Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Teemu Selänne: "Parodiavideo loukkasi etenkin lapsia"

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja ahdistaa kun Selänteellä on rahaa millä mällätä ja itse istuvat kotona syömässä mielialalääkkeitä persaukisina.

Vierailija
22/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on oikeassa! Nykyään julkisuutta saa kaiken maailman paskavideoilla. Kertonee paljon kansan tasosta. No, viihde on muutenkin mennyt alas kuin lehmänhäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä loukkaa selvästi itseäänkusettavia tosikkomaisia selänne faneja kun pitää vetää tästäkin ketjusta herne nenukkaan ja syyttää muita(av mammoja) asian ohi. Oliko ihan ketjun aiheeseen liittyen jotain selänteen huumorintajusta? Jotain jolla perustella tällainen käytös ja mielensäpahoittaminen, vai ei tietetä?.  hahahahah

Vierailija
24/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan vikaaa yääääääää. Olen älykkäämpi ja en kaipaa rahvaitten "kansan" huumoria. Hahahahahah. Tosikkomaisuudestahan ei ole kysymys ollenkaan...

Tämä on Kansan huuuuuumoria koettakaa kestää vaikka olemmeki toki kateellisia myös huumorintajunne laadukkuudesta.

Vierailija
25/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta saa tehdä mitä vain. En minä niistä hätkähdä" - Teemu Selänne

Saako Teemusta nyt tehdä mitä tahansa parodioita ja vitsejä, kun kaukaloiden Einstein itse siihen luvan antoi? Vai soittaako taas ääni väristen lakimiehilleen, että "Kaikki nauraa mulle netissä. Auttakaa mua! *sniisk*"

Vierailija
26/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne napakympissä: Kari Salmelainen kysyy: "Kerrotko vähän itsestäsi kun sellainen kysymys tuli tuolta äxän suunnasta?" Selänne: "No olen huumorintajuinen..." 

Vierailija
27/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video oli ala-arvoinen, selvästi kateellisen luuserin tekemä. Hyvä Teemu, että panit kampoihin, jossain täytyy olla raja. Mitähän, jos vaikkapa tekijän omasta äidistä olisi tehty vastaava pätkä, olisiko ollut vaan huumoria?

No, tekijä sai 15 min julkisuudesta, arvostusta ei niinkään. Säälittävää ja epämiehekästä.

Vierailija
28/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se video oli liian ilkeä. Siis pelkästään ilkeä ja loukkaava. Ei yhtään vitsikäs tai hassu. Siis sillä tavalla miten julkkikset ja politiikot tavallisesti joutuvat sietämään itseään parodioitavan. Ihan oikein, että Selänne otti asian esille. Jossakin menee raja mitä voi julkkiksistakin esittää ja minusta tarkoituksellinen loukkaaminen ja ivaaminen on se raja.

Vierailija
29/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video oli ala-arvoinen, selvästi kateellisen luuserin tekemä. Hyvä Teemu, että panit kampoihin, jossain täytyy olla raja. Mitähän, jos vaikkapa tekijän omasta äidistä olisi tehty vastaava pätkä, olisiko ollut vaan huumoria?

No, tekijä sai 15 min julkisuudesta, arvostusta ei niinkään. Säälittävää ja epämiehekästä.

Tekijän äidin (ja isän) yksityisasiat on revitelty julkisuudessa ja jonkin verran netissäkin vuosikymmenien ajan.  Eikä edes huumorilla. Taidat olla sen verran nuori, ettet muista.

Vierailija
30/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijän äidin (ja isän) yksityisasiat on revitelty julkisuudessa ja jonkin verran netissäkin vuosikymmenien ajan.  Eikä edes huumorilla. Taidat olla sen verran nuori, ettet muista.

Jep! Poikien vanhempien edesottamukset oli aikanaan hyvinkin roskalehdissä reviteltyjä ja ihmiset pilkkasivat. Voi olla pojille hankala ymmärtää se, että vain toisen luokan kansalaisista saa täällä tehdä pilkkaa. Moni lehti puhui rajumminkin heidän isästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä