Jos joku yrittäisi tappaa Trumpin, ja sinä voisit estää sen
niin estäisitkö? Oma turvallisuutesi ei vaarantuisi tilanteessa mitenkään.
Kommentit (15)
Kyllähän sitä henki vaarantuu jo Trumpin hengen pelastamisesta, joko päätyisi Trumpin vihollisten lahdattavaksi tai todennäköisemmin itse miesvauva Trumpin. Parempi vaan katsella etäältä aivojen levittyessä katukiveykselle.
Halla-aho haluaa kriminalisoida hengen pelastamisen ja minä palvon mestaria, joten en auttaisi trumppia.
En pelastaisi. Nauraisin vaan kolkkoa naurua ja sanoisin Trumpille, että: "karma is a bitch!".
Pelastaisin Trumpin. Miettikää kuka on varapressana...
Tottakai yrittäisin, mutta en henkeni kaupalla. Alkaa olemaan aika vaarallisia ideoita ihmisillä.
En. Mä "jäätyisin paikoilleni shokista". En vain jotenkin saisi kroppaani toimimaan. Ups.
Pin kirjoitti:
Pelastaisin Trumpin. Miettikää kuka on varapressana...
Ai saamari, totta...
Kyllä.
Varapresidentti on arvokonservatiivi fundamentalisti kristitty, joka haluaa eheyttää homoja sähköshokeilla.
Olisi hyvä muistuttaa ihmisiä, että mikään jalo päämäärä ei pyhitä tekoja. Miten natsit olivat niin pahoja, vaikka olivat tavallisia ihmisiä? No, koska he olivat takoneet päähänsä, että juutalaiset ovat inhottavista inhottavimpia otuksia, joita saa vihata ja tappaa. Pilakuvissa heitä verrattiin kapitalistisiin rottiin, iljettäviin otuksiin.
Moni teistä tekee samaa ajatellessaan Trumpia ja heidän kannattajiaan.
Kyllä, siinä toivossa että se antais mulle muutaman tsiljoonan kiitollisuudesta :D
Vaikka Trump puhuukin typeriä niin jos tosiaan saa aikaan sen, että tehtaat ovat lähellä tavaroiden myyntipaikkaa. tämä pelastaisi monia orjuudesta kehitysmaissa. Eli pelastaisin vaikka itse kuolisin
Ongelma ei ole Trump vaan systeemi joka päästi hänet presidentiksi. Ongelma ovat laiminlyödyt asiat kuten maahanmuuton ja sen mukana tulevan rikollisuuden hillitseminen, ja ihmiset joita ei ole kuunneltu ja jotka siksi äänestävät ääripäitä. Sen lisäksi että olisi epäeettistä tappaa Trump joka on syyllistynyt korkeintaan tyhmyyteen eikä kykene ihmisenä juuri mihinkään muuhun kuin impulsiiviseen päätöksentekoon ja typerien puhumiseen, ongelma ei katoaisi mihinkään.
Siitä tulis vaan enemmän hässäkkää. Tällä menolla Trumppi ajaa ittensä puolessa vuodessa nurkkaan ja tulee uudet vaalit ja ongelma poistuu luonnollista tietä kuin pieru.
Kyllä. En haluaisi joutua tutkimusten jälkeen linnaan.