Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä stereotyyppisessä miesten hommassa olet parempi kuin miehesi?

Vierailija
30.01.2017 |

Ajan taskuparkkiin paljon paremmin kuin mieheni. Helsingissä aina ajanut oppi taidon ihan toisella tavalla kuin Pohjanmaalla asunut. :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä: suunnittelin meidän terassin, laskin mittasuhteet, materiaalitarpeet jne. Yhdessä sitten toteutettiin käytännössä ja pari kertaa sain "päteä"...

Molemmat ollaan monessa hyviä. Toisinpäin ajateltuna...hmmm...en nyt tiedä liittyykö tämä aiheeseen, mut mies on kärsivällisempi vanhempi lapsillemme.

Vierailija
2/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään baarin leffa- ja musavisassa paremmin kuin mieheni tai muu miesjoukkue. Olen parempi keilaaja kuin mieheni. Olin lapsena kovempi pereskelemään kuin veljeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi maalaamaan kuin mieheni. Kun mies maalaa, maalia menee ihan tolkuttomasti, se valuu pitkin seiniä, jää pensselin jälkiä jne. Minä meillä teenkin nykyään kaikki maalaushommat. Olen myös parempi nikkaroimaan kaikkia pieniä juttuja, mies on kyllä parempi sitten isommissa projekteissa, joskin ne multakin sujuu ihan hyvin.

Vierailija
4/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen karttaa ja suunnistan uusissa paikoissa helposti. Mies eksyy välillä kotinurkillakin.

Vierailija
5/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parempi maalaamaan kuin mieheni. Kun mies maalaa, maalia menee ihan tolkuttomasti, se valuu pitkin seiniä, jää pensselin jälkiä jne. Minä meillä teenkin nykyään kaikki maalaushommat. Olen myös parempi nikkaroimaan kaikkia pieniä juttuja, mies on kyllä parempi sitten isommissa projekteissa, joskin ne multakin sujuu ihan hyvin.

Samat sanat! Vaikka alunperin tulin tänne kyllä pätemään sillä, että olen ylivertainen poraaja mieheeni nähden. Mitään sisustuksellisia poraushommia en ole antanut hänen täsä nykyisessä kämpässä edes tehdä, koska teen ne itse paremmin.

Vierailija
6/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siltä r*nkkaamalla lentämään nopeammin, kuin se itse saa.

Vierailija
7/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa mikä liittyy atk-asioihin, digitelkkariin ja nykyisiin kameroihin sekä puhelimiin.

Mies on ihan uskomaton tumpelo näissä. Mikä ei estä häntä aina optimisesti "yrittämästä". Minkä jälkeen minä yritän pelastaa tilanteen (useimmiten onnistun).

Vierailija
8/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itseasiassa tiedä. Meillä on sama koulutus ja samat mielenkiinnon kohteet. Eli ollaan aika lailla tasaveroisia. Autoista mä nyt ymmärrän enemmän, kun olen opiskellut autoalaa ennen kuin vaihdoin alaa.

Vierailija
9/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesussa. Muissa ystäväperheissä mies hoitaa ikkunanpesun.

Vierailija
10/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi kokoamaan palapelihuonekaluja. Mieheni ei edes yritä.

Vierailija
11/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa mikä liittyy atk-asioihin, digitelkkariin ja nykyisiin kameroihin sekä puhelimiin.

Mies on ihan uskomaton tumpelo näissä. Mikä ei estä häntä aina optimisesti "yrittämästä". Minkä jälkeen minä yritän pelastaa tilanteen (useimmiten onnistun).

Ai, mun mies ei edes yritä. Meillä tämä taitaa kuitenkin olla ikäkysymys, mies on yli 10v vanhempi kuin minä. Molemmilla koneinsinöörin koulutus, joten sähkö- ja tietotekniikka ei ole meille ihan läheisimpiä asioita. :)

Vierailija
12/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoan huonekalut, korjaan rikki menneitä esineitä ym. Miehellä ei pysy meisseli kädessä, eikä osaa hahmottaa mitä seuraavaksi pitäisi tehdä ja miten.

Vierailija
13/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden laittamisessa loogiseen järjestykseen. Esim. jos pitää käydä useammassa kaupassa, olen huomattavasti miestä parempi suunnittelemaan loogisen käyntijärjestykseen ottaen huomioon kauppojen sijainnit ja niiden aukioloajat. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta muutenkin logiikka pelaa paremmin kuin miehellä.

I <3 Spock

Vierailija
14/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppahommissa, mutta olenkin ammattilainen. Joskus olisi mukava heittäytyä kädettömäksi tässä asiassa. Mies on ehdottomasti parempi leipuri!

Vierailija
15/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikassa, ainakin päässä lasken paljon nopeammin.

Vierailija
16/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin niitä mielikuvia muutetaan. :D Olen aina pitänyt maalausta naisten hommana.

N40

Vierailija
17/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioiden laittamisessa loogiseen järjestykseen. Esim. jos pitää käydä useammassa kaupassa, olen huomattavasti miestä parempi suunnittelemaan loogisen käyntijärjestykseen ottaen huomioon kauppojen sijainnit ja niiden aukioloajat. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta muutenkin logiikka pelaa paremmin kuin miehellä.

I <3 Spock

Logiikka ei ole stereotyyppisestikään ajateltuna miesten heiniä...

Vierailija
18/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistamisessa sekä autolla kaupungeissa ajamisessa, peruuttamisessa. Kun lähdetään reissuun, mies ajaa maantie-osuudet ja minä kaupunkiosuudet. Olen kaupungeissa ajanut paljon ennen suhdettamme, mies ei yhtään kun jotenkin arkailee sitä. Mutta tämä sopii molemmille.

Vierailija
19/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin niitä mielikuvia muutetaan. :D Olen aina pitänyt maalausta naisten hommana.

N40

Niinpä. Ammattimaalareistakin on suurempi osa naisia.

Vierailija
20/34 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin yksinkertainen juttu kuin lampun vaihto. Sitä kun ei koskaan tapahdu. Nämä tälläiset "korjaushommat" on ollut aina miehen hommia, mutta kun ei vaan tapahdu. Odotin kaksi kuukautta että vaihtaisi makuuhuoneeseen lampun, viime viikolla ei jaksanut enää kun ei näe niin vaihdoin sit itse. Olisinhan sen voinut tietysti vaihtaa heti kun se simahti, mutta ihan periaatteesta en vaihtanut, mies kun ei kodissa tee kotitöitä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi