Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä alushousut parhaimmat mielestäsi urheiluun??

Vierailija
30.01.2017 |

Mitä alushousumallia suosit eri urheilussa esim. Juoksu, kuntosali, jumppatunti, spinnining tunti, hikitreenitunti yms.

Omasta mielestä kun käyn GoGo Park Tampere kuntokeskuksessa niin suosituimmat on selvästi stringit joita käytetään selvästi eniten tiukkojen trikoiden alla. Kerro oma mielipide asiasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijakalsarit.

Vierailija
2/22 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit. En pidä muita malleja utheilu-ja treenitrikoiden kanssa, muut ei vaan käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kuntosalilla missä käyn niin naiset käyttää aikalailla hipster ja tai mallisia alushousuja kun rajat piirtävät selvästi trikoiden alta. Mun mielestä saa käyttää aivan minkälaisia vaan kun ovat hyvät päällä urheilussa ja viihtyy itse niissä. Ei mulle ainakaan muiden katsominen ärsytä/vaikuta. Itse käytän stringejä, hipstereitä ja boxer malleja. N46v

Vierailija
4/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....

Vierailija
5/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alushousumallia suosit eri urheilussa esim. Juoksu, kuntosali, jumppatunti, spinnining tunti, hikitreenitunti yms.

Omasta mielestä kun käyn GoGo Park Tampere kuntokeskuksessa niin suosituimmat on selvästi stringit joita käytetään selvästi eniten tiukkojen trikoiden alla. Kerro oma mielipide asiasta.

Riippuu siitä kumpaa sukupuolta olet. Kysymyksen kirjoitusasusta ja aiheesta päätellen olet työtön ukko.

Vierailija
6/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas tämä tyyppi. Ei olekaan hetkeen näkynyt... :D

Vierailija
7/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jea! :D Mäkin joskus  menin lankaan että hei, kiinnostava ketju, mutta äkkiä kävi selväksi ap:n agenda... :D

Vierailija
8/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse aukaista ketjua jos tiedät mitä siinä kysytään....Tyypillinen Lihava AV mamma :)

Vierailija
9/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jea! :D Mäkin joskus  menin lankaan että hei, kiinnostava ketju, mutta äkkiä kävi selväksi ap:n agenda... :D

Joo, herra Sringi-Pervonen taas eetterissä, ja vastailee omaan ketjuunsa näköjään esim. nimimerkillä N46. Heh. Hulvaton tyyppi.

Vierailija
10/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....Viisi, neljä, kolme, kaksi, yksi.......Stringit

Vierailija
11/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te oikein harrastatte, jos stringit muka sopii urheiluun? Itse olen kestävyysjuoksija ja stringit ovat niin epämiellyttävät treenatessa, että seuraa hiertymiä esim pitkällä lenkillä. Kaikki muut mallit oikeastaan sopii sinne trikoiden tai shortsien alle.

Vierailija
12/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä te oikein harrastatte, jos stringit muka sopii urheiluun? Itse olen kestävyysjuoksija ja stringit ovat niin epämiellyttävät treenatessa, että seuraa hiertymiä esim pitkällä lenkillä. Kaikki muut mallit oikeastaan sopii sinne trikoiden tai shortsien alle.

Eikö SUA häiritse ne KAMALAT ja ÄRSYTTÄVÄT "alkkarirajat"??????

Vierailija
13/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö SUA häiritse ne KAMALAT ja ÄRSYTTÄVÄT "alkkarirajat"??????

Ei ole tullut mieleen, että niitä pitäisi treenatessa miettiä. Treenaan ihan tosissaan, joten voin vakuuttaa, että olen intervallitreenin jälkeen joka tapauksessa niin hikinen, limainen ja kaikin tavoin ruma, että siinä ei alkkarirajoilla ole enää mitään merkitystä.

Vierailija
14/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää stringejä koska ne hinkkaa pukamiin ikävästi, joudun aina kärsimään näkyvistä pikkuhousunrajoista. :(

Vierailija
15/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käyttää stringejä koska ne hinkkaa pukamiin ikävästi, joudun aina kärsimään näkyvistä pikkuhousunrajoista. :(

No Haloo käytä seamless (saumattomia) hipster/boxer malleja niin ei jää rajoja😉👍

Vierailija
16/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Haloo käytä seamless (saumattomia) hipster/boxer malleja niin ei jää rajoja😉👍

Sanos muuta. Itse käytän kanssa saumattomia hipster/tai malleja ja niistä ei TODELLAKAAN jää mitää rajoja ja 100 KERTAA paremmat kun jotkut "persvako" alushousut :) :)

Vierailija
17/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervooooooo......

Vierailija
18/22 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOKAA NYT NAISET ALUSHOUSU VALINNOISTA URHEILUSSA......PLEASE :)

Vierailija
19/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......

Vierailija
20/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän stringejä melkeinpä aina jos olen muualla kuin kotona. Kotona sit ne tai poikaystävän bokserit :-D en tykkää "normialushousuista" yms, koska se sauma tuntuu inhottavalle kun se menee pakaran päältä.