhdasta ruokaa, jossa ei ole lisäaineita tai suolaa. En ymmärrä nykyajan vanhempia, kyllä omille lapsille tein aina soseet itse ja niin terveitä poikia heistäkin tuli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yritystä pliis.

Vierailija
2/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä annoin valmiita soseita ja terveitä poikia mullakin on.. mitä nyt vähän liian hoikkia, mutta ehkä tuon kestää. Kerro vielä mitä lisäaineita niissä vauvanruuissa on? Aina sitä kovasti täälläkin meuhkataan, mutta ei sitä listaa sit koskaan kuitenkaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono!

Käytit varmaan vielä luomukasviksia tai kasvatit ne itse.

Vierailija
4/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vain huonoa satiiria.

Siltä varalta, että ei ole, niin huono äiti on sellainen, joka ei huolehdi lapsen perusturvallisuudesta, joka ei ole luotettava ja ennalta-arvattava, joka ei rakasta eikä välitä, joka on tunnekylmä, joka ei ruoki tai lääkitsee lastaan, joka on väkivaltainen tai jolla on päihdeongelma. Ei sellainen, joka ostaa valmissoseita.

Vierailija
5/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se aina niin helppoa... Olet varmaan superäiti. Ootko kuullu masennuksesta, uupumisesta, burnoutista? Entä jos perheessä on sairauksia, jotka vie voimia? Ja onko se äidin homma pyöräyttää soseet, jos isä antaisi valmisruokaa, onko se pienempi paha? Älä arvostele, jollet tiedä koko totuutta. Poikasi ovat varmaan ylpeitä susta...

Vierailija
6/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono!

Käytit varmaan vielä luomukasviksia tai kasvatit ne itse.

Käytin ihan kotimaisia kasviksia, saattoivathan nuo välillä luomuakin olla.

Ap

Vierailija
7/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ihmiset tuomitsevat muita.

Vierailija
8/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin Hipp-luomupurkkiruokia. Eipähän tullut ainakaan niitä tavallisissa kasviksissa käytettyjä myrkkyjä syötettyä. T. Huono äiti

Vierailija
9/9 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se laiskan merkki, jos ei viitsi keittää ja soseuttaa kasviksia, ei purkista vaan. Lisäaineita ja säilöntäaineita löytyy, Nykyäidit ovat oikeita vetelyksiä. Jaksetaan liikkua rööki huulessa ja sidukka maistuu.