Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko synnytys samalta kuin kovan ja ison kakan

Vierailija
30.01.2017 |

ähistäminen pönttöön?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Vierailija
2/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin melonin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
4/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noin, joo.

Vierailija
5/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meidänkin ope sanoi, mutta ei, ei tuntunut.

Vierailija
7/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Se tuntuu siltä, kuin saisit suonenvedon vatsanseudulle potenssiin kymmenen. Säännöllisin väliajoin. Selviät edellisestä, vedät vähän henkeä ja alkaa uusi suonenveto. Nuo on siis vasta supistukset.

Synnytys on pahimmillaan sitä kuin joku vetäsi sinua moottorisahalla kahtia...

Vierailija
8/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne supistukset tuntuvat aivan samalta kuin jos olisi vatsanväänteitä kamalasta kakkahädästä ja sitä ei voi päästää ulos ja paine kasvaa.

Aivan samalta tuntuu, mutta huomattavasti voimakkaammalta. Superpaljon voimakkaammalta, mutta samalta.

Vierailija
9/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: siinä superkakkahädässä on taukoja, mutta ei riittävän pitkiä, että voisi levätä sitä määrää, että sen uuden supistuksen kestäisi.

Lääkärikaverini (lapseton) lohdutti mua etukäteen, että kyllä sen hyvin kestää, kun siinä on tauko välissä joka supistuksen jälkeen. Se oki mulla mielessä siinä synnytyksessä ja harmitti, kun ei pitänyt paikkaansa.

Vierailija
10/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu, se tuntuu miljoona kertaa pahemmalta ja sisältää paljon muitakin tuskallisia vaiheita kuin pelkkä "ulos ähellys"

Vierailija
11/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä kun oksennustaudissa olet jo oksentanut hetken, mutta kroppa yhä yökkäilee, mitään ei tule, mutta et voi lopettakaan. Tällainen olo helvetillisten kipujen kanssa. Ne on vasta siis supistukset. Melonin puserrat alapäästä ulos myöhemmin.

Vierailija
12/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa virtsatiekivi niin saat hyvän käsityksen asiasta.

Vierailija
13/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kaikilla ei ole kokemusta sellaisesta kakkahädästä, jossa on kova paine. Kaikille ei sellaista synny.

Mulla oli viiden vuoden jakso, jolloin kakkahätä tuli nopeasti ja suurella paineella siten, että kova työ pidättää ja vatsaa väänsi aivan hirveesti. Aina kun ei ollut pönttöä siinä vieressä.

Kerran olin ajamassa autoa kaupungissa ja kova kakkahätä yllätti. Jouduin pysäyttämään ja tekemään kaupungin puistoon kakat. 1 km olis ollut ajamista kotiin vielä. Ei vaan pystynyt. (Oli kaupan muovikassi mukana, johon keräsin kakat.)

Vierailija
14/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä varmaan kuvitella, miltä tuntuu kun herkkä intiimialue revitään rikki. Moni repeää ihan fyysisestikin synnytyksessä.

Vierailija
15/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma jos on käynyt kolonoskopiassa ilman kipulääkitystä ja olet hoikka immeinen ja se skopi jää johonkin mutkaan jumiin ja sitä runnotaan väkivalloin siitä ja se ei mene siitä mihinkään. Tuo sattu aivan helvetisti! Vieressä ollut naishoitaja sanoi kun homma jouduttiin keskeyttää, että "nyt tiedät ainakin miltä tuntuu naisesta synnyttää t. kokemusta molemmista" joten uskon häntä.

Vierailija
16/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKU KAI SE ON SUTKIN TÄNNE TUUPANNUT TYHMIÄ KYSELEMÄÄN JA RIVIEN VÄLISTÄ ILKKUMAAN.

KYSY SILTÄ?!!!!!!! Daiju

Vai oliko vitun pelkuri joka sai pelkosektion.

Vierailija
17/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuntunut miltään.

Pikkusen oli paineen tunnetta ja kohta vauva ulkona

Vierailija
18/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vai onko sinulla useinkin revennyt peräsuoli ja väliliha kakatessasi?

Vierailija
19/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
20/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, on se hassu kyllä se paina. Mieluummin synnytän uusiks, kuin kärsin ummetuksesta. Mun mielestä synnyttäminen ei oo mitenkään hirveää tai järkyttävän kivuliasta, vähän epämiellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme