Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moikkaatteko te kuntosalilla toisia treenaajia?

Vierailija
30.01.2017 |

Pukuhuoneessa toisia naisia? Entä miehiä joita ette tunne mutta käyvät usein samaan aikaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvän näköisia. Rumien kanssa välttelen katsetta

Vierailija
2/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Mua ärsyttää ihmiset, joiden pitää ns.mököttää. Olipa se sit salilla tai muualla, missä olis fiksua hihkasta jotain tervehdykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvän näköisia. Rumien kanssa välttelen katsetta

😅 Tarkoitatko miehiä vai naisia? Olen huomannut että hyvännäköiset naiset eivät edes vilkaise päin. Olen siis itsekin nainen..

Vierailija
4/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En moikkaa. Jos minua moikataan, niin tuijotan takaisin vihaisesti. Treenaamaan sinne on menty, ei sosialisoimaan. Ollapa kotisali.

Vierailija
5/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Mua ärsyttää ihmiset, joiden pitää ns.mököttää. Olipa se sit salilla tai muualla, missä olis fiksua hihkasta jotain tervehdykseksi.

Siis piti vielä sanomani, että tervehdin kaikkia pukkarissa ja salin puolella. En nyt sentäs kättelemässä käy, mutta sanon niin isoon ääneen moi, että kaikki kuulee.

Vierailija
6/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tervehdit myös miehiä siellä salin puolella? Mä olen kyllä tervehtinyt naisia siellä pukkarin puolella mutta en tiedä kuuluuko niitä miehiä moikata..

Ap

Vierailija
7/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En moikkaa. Jos minua moikataan, niin tuijotan takaisin vihaisesti. Treenaamaan sinne on menty, ei sosialisoimaan. Ollapa kotisali.

Pohjantähden alla...

Vierailija
8/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pitäisikö moikata myös kaupassa? Leffateatterissa? Bussissa? Samalla lailla olen asiakkaana sielläkin, enkä mistään hae kavereita.

Vierailija
9/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pitäisikö moikata myös kaupassa? Leffateatterissa? Bussissa? Samalla lailla olen asiakkaana sielläkin, enkä mistään hae kavereita.

Helsinkiläinen?

Vierailija
10/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En moikkaisi jos ei olla koskaan mitään puhuttu. Tällä hetkellä en käy salilla. Kuntosalikäynti ei ole minulle mikään sosiaalinen tapahtuma. Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti sitä, että minua ei kiinnosta.

11/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tervehdin pukuhuoneessa tai vähintään hymyilen/nyökkään ovella vastaantulijoille. Peruskäytöstapoja noudattaa ko. paikassa muutkin. Ei järin valtava paikka.

Vierailija
12/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Saleilla ja muilla treenipaikoilla ihmiset on sentään keskimääräistä puheliaampia ja iloisempia, jos ei baareja lasketa.

Vierailija
13/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Fiksua?" Yks on kuulokkeet korvissa, toinen nostaa painoja ja yrittää pysyä laskuissa, kolmas ties mitä... No, jos koet sen moikkaamisen jonkinlaisena omana velvollisuutenasi, niin samapa tuo. Ehkä kannattaa hankkia rinnalle joku oikeasti sosiaalinen harrastus?

Vierailija
14/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muita kuin respaa ja jos joku tuttu tulee, mutta kesken treenin en enää moikkaile kenellekään.

Vierailija
15/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan aiemmin kuullut kenenkään haluavan olla kotisali.

Vierailija
16/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellen ole small talkannut aikaisemmin kyseisen henkilön kanssa. Muuten saattaa tulla liikaa väärinkäsityksiä.

t.nainen

Vierailija
17/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fiksua?" Yks on kuulokkeet korvissa, toinen nostaa painoja ja yrittää pysyä laskuissa, kolmas ties mitä... No, jos koet sen moikkaamisen jonkinlaisena omana velvollisuutenasi, niin samapa tuo. Ehkä kannattaa hankkia rinnalle joku oikeasti sosiaalinen harrastus?

Joo, syitä voi olla monia ja luettelemasi syyt ovat -minun- mielestäni aivan ookoo. Mulle ei tervehtiminen ole alkuunkaan velvollisuus, päinvastoin. Moikkaan aina iloisesti ja hanakasti. Meillä on selvästi hiukan erilainen suhtautuminen asiaan. Sekin on aivan ookoo. Tarkoitin enemmän sellasia ihmisiä joille sanoo moi, niin ne katsoo takaisin, mutteivät sano mitään. Mieleeni hiipii kysymys, miksi? Onko se niin vaikeaa, peruskäytöstavat... Kukin tyylillään toki.

Olen käynyt useammalla eri salilla. Jotkut suuria suosittuja kalliita. Toiset pieniä, kaikki tuntee toisensa. Eri kulttuurit eri mestoissa. Sulaudun mihin vain. Jatkossakin tulen tervehtimään sekä sinua että muita. Olen sosiaalinen ja löydän juttukaverin riippumatta paikasta.

Vierailija
18/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan niitä, jotka käyvät usein samaan aikaan ja joista on siksi tullut jo ns. salituttuja. En moikkaile random-kävijöitä.

Vierailija
19/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tervehdit myös miehiä siellä salin puolella? Mä olen kyllä tervehtinyt naisia siellä pukkarin puolella mutta en tiedä kuuluuko niitä miehiä moikata..

Ap

Kyllä, ei ole väliä onko mies vai nainen, pukkarissa vai salin puolella. Moikkaa ihmeessä, on toisen valinta vastaako tervehdykseen vai ei.

Loppuun haluan toivottaa kaikille Tervehdykseni Tähän Päivään! :)

Vierailija
20/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä käyn halamaassa jokaista. Usein joutuu keskeyttämään treenin, kun uusia tyyppejä tulee halattavaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme