Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiväkivalta ja siitä kärsineet tähän keskusteluun!

Vierailija
30.01.2017 |

Ex mies sai 2 vuoden ehdottoman rangaistuksen tapon yrityksestä. Onko muita joita kaltoin kohdeltu JA miehen suku syyttää sinua siitä?

Voin sanoa, että kiitollinen elämästäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mies sai 2 vuoden ehdottoman rangaistuksen tapon yrityksestä. Onko muita joita kaltoin kohdeltu JA miehen suku syyttää sinua siitä?

Onneksi näitä naistenhakkaajia on vain n.1% miehistä.

Loput on ihan kivoja.

Minulla kokemus 20 vuoden takaa:

kolmas poikakaveri, jonka kanssa menin peräti naimisiin,

olikin päästään sekaisin ja väkivaltainen.

Murtunut nenä, hammas poikki ja pää täynnä kuhmuja ja mustelmia etc.

Syy: katsoin tv:stä miehiä,

sekä hengitin nukkuessani.

Erosin ensimmäisen päällekarkauksen jälkeen.

Mites sait korvauksia kivusta ja särystä?

Tämä mies sai ehdotonta vankeutta 5kk,

minä sain Valtionkonttorista 30 000mk,

mikä on nykyrahassa 5000€?

Onneksi en ole sen jälkeen joutunut lähikontaktiin niin pahan ihmisen kanssa.

Vierailija
2/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Vaimoni hermostuu aina kun hän kokee jäävänsä riitatilanteessa verbaalisesti häviölle. Hän lyö yleensä jollain käteen sattuvalla esineellä. Jälkeenpäin sitten pahoittelee ja lupaa, että tämä oli viimeinen kerta. En tietenkään usko ja lähdenkin tästä suhteesta heti, kun lapset ovat vähän isompia. Miehenä en saa pienten lasten huoltajuutta erotilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näitä naistenhakkaajia on vain n.1% miehistä.

Loput on ihan kivoja.

Minulla kokemus 20 vuoden takaa:

kolmas poikakaveri, jonka kanssa menin peräti naimisiin,

olikin päästään sekaisin ja väkivaltainen.

Murtunut nenä, hammas poikki ja pää täynnä kuhmuja ja mustelmia etc.

Syy: katsoin tv:stä miehiä,

sekä hengitin nukkuessani.

Erosin ensimmäisen päällekarkauksen jälkeen.

Mites sait korvauksia kivusta ja särystä?

Tämä mies sai ehdotonta vankeutta 5kk,

minä sain Valtionkonttorista 30 000mk,

mikä on nykyrahassa 5000€?

Onneksi en ole sen jälkeen joutunut lähikontaktiin niin pahan ihmisen kanssa.

Kysyit suvun suhtautumista:

ex-miehen suku soitteli, kannusti ja auttoi minkä voi. Tämän miehen isäkin oli ollut väkivaltainen hullu.

Etsimme selitystä myös siitä, että hän syntyi pienenä keskosena, ja hänen veriryhmänsä rhesus-tekijä on negatiivinen äidin ollessa positiivinen = aivovaurio.

Oma sukuni oli tyly.

Äitini käyttäytyi törkeästi. Veli haki äidin luo kylään, kun olin vielä kasvot mustelmilla.

Äidin kahvipöydässä muut olivat asiallisia,

mutta oma äitini valitti,

miten kehtaan tulla HÄNEN näkyviinsä tuon näköisenä. "Hyi kauheeta." äiti sanoi.

"MINULLA ei ole tuollaisia vaikeuksia."

Lopuksi äitini kielsi veljeäni saattamasta minua takaisin kotiin,

ettei se hullu vain käy hänenkin kimppuunsa.

Veli saattoi kuitenkin. Mutta tiesin, että äitiini en voi luottas missään asiassa.

Isä on niin välinpitämätön,

etten edes puhu mistään sellaiselle ihmiselle. Tervehdin kyllä tavattaessa.

Vierailija
4/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Vaimoni hermostuu aina kun hän kokee jäävänsä riitatilanteessa verbaalisesti häviölle. Hän lyö yleensä jollain käteen sattuvalla esineellä. Jälkeenpäin sitten pahoittelee ja lupaa, että tämä oli viimeinen kerta. En tietenkään usko ja lähdenkin tästä suhteesta heti, kun lapset ovat vähän isompia. Miehenä en saa pienten lasten huoltajuutta erotilanteessa.

Ihan rehellisesti:

Puhutko ihan totta?

Pelkäätkö vaimoasi?

Hän siis lyö sinua mustelmille, niin että olet oikeasti vaarassa?

Vierailija
5/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme alapeukuttaa tälle ja ennenkaikkea MIKSI?! :o

Vierailija
6/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti:

Puhutko ihan totta?

Pelkäätkö vaimoasi?

Pelko on ehkä liian voimakas sana, mutta ei kai kukaan halua lyödyksikään tulla. Minun kohdallani tilannetta helpottaa se, että fyysisesti voimakkaampana pääsen yleensä pakon tilanteesta. Takaisin en kuitenkaan alennu lyömään.

Vierailija
7/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti:

Puhutko ihan totta?

Pelkäätkö vaimoasi?

Pelko on ehkä liian voimakas sana, mutta ei kai kukaan halua lyödyksikään tulla. Minun kohdallani tilannetta helpottaa se, että fyysisesti voimakkaampana pääsen yleensä pakon tilanteesta. Takaisin en kuitenkaan alennu lyömään.

Turhaan odotat, että lapset on isoja. Lähde heti ja ota lapset mukaan.

Vierailija
8/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä just tarkotan!! Suomalainen nainen kun haluaa olla todellinen perheenpää. OMG!!

Seuraavan kerran sanot, että nyt lähdetään kuules turvakotiin koko porukka selvittelemään tämä riita loppuun. Annat huitaista kunnolla kasvoihin niin jää jäljet.

Vierailija
9/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti:

Puhutko ihan totta?

Pelkäätkö vaimoasi?

Turhaan odotat, että lapset on isoja. Lähde heti ja ota lapset mukaan.

En ole tuo mies, mutta väitän, että pienten lasten tapauksessa äiti saa halutessaan huoltajuuden lähes automaattisesti. Ellei väkivaltaisuudesta ole ihan virallista näyttöä, rikosilmoituksia, lääkärintodistuksia tms.

Vierailija
10/10 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Entinen mieheni sai myös pitkän ehdottoman tuomion (Suomen mittakaavassa). Ja kyllä, miehen perhe aikansa minua syytti ja lopuksi aneli minua ilmoittamaan oikeuteen ettei mies ole tekojaan tehnyt. Mutta onneksi ei ole pakko olla heidän kanssaan tekemisissä :)