Mikä on sellainen asia, jota näkee vain tällä palstalla, mutta harvoin (jos koskaan) oikeassa elämässä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikakkaaminen (toivottavasti)
Mitä se on??
Paskannetaan paperilla peitettyyn käteen ja laitetaan se huomaamattomasti wc-pönttöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyvatkausta en luojan vitun kiitos ole ikinä nähnyt. Pun intended.
Ensinnäkin toi ei ole "pun". Käy lukemassa mikä pun on.
Toisekseen minä olen nähnyt kyykkyvatkausta ja itse teen sitä myös. Ei mitään ihmeellistä. Toisin täällä annetaan kuva että ne jotka kyseisellä tyylillä pesee alapäässä revittää alapäänsä auki niin että se näkyy kuuhun asti ja vatkaa sitä niin että vesi ja valkovuoto roiskuu joka paikkaan samalla.
Mutta tätähän kyykkyvatkaus tarkoittaa juuri nimenomaan. Se, että pestään alapää normaalisti ei ole kyykkyvatkausta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat istumassa aamusta iltaan kahvilla.
No ei nyt aamusta iltaan, mutta usein ja aina kaikki yhtä aikaa. Ja usein joku heistä myös istahtaa vaivoikseni juttelemaan, vaikka haluamme olla keskenämme. Jos sanon, että siellä kello soi (joku potilaista siis soittaa) niin naurahtavat, että odottakoon. Sanoa ei uskalla, kun kostavat vanhemmalleni, on koettu.
Terveisin päivittäin vanhempaansa sairaalassa tapaamassa jo kolmatta vuotta.
Normaalielämässä kaikki eivät ole akateemisesti koulutettuja.
hanska kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Seksikielteisiä nuoria naisia, jotka eivät koskaan halua kokeilla mitään uutta ja pitävät seksiä lähinnä pakollisena pahana. Ällistyttävää suoraan sanottuna.
Estoisilla meni äänijakaumasta päätellen tunteisiin. :D
Se, että kaikki jotka eivät halua/ehdi/viitsi panna aamusta iltaan ja joka tilanteessa kaikkea mikä liikkuu ovat estoisia. Ai joo, olenhan mä yhteen törmännyt oikeastikin, eksään.
Lapsiviha, valitus lapsista julkisella paikalla, kulkuneuvoissa, ravintoloissa. Varmasti sitä on myös livenä, mutta itse en ole koskaan törmännyt siihen, päinvastoin ihmiset auttavat vaunuja bussiin, pitävät ovea auki, hymyilevät lapsille jne.
Eli nainen on seksikielteinen, jos ei anna jokaiselle vastaantulijalle?