Miksi jotkut meikkaa niin paljon, että heitä ei edes tunnista samaksi ilman meikkiä?
Mikä järki siinä on? Näin tänään kuvankauniin naapurini ilman meikkiä ja todellisuus oli mustat silmänaluset, finninen naama, kulmakarvat ja ripset lähes olemattomat..
En olisi tunnistanut ellei olisi avannut suutaan ja mennyt omilla avaimilla naapurin kämppään..
Mikä järki tuossa on? Ymmärrän ehostuksen, mutta tuollainen menee ihan yli, että ei samaksi edes tunnista..
Kommentit (23)
Nää on näitä kun kuvitellaan että on ok kommentoida jonkun meikkaamista "miks meikkaat noin paljon? Miks teet sun kulmat tollee? Näyttäis paremmalta eritavalla.." mutta jos sanot takaisin "miks sä oot noin lihava / lyhyt / tyhmän näköinen? Näyttäisit paremmalta erinäköisenä." niin oot NIIIIN RÖYHKEE.
Koska se on hauskaa. Itse silloin kun meikkaan, niin myös meikkaan kunnolla. Meikkaan ehkä noin kaksi kertaa viikossa. Eli yleensä aina liikun "luomuna". Ja meikkaan lähinnä silloin kun saan siihen inspiraation. On niin hauskaa kokeilla uusia asioita ja huomata kuinka paljon itseään pystyy muuttaan. Mutta olen myös tyytyväinen omaan naamaani. Se on lähinnä harrastus. En nykyään oikeastaan edes kulmia laita, ellen sitten tee täysnaamiota :D Sillon myös kun minulla on sosiaalinen kausi niin yleensä meikkaan enemmän, koska yleisestikkin minulla on niinä kausina enemmän energiaa ja huvittaa myös panostaa itseensä enemmän
Ap:han vastaa omaan kysymykseensä jo heti aloituksessa, aika montaa hävettäisi jos kuulisi että joku kuvailisi ap:n sanoin ulkonäköään. Siksi meikkaa, ettei mustat silmänaluset näkyisi, ettei finnejä huomaisi ja että kulmakarvat ja ripset näkyisivät, toisinsanoen, jotta näyttäisi kauniimmalta sekä muiden silmissä, että myös itsestään.
Itse en meikkaa, mutta ihan selvä juttu minusta.