miehet vastatkaa, ja rehellisesti.
Sulla on yhden illan juttu, panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?
Vastaa rehellisesti!
Kommentit (144)
En tässä iässä enää mutta nuorempana olen vetänyt vanteilla montaa maijaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että. Ei tunnu miehiä nappaavan seksitaudit vastausten perustettu. Käyttekö edes säännöllisissä testeissä, jos paneskelette ympäriinsä ilman kortsua? Nykyään alkaa olla jo antibiooteille vastustuskykyisiä kantoja, kannattaako pilata oma terveys?
Ei tunnu seksitaudit nappaavan naisiakaan.
Tietysti. Pitää vaan muistaa antaa väärä nimi ja numero niin ei mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen käyttää ehkäisytabletteja niin sitten joo, kun eihän se voi silloin tulla raskaaks. Jos sit ei oo kuurilla nainen, niin vedän vastahakoisesti kondoomin päälle.
mut nainen voi valehdella. Mä en ainakaan jaksanut odotella sitä vaivalloista kortsun laittoa niin sanoin miehelle ku kysyi että joo joo on lääkkeet. Lopputulos abortti miehen tietämättä
Lääkkeet? Kuka kutsuu ehkäisypillereitä lääkkeiksi? :D Ja kuka on niin jumalattoman typerä että käyttää aborttia ehkäisynä?!?! Hyi saatana, häpeäisit.
Suurin osa aborttia kannattavista.
Olisi makea nähdä kun abortin vastustajalle tulisi itselle pulma eteen vaikeassa elämäntilanteessa.
Ei tule. Jos ei ole emätinyhdynnässä, ei voi tulla raskaaksi. Niin yksinkertaista se on.
Ja silloin ei varsinkaan tarvi pelätä raskautta, jos nainen tuikkaa miestä dildolla. Tämä on idioottivarma tapa välttää raskaus.
Kyllä vähän säälittää, kun nelikymppisetkin ovat niin lapsellisia, että kumia vältellään ja vääriä nimiä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsun kanssa tietenkin.ja lopussa kortsu pois ja mällit naisen päälle.
Oletko varma että nainen haluaa ne päälleen? Jonkun random äijän mällit...
Sisälle ne yleensä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vasektomia on hommattu ja siittiöt pakastettu.
Niin että taudeista viis? Ei kovin järkevää.
Lääkkeillä ne lähtee eikä tauti terveeseen edes tartu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän säälittää, kun nelikymppisetkin ovat niin lapsellisia, että kumia vältellään ja vääriä nimiä annetaan.
En ehkä sääliäsi kaipaa.
En voi käsittää että joku ottaa mieluummin hivin tai herpeksen ikuiseksi riesakseen kuin käyttää kondomia...
Käytin vuosia löytääkseni mahon naisen. Paljaalla vetelen
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää että joku ottaa mieluummin hivin tai herpeksen ikuiseksi riesakseen kuin käyttää kondomia...
Jos ei pane tautisia naisia niin pysyy puhtaana
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole yhden illan juttuja. Periaatekysymys, vaadin naiseltakin ettei sekstaile kaikkien kanssa.
Se, että on yhden illan juttuja ei tarkoita sitä, että sekstailee kaikkien kanssa.
Itse tapasin heinäkuun lopussa yhden varatun miehen kanssa. Ollaan vanhoja tuttuja ja pelkkä seksi mielessä tapasimme. Mies ollut jo yli 10 vuotta avoliitossa. Mies olisi halunnut paljaalla ja pitkin hampain laittoi kortsun kun kerroin, että mulla ei ole mitään ehkäisyä käytössä. Nyt mies toivoo, että hommaisin pillerit niin voimme panna paljaalla. Siis varattu mies joka haluaa salasuhteen jossa voi panna paljaalla. Eikö mies mieti sitä, että jos mulla olisikin toisia miehiä joiden kanssa myös seksiä paljaalla? Jokin tauti leviäisi ja mies veisi sen sitten avopuolisolleen. Ei miehet yhtään ajattele.
Silloin kun sain eka kerran, panin paljaalla. Tiesin kyllä miten siinä voi käydä, mutta tytölle oli juuri se tärkeää, että panen paljaalla. Hän pysyi tuntemattomana, eikä tavattu enää.
Vedän ensin paljaalla kakkoseen ja sitten mällit suuhun.
Sama juttu. Paljaalla kakkosee ja si ykkösee, vuorotelle molempii. Lopuks satsit korvasta sisään.
Haluatko kakkoseesi dildon vai sormet?