miehet vastatkaa, ja rehellisesti.
Sulla on yhden illan juttu, panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?
Vastaa rehellisesti!
Kommentit (144)
No jos nainen käyttää ehkäisytabletteja niin sitten joo, kun eihän se voi silloin tulla raskaaks. Jos sit ei oo kuurilla nainen, niin vedän vastahakoisesti kondoomin päälle.
En panisi paljaalla. Kevytkenkäisillä naisilla on yleensä sukupuolitauti, enkä halua raskautumisen riskiä vieraan ihmisen kanssa.
t.mies
Ei mulla ole yhden illan juttuja. Periaatekysymys, vaadin naiseltakin ettei sekstaile kaikkien kanssa.
Kortsun kanssa tietenkin.ja lopussa kortsu pois ja mällit naisen päälle.
En panisi. - Tuskin haluaisin ottaa riskiä mahdollisista seurauksista... En myöskään nimittele mahdollista yhdenyön seurastalaistani kevytkenkäiseksi (tms). - Vai miksi minua (miestä) sitten tulisi vastaavasti kutsua? - Jotenkin uskon, että seksi on nautinnollisempaa, jos tai kun sitä haluavat enemmän molemmat kuin vain toinen. - Vai onko edelleen niin, että kun nainen haluaa seksiä enempi vähempi satunnaiselta kumppanilta, niin hän on horro tai kuten sanottu kevytkenkäinen ja vastaavasti mies jollei James Bond, niin vähintään kulmakunnan kaikkien ihailema ja arvostama sankari?
Minäkin voin sanoa, että 90 % miehistä ei välitä tippaakaan ehkäisystä etukäteen. He luottavat täysin naisen viattomaan olemukseen, eivätkä edes epäile, että pitäisi miettiä ehkäisyä.
En ole itsetuhoinen, eli en koskaan. Never. Ei ikinä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen käyttää ehkäisytabletteja niin sitten joo, kun eihän se voi silloin tulla raskaaks. Jos sit ei oo kuurilla nainen, niin vedän vastahakoisesti kondoomin päälle.
mut nainen voi valehdella. Mä en ainakaan jaksanut odotella sitä vaivalloista kortsun laittoa niin sanoin miehelle ku kysyi että joo joo on lääkkeet. Lopputulos abortti miehen tietämättä
Jännämiehet panee aina paljaalla kun elarit menee kuitenkin ulosottoon ja tautikokoelma on jo omasta takaa.
Entä jos kondomi menee rikki. Voiko naisen pakottaa jälkiehkäisyyn. Vai oliko se sitten siinä?? Voiko asiasta tehdä rikosilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on yhden illan juttu, panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?
Vastaa rehellisesti!
Eli sinusta seksissä käy aina niin että MIES panee?
Vastaukseni kysymykseesi on, että en PANISI, en kortsulla enkä ilman, mutta jos tarjoituisi mahdollisuus yhden illan juttuun jossa nainen PANISI minua, eli nainen olisi se joka tekee työt ja on päällä.......niin siihen saattaisin jo suostuakin.....jopa kortsunkin kanssa.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vastaa rehellisesti!
No kun kysyt noin niin vastaan rehellisesti.
Jos nainen ei vaadi kortsua panen paljaalla, edellyttäen että nainen vaikuttaa luetettavalta.
Jos sisään laukeamista ei kielletä, niin olen lauennut sisään aina.
Yhden illan ja yön juttuihin monesti liittyy alkoholi ja silloin tulee ajateltua mikä tuntuu hyvältä munalle, ei järjelle. Paljas pillu tuntuu kännissä helvetin hyvältä ja mällien sisään heittäminen.
Miksi pitää painottaa, että rehellisesti? Naisille ilmeisesti pitää painottaa, koska naiset kiertelevät ja kaartelevat? Miehet vastaavat aina rehellisesti.
Olen ruiskinut mällit häppäreille. Sehän on täällä ollut useasti pillerien veroinen ehkäisytapa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa rehellisesti!
En.Jotkut miehet ovat niin tampioita että luulevat isyydestä pääsevän kuin repimällä epämieluisan laskun.Jotkut myös luulevat että jos kumppani on normaalin näköinen ei sillä tauteja ole.
Tähän mennessä aina kumin kanssa vähemmän vakavissa suhteissa.
Kortsulla nain aina tilapäissuhteissa. Kerran olen nainut paljaalla, kun kummallakaan ei ollut kortsuja ja kova kiihko oli päällä ja piti päästä panemaan. Vedin ulos ennenkuin mälli lensi.
Nuorempana olisin noin tehnyt. Enää en uskaltaisi.