Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko synnytys samalta kuin kovan ja ison kakan

Vierailija
30.01.2017 |

ähistäminen pönttöön?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kovat menkkaki ut. Makaan naama valkoisena ja hikisenä "menkkajakkaran" päällä ja kohtu koristele niin että en saa henkeä. Menkkajakkaralla saan siis ainoa asento, jossa voin olla usein nukahdan siihen kouristeluun välissä.

Muistuttaakin tämä synnytystä?

Vierailija
22/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jos on käynyt kolonoskopiassa ilman kipulääkitystä ja olet hoikka immeinen ja se skopi jää johonkin mutkaan jumiin ja sitä runnotaan väkivalloin siitä ja se ei mene siitä mihinkään. Tuo sattu aivan helvetisti! Vieressä ollut naishoitaja sanoi kun homma jouduttiin keskeyttää, että "nyt tiedät ainakin miltä tuntuu naisesta synnyttää t. kokemusta molemmista" joten uskon häntä.

Mitenkähän tuo hoikkuus vaikuttaa tuohon kolonoskopiaan ja siihen kuinka kipeää käy? Minä en ihan hoikka ole mutta skopia sattui ihan järjettömästi vaikka olin saanut lääkityksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin työntäisi melonia tai isoa kurpitsaa ulos :'D

Vierailija
24/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen helpoin osuus alkoi siitä, kun tuli "kakkahätä" ja sai alkaa ponnistamaan, siitäkin huolimatta, että sain 2. asteen repeämän. Sitä edeltävät supistukset oli ikävin osuus (en saanut kivunlievitystä).

Vierailija
25/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vääntäisi miten suuren pökäleen, ei voi mitenkään verrata synnytykseen.

Vaikka on minulla yksi ystävä, joka synnytyksen ponnustusvaihetta kuvaili: "niinku valtavaa paskaa olis vääntänyt".

Vierailija
26/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, kipu on paljon pahempi.

Vierailija
27/29 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kovat menkkaki ut. Makaan naama valkoisena ja hikisenä "menkkajakkaran" päällä ja kohtu koristele niin että en saa henkeä. Menkkajakkaralla saan siis ainoa asento, jossa voin olla usein nukahdan siihen kouristeluun välissä.

Muistuttaakin tämä synnytystä?

Tää muistuttaa sitä kun ollaan vielä kotona, ja alkaa supistella, ja soittaa sairaalaan että joko lähden tulemaan. Sairaalasta sanotaan että onko ne supistukset näin ja näin monen minuutin välein, että tule sitten vasta. Minulla tuosta meni lapsen syntymään vielä 6h, joten arvaat että olin loppu, olin jo luovuttamassa ja varma että kuolen, ja siitä tulikin sitten imukuppisynnytys. Mutta tämä oli sieltä äärilaidalta, että normaalisti varmaan noiden sinun kipujen ja nukahtelun jälkeen puoli tuntia hirveää kramppia ja ponnistusta ja se on siinä. Ehkä, en tiedä kun itse en ole helppoa synnytystä kokenut.

Vierailija
28/29 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jos on käynyt kolonoskopiassa ilman kipulääkitystä ja olet hoikka immeinen ja se skopi jää johonkin mutkaan jumiin ja sitä runnotaan väkivalloin siitä ja se ei mene siitä mihinkään. Tuo sattu aivan helvetisti! Vieressä ollut naishoitaja sanoi kun homma jouduttiin keskeyttää, että "nyt tiedät ainakin miltä tuntuu naisesta synnyttää t. kokemusta molemmista" joten uskon häntä.

Mitenkähän tuo hoikkuus vaikuttaa tuohon kolonoskopiaan ja siihen kuinka kipeää käy? Minä en ihan hoikka ole mutta skopia sattui ihan järjettömästi vaikka olin saanut lääkityksen...

Hoikilla on suolet tiukemmassa nipussa.

Vierailija
29/29 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ponnistusvaihetta tuntui kylläkin kuin olisi keilapallo perseessä. Mutta ei se synnyttäminen kyllä ihan kakkaamiseen ole verrattavissa. Kun vauvaa pusertaa ulos, niin tuntuu kuin halkeasi ja tällaista tuntemusta ei kakkaamisessa ole.