Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hennattujen hiusten vaalennus?

Vierailija
30.01.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta? Olen kuullut, että voi olla lähes mahdotonkin projekti, mutta kiinnostais kuulla jos jollakin olisi onnistunut. Itse oon semmoisen viitisen kertaa hennalla värjäillyt, mutta väri tuntuu kulahtavan muutamassa viikossa eikä tunnu tarttuvan juurikasvuun juuri ollenkaan, eikä juurikasvun vaalentelu+hennalla läträilyt siihen päälle jatkuvasti huvittais. Eipä tässä platinablondista haaveilla, mutta jossain kohtaa jos uskaltaisi kokeilla päästä omaan väriin takaisin :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Vaatii kärsivällisyyttä ellet halua leikata hiuksia ihan lyhyeksi.

Kävin ensin värinpoistossa kampaajalla. Kaksi kertaa tekivät vaalennuspesun jonka jälkeen laittoivat päähäni jonkun tuhkaisen vaalean beigen. Punainen paistoi silti läpi ja lähinnä olin edelleen punapää joskin samea sellainen. Vaaleita raitoja otin tämän jälkeen parin kuukauden välein ja käytin koko ajan hopeashampoota ja hoitoainetta.

Pitkät hiukset menivät niin huonoon kuntoon että oli parempi pitää niitä polkkana operaation ajan. Vuosi meni epämääräisenä punapäänä ja vasta kaksi vuotta projektin aloittamisen jälkeen minulla oli kokonaan vaalea polkka. Tästä sitten aloitin hyväkuntoisten hiusten kasvattamisen ja nyt (onneksi) tämä värinmuutos vain etäinen muisto. Krsivällisyyttä!

Vierailija
2/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaalensin hennahiukset ottamalla pään täyteen raitoja. Pikkuhiljaa punainen väri haalistui ja kasvoi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla henna tarttui hiuksiin niin, ettei haalistunut ollenkaan. Käsittämätön väri oikeastaan. Olen siis tuo eka vastaaja. Joillain kavereilla nätisti haalistui pois pesujen myötä.