Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vertaistukea?
30.01.2017 |
Onko täällä muita jotka kärsivät masennuksesta, ahdistuksesta, pahasta olosta tms.? Saisiko täältä vertaistukea?
Jos teillä on omia tarinoita jaettavana tai muuten vaan haluatte jutella, niin tähän ketjuun voisi kerätä niitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oma masennus menee kausittain, on hyviä kausia ja sitten huonompia. Huono kausi on ollut nyt jo monta kuukautta ja tuntuu että en vaan pääse täältä suosta ylös.
Olen vuosia taistellut pahan olon, syömishäiriön, unettomuuden ja jaksamisen kanssa. Tuntuu että joku on rikki sisällä en vain saa sitä korjattua. Vuosien terapia ja lääkitys takana.
Vaikka kaikki on päällisin puolin ihan ok (työ, asunto, lemmikkejä), niin en pysty olemaan onnellinen. Rinnassa tuntuu sellainen loputon tuska ja paha olo joka ei varmaan koskaan mene lopullisesti ohi. Tätä on vaikea selittää, kuulostaa varmaan että olen kiittämätön tai mikään ei kelpaa mutta luulen että he jotka taistelevat saman asian kanssa tietävät miltä tämä tuntuu.
Olen huono pyytämään apua tai kertomaan muille henkilökohtaisista asioista, siksi on ollut vaikea päästää ketään lähelle.
En oikein itsekään ymmärrä mistä se paha olo tulee.