Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa tulla kotiin, kun mies on työpäivän jälkeen siivonnut kodin

Vierailija
30.01.2017 |

Hoitaako muilla mies sanomatta ja maanittelematta ja kitisemättä kodinhoidon?

Tänään tulin kotiin viikonlopun yli kestäneeltä työmatkalta. Mies oli siivonnut kotimme paremmin kuin itse viitsin tehdä. Jopa lasisen liesituulettimen kuvun päältä oli pölyt pyyhitty. Itsellä juuri tiettyjen pintapölyjen pyyhintä jää ja jalkalistojen päältä imurointi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tekee: pesee pyykkiä, tekee ruokaa, hoitaa lasten hammaslääkärit yms, huoltaa myös autot ja korjaa kotona pikkuvikoja..

Ihan normisettiä....

Vierailija
2/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hoitaa kotia, joihinkin asioihin pitää kyllä käskeä, mutta siivoamisen hoitaa esimerkillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta oli,  kun mies oli vauvan kanssa kotona! Oli mukava tulla töistä puhtaaseen, pyykintuoksuiseen kotiin. Sinä vuonna en muista juuri itse siivonneeni.

Vierailija
4/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia miehiä löytää? Mun mies löytyy työpäivän jälkeen sohvalta tai autotallista väsäämässä omiaan ja kodin siivous jää kyllä mulle :(

Vierailija
5/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoida. Meillä on siihen tarkoitukseen palkattu ulkopuolinen henkilö.

Meillä on kyllä aina siistiä, sillä kumpikaan ei jätä tavaroitaan tai vaatteitaan lojumaan, sänky pedataan aamulla, keittiö siistitään ruokailun jälkeen jne.

Minusta olisi kurja asua sotkuisessa ja epäsiistissä kodissa. On niin pieni vaiva pitää siisteyttä yllä koko ajan sen sijaan, että silloin tällöin joutuisi tekemään suursiivouksen, jonka jälkeen on vain hetki siistiä.

Vierailija
6/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mut pakko sanoa. Nainen asettaa aina sen standardin mikä kodin siisteystaso on Ok. Nyt kun mies oli tässä tapauksessa siistimpi -kaikki hyvin ja rauha maassa. Jos ap olis siisteysintoilija pahimmasta päästä eikä mies voisi ikinä saavuttaa madamen asettamia vaatimuksia, asia ei näyttäytyisi tältä ollenkaan.

Vierailija
7/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei laittanut tikkua ristiin kodin eikä lapsen eteen. Nykyiseni on toista maata. Pari viikkoa sitten täällä oli kovat pakkaset niin oli kantanut kaiken irtilähtevän ulos pakkaseen. Kun tulin kotiin niin hyvä että oven löysin kun ulkona oli kangassohvasta lähtien 😂.

Kuskaa lasta harkkoihin ja pitää omanaan. Kokkaa myös ja on loistava sängyssäkin. Yhteistä yritetty kohta vuosi. Kyllä ihaniakin miehiä on. Ei kannata näitä palstan luuseriukkoja kuunnella.

Vierailija
8/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein hoida kuin satunnaisesti oma-aloitteisesti. Jos teen itse pitkiä päiviä töissä + viikonloppuja niin käy kyllä kaupassa ja laittaa ruoat mutta lähes aina koti on kuin pommin jäljiltä :(

Jos jätän aamulla lapum pöydälle että peskää pyykki, imuroikaa jne. niin tekee kyllä sen.

Mutta ärsyttäähän se kun joutuu aina komentamaan - aikuista ihmistä!! Muuten ei tee mitään.

Ollaan asiasta keskusteltu, ei auta kuin hetken. Olen luovuttanut.

Vierailija
9/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tän akka joka keki ketjun kakkoseni pudotti korvakotun. Joutui pettäjä ukko hädässä siivoamaan koko kämpän etsiessään pinnejä hiuksia ja stringejä.

Vierailija
10/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*teki

Vierailija
11/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodonhoitopalvelu 35 euroa tunti.saa kotitalousvähennyksen. Kinutkaa miehiltänne nii ei tarvitse siivota. Esim virolaisia opiskelijoita saa halvaalla.

Vierailija
12/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodonhoitopalvelu 35 euroa tunti.saa kotitalousvähennyksen. Kinutkaa miehiltänne nii ei tarvitse siivota. Esim virolaisia opiskelijoita saa halvaalla.

Miksi pitäisi kinuta miehiltä?

Vierailija
13/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut häntä "mieheksi". Varmaan makuuhuoneen puolellakin pyyhkii pölyjä nurkassa kun oikea Mies antaa sinulle kyytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi