Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla työpöydäläsi miehen ja lasten kuva? Entä miehelläsi?

Vierailija
30.01.2017 |

Minulle riittää kuvat lompakossa. Pomo on perheellinen mies jolla on pöydällä lapsen kuva ja on pannut työpaikan kaikkia tyrkkyjä mammoja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yksityiselämä ei kuulu työpaikalle kuvienkaan muodossa.

Vierailija
2/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla, miehellä ei ole työpöytää eikä vastaavaa. Eikä ole lompakossakaan kuvia. Puhelimesta toki löytyy mutta ei ole taustakuvana tai muuten esillä.

Vierailija
4/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Miehellä tosin ei ole työpöytääkään.

Vierailija
5/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Minä en vie yksityiselämän asioita työpaikalle edes kuvina ja miehellä ei työpöytää olekaan. Ei veisi tosin kuvia vaikka pöytä olisikin.

Vierailija
6/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Asiasta tuli mieleen, ihmetytti joskus kun psykiatrilla voi olla pöydällä koko perheen kuvat, mutta sitten joku toimintaterapeutti ei halua edes paljastaa, onko hänellä lapsia (ohimennen kysäisin). 

Vierailija
7/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin heteronormatiivinen, sukupuolia olettava friikki.

Vierailija
8/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla lasten kuvat huoneessani näkyvillä, siis näkökenttäni lähellä. Isästään en tiedä.

Vierailija
9/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä työpisteelläni mitään henkilökohtaisia juttuja. Ois todella noloa jos miehellä ois töissä työpöydällä mun kuva.....

Vierailija
10/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin heteronormatiivinen, sukupuolia olettava friikki.

En oleta mitään, tein kysymyksen. Jos kysymys ei koske sinua, etkä ole kohderyhmää, älä vastaa, älä saarnaa, älä tekeydy uhriksi, vaan tee oma ketju, kiitos.  -ap

Vierailija
11/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Miehellä ei, hänellä ei edes ole työpöytää. Hänellä on  kännykässä taustakuvana minun ja lapsen kuva. Minulla ei taida olla kännykässä yhtään kuvaa miehestä. Kukkarossa varmaan on.

En näe siinä mitään pahaa, että minulla on perheeni kuva esillä. En muutoin puhu heistä mitään, koska haluan pitää perheasiat ja työasiat erillään. Vastaan toki, jos joku työkaveri jotain kysyy. Jotkut työkaverit tarjoavat töissä kakkua, kun lapsi pääsee ripiltä tai saa lakin tai valmistuu tai syntyy lapsenlapsia tms. Minulle se olisi liikaa, mutta minua ei haittaa, jos joku muu haluaa tarjota.

Vauvaa en töihin vienyt enkä muutenkaan pidä siitä, että joku tuo mukulansa töihin huutamaan. Ei siellä ole aikaa seurustella, ei ole edes ruokatuntia, painetaan hommia niska limassa asiakkaiden kanssa.

Vierailija
12/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En säilytä työpisteelläni mitään henkilökohtaisia juttuja. Ois todella noloa jos miehellä ois töissä työpöydällä mun kuva.....

Olisi noloa, jos mies ei häpeäisi osoittaa rakkautta sinuun pitämällä kuvaa sinusta esillä? Oletko jokin kammotus?

Vierailija
13/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei.

Vierailija
14/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuvia pöydällä, lompakossa tai taustakuvana. Kännykässä on muiden kuvien seassa sitten läheisten ihmistenkin kuvia. Ei tämä kuvattomuus mitenkään vähennä minun rakkauttani heihin, ja vastaavasti en koe että se toimisi toiseenkaan suuntaan.

Vierailija
15/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on.

Vierailija
16/16 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lasten kuva työhuoneessaan. On saanut siitä paljon positiivisia kommentteja. Itselläni ei ole sellaista omaa työhuonetta/työpöytää, jossa olisi luontevaa pitää valokuvaa.