Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh kun en saa laihdutettua!!

Vierailija
30.01.2017 |

Olen pikkuhiljaa päässyt lihomaan ja en vaan saa millään itseäni niskasta kiinni. Jos tämä jatkuu, en mahdu yhteenkään kesävaatteeseen. Ylipainoa on noin 8-10kg. Minulla on lääkitys joka nostaa ruokahalua, mutta olen oppinut sen kanssa pärjäämään aika hyvin, joten sitäkään en voi täysin syyttää. Vika on ihan siinä, etten vaan ole jaksanut välittää siitä, mitä suuhuni laitan. Miten tässä onnistuisi? Pituus 160cm ja paino 65kg.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt haluaisit, että joku lausuisi taikasanat, joilla saisit otettua itseäsi niskasta kiinni? Kyllä se niin on, että jos ei itse saa itseään kuosiin, niin peli on menetetty ja edessä on tulevaisuus läskinä. Mitäpä sitä kaunistelemaan.

Vierailija
2/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt haluaisit, että joku lausuisi taikasanat, joilla saisit otettua itseäsi niskasta kiinni? Kyllä se niin on, että jos ei itse saa itseään kuosiin, niin peli on menetetty ja edessä on tulevaisuus läskinä. Mitäpä sitä kaunistelemaan.

Kiitos. Ehkä ne oli just nämä sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vain alkaa miettiä mitä suusta menee sisään.

Vierailija
4/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkuhiljaa päässyt lihomaan ja en vaan saa millään itseäni niskasta kiinni. Jos tämä jatkuu, en mahdu yhteenkään kesävaatteeseen. Ylipainoa on noin 8-10kg. Minulla on lääkitys joka nostaa ruokahalua, mutta olen oppinut sen kanssa pärjäämään aika hyvin, joten sitäkään en voi täysin syyttää. Vika on ihan siinä, etten vaan ole jaksanut välittää siitä, mitä suuhuni laitan. Miten tässä onnistuisi? Pituus 160cm ja paino 65kg.

Sulla on oikeesti joku 5 kg ylimäärästä enkä usko että sekään näkyy missään. Mä olen saman mittanennkuin sä ja painan 80kg että ei sulla paljon ylimäärästä kyllä ole.

Vierailija
5/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy vain alkaa miettiä mitä suusta menee sisään.

Vitsit kun olis joku lenkkikaveri/kaveri jolla olis sama projekti. Raskauskilot sain aikanaan helposti pois kun kävin ystävän kanssa jumpissa ja salilla.

Alkakaa joku mun laihdutuskaveriksi.

Vierailija
6/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeesti joku 5 kg ylimäärästä enkä usko että sekään näkyy missään. Mä olen saman mittanennkuin sä ja painan 80kg että ei sulla paljon ylimäärästä kyllä ole.

Vaatisi ainakin sen 5kg että mahtuisin vanhoihin vaatteisiin. Mulla kertyy kaikki läski vyötärölle niin housut ei mene kiinni.

Vierailija
7/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tule mukaan av:n "laihduttajat 2017" keskusteluketjuun! Sieltä saat tsemppausta ja vinkkejä.

t. 162cm, lähtöpaino vuoden alussa 66kg, nyt 63,2kg. Tarkoitus pudottaa kesään mennessä 10kg :)

Vierailija
8/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatisi ainakin sen 5kg että mahtuisin vanhoihin vaatteisiin. Mulla kertyy kaikki läski vyötärölle niin housut ei mene kiinni.

Sama vika mutta se että mulla on se 15-20kg ylimääräistä niin oikeesti toi 5kg on aika pieni määrä ja sen saa jo ihan lenkkeilyllä pois.Olisipa itelläkin "vain" 5kg ylimääräistä kiin ei olisi niin toivoton olo.

Vierailija
9/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nauttia tuosta painosta. Kaikella todennäköisyyllä et tule laihtumaan, vaan lihomaan.

Vierailija
10/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 20kg ylipainoa. Ihan perseestä kun tää laihdutus ei ota toimiakseen enää yhtä helposti kuin nuorempana.

N178cm 93kg

Vierailija
11/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala millekään kuurille, juo vaan enemmän vettä ja syö kasviksia. Älä missään nimessä syö hampparia/ranskiksia/kebabia/pizzaa yms, vaan rehtiä kotiruokaa. Jätä kotiruoasta kerma ja voi pois. Osta vain (tummaa) täysjyväleipää/pastaa/riisiä. Älä osta mehua tai limsaa. Kahvista/teestä sokeri pois.

Mua auttaa eniten se, että pidän itseni kurissa kaupassa. En osta karkkia yms hetken mielijohteesta. Ostan aina kauheesti porkkanaa ja jos tekee mieli vaan napostella jotain (eli ei nälkä vaan pelkkä mieliteko), syön porkkanoita. Jos jääkaapissa on jotain hyvää, syön sen varmasti. Jos on vaan porkkanaa niin sit syön porkkanaa (hieman kärjistetysti sanottu), koska oon sopivasti just niin laiska etten pelkän herkun takia lähde kauppaan.

Ennen kaikkea muista et kyseessä on normaali elämä ja normaalit valinnat. Ei mitään nälkäilyä tms.

Vierailija
12/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Tulin juuri lenkiltä ja hiki tuli :) ap

Etsin sen laihdurusketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan