Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v neitsyt ja raskaana?!

16vtytt
30.01.2017 |

Eli mulla on paniikki ja ahdistuneisuuahäiriö johon sain joulukuussa ketipinor 25mg tarvittaessa, olen syönyt joululoman aikana 3 pilleriä paniikkikohtauksiin ja edellispäivänä söin neljännen kun oli kamala kohtaus. Menkat oli viimeksi tavallisesti joulukuun alussa, kesti viikon ja sit alko paniikkihäiriö johon siis sain tarvittavat lääkkeet ja kun aloin syömää niitä nii ei ole tullu menkkoja! Menkat nyt myöhässä 50pv lääkäri sano et johtuu kuulemma kovasta stressistä mitä mulla on nyt..

MUTTA nyt viikon aikana on ollu mielitekoja on kauhee nälkä, kokoaja pissahätä ja kaikki sama oireet ennen menkkoja, nyt tullu finnejä ja menkat ei oo vieläkään alkanu! Valkovuoto on tosi runsasta!

AUTTAKAA tuntuu että nämä kaikki oireet on raskaudenoireita vaikka olen neitsyt (on luulotauti nii pelkään että mut on raiskattu ku oon nukkunu) Milloin ne menkat alkaa ja mistä johtuu et menkat on myöhässä! APUA

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana, huoli pois. E-pilleritkin aiheuttaa samanlaisia oireita. Liekö noissa sun pillereissä myös jotain hormoneja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi