Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni äidin kommentti, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran: "Kyllä tuo alkuhuuma tuosta haihtuu"

Vierailija
30.01.2017 |

Millainen ihminen sanoo noin lapsensa naisystävän tavatessaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sanoo jotain, minä olen kohdannut sellaisiakin anoppeja jotka ei sano koskaan minulle mitään.

Kuinka helvetisti sulla niitä sitten on? Jos niitä on turhan monta (useampi kun yksi) ja ovat tietosia toisistaan niin voi johtua ihan siitä etteivät halua rupatella sun kanssas.

Vierailija
22/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että siinä kundissa on jotain vikaa jota äitis ei halua sulle heti läväyttää päin naamaa. Onko esim. työtön hippi luuseri jolla bob marley paita päällä ja haisee hieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa toisaalta myös äijät pudotella uskomattomia vävyehdokkaille. Esitettäessä jonkun naisen isä oli sanonut (poikaystävää suoraan puhuttelematta) tyttärelleen "no, nyt alkaa olla vähän sinne päin".

Vierailija
24/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei siedä sinua.

Ei siedä, vaikka tapaa ihmisen ensimmäistä kertaa? Ap:n tapauksessa napanuora lienee katkaisematta, äiti on mustasukkainen pojastaan.

Vierailija
25/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sieluni silmillä tamän Putouksen sketsinä. Anoppina tietty Jenni Kokander, miniänä Minka Kuustonen. Kaikki ulvovat naurusta kaamealle anopille ja hämmentyneelle miniälle :D

Mitä helvettiä:O??

No tulisihan tästä hyvä sketsi, mieti nyt. Jenni on niin taitava esittämään tuollaista vähän vanhempaa riivinrsutaa (vaikka on itse mitä symppiksin tyyppi <3) ja osaan kuvitella Minkan ujona ja hämmentyneenä siinä "anoppinsa" edessä. Tuli vain tällainen mielikuva tuosta ap:n viestistä :)

No en ole katsonnut mutta kuullut että sketsien taso on todellakin tuo. Ehkä sun kantsis pyrkiä käsikirjottajaks sinne. Ellet ole jo? Tossahan sulla olis jo eka vitsi.

Vierailija
26/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkuhuuma oli sellainen että anopin huono käytös johti yksiselitteisesti siihen ettei ole nähnyt kertaakaan kolmea lapsenlastaan.

Mies tukee minua täysin. Hänen äitinsä ei pyytänyt edes anteeksi joten nyt kärsiköön. Tästä on jo 12 vuotta aikaa. Aina välillä lähettelee tekstiviestejä pojalleni mutta olen sanonut että ei tarvitse vastata niihin, jos ei osaa pyytää anteeksi huonoa käytöstään.

Ja miehen siskot ovat myös samalaisia. Eli ei ole asiaa edes serkuilla tänne.

Vierailija
27/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja ilkeä, ajattelematon moukka.

Vierailija
28/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa toisaalta myös äijät pudotella uskomattomia vävyehdokkaille. Esitettäessä jonkun naisen isä oli sanonut (poikaystävää suoraan puhuttelematta) tyttärelleen "no, nyt alkaa olla vähän sinne päin".

Mä voisin nähdä tänkin joltain jurolta vaivaantunneelta äijältä enemmän humoristisena kohteliaisuutena kun loukkauksena jota vävyn kannattaa jäädä hautomaan.

Vierailija
29/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkuhuuma oli sellainen että anopin huono käytös johti yksiselitteisesti siihen ettei ole nähnyt kertaakaan kolmea lapsenlastaan.

Mies tukee minua täysin. Hänen äitinsä ei pyytänyt edes anteeksi joten nyt kärsiköön. Tästä on jo 12 vuotta aikaa. Aina välillä lähettelee tekstiviestejä pojalleni mutta olen sanonut että ei tarvitse vastata niihin, jos ei osaa pyytää anteeksi huonoa käytöstään.

Ja miehen siskot ovat myös samalaisia. Eli ei ole asiaa edes serkuilla tänne.

Jos ihmisillä olisi edes vähäisiä käytöstapoja edes siten että osaa olla hiljaa jos ei ole mitään hyödykästä sanottavaa niin ei kävisi näin ikävästi.

Otan osaa ettei anoppisi osanut käyttäytyä sivistyneesti. Kärsiköön nyt huonon käytöksensä puolesta yksinäisyydestä.

Vierailija
30/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulemma en ole sopiva ja ei tuo juttu kauan kestä.

No nyt olemme olleet yhdessä jo 26 vuotta joten aika sopiva olin/olen :) Tosin tuota eukko en ole nähnyt 26 vuoteen...ei tupata jos ei tykätä PISTE

Vierailija
31/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, katkera, huonokäytöksinen vaihdevuosihuuruinen ÄMMÄ.

Vierailija
32/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti. Kun et tarkemmin asiayhteyttä kerro niin vaikea sanoa muuta.

Ylipäätään noiden miniäkandidaattien tapaaminen on välillä vähän työlästä. Meidän pojan edellisestä missukasta en tykännyt yhtään heti ulkonäön perusteella mutta tämän nykyinen ei ole niin paha enää. Kyllä se siitä.

Vierailija
33/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on poikaansakin kohdellut vähätellen. Sama kohtelu miniälle ja lapsille. Paska-anoppi.

Vierailija
34/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla sellainen kyynisesti elämään suhtautuva kiikkustuoliemäntä, joka laukoo muutenkin elämästä karuja totuuksia ja saa ihmiset tippumaan pilvilinnoistaan kun "on tuota elämää nähnyt, että ei nyt kannata hötkyillä". Jos osaatte kuvitella millaista ihmistyyppiä tarkoitan. Silloin se ei ole mitään henkilökohtaista. Se on asenne.

Vierailija
35/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humoristi!

Vierailija
36/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vuonna 1998 vauvapalstailun aloittanut ehtoisa emäntä. =D  Tunnistan tapauksen.

Tiedätpä miten sinunkin käy jos tätä palstailua jatkat vuodesta toiseen.

Vierailija
37/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humoristi!

Onpas hauskaa, kun on huonot käytöstavat. Kannattaisi petrata huumorin viljelyä.

Vierailija
38/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulemma en ole sopiva ja ei tuo juttu kauan kestä.

No nyt olemme olleet yhdessä jo 26 vuotta joten aika sopiva olin/olen :) Tosin tuota eukko en ole nähnyt 26 vuoteen...ei tupata jos ei tykätä PISTE

Olin/olen/olit...

Vierailija
39/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuu kivaa miniää niin en sitten ota lapsia yökylään.  Että ihan vaan tiedoksi tämä kaikille tyttösille. Anopin kanssa kannattaa olla mielinkielin jos haluaa pojan kanssa parisuhdeaikaa kaksistaan.

Vierailija
40/50 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla sellainen kyynisesti elämään suhtautuva kiikkustuoliemäntä, joka laukoo muutenkin elämästä karuja totuuksia ja saa ihmiset tippumaan pilvilinnoistaan kun "on tuota elämää nähnyt, että ei nyt kannata hötkyillä". Jos osaatte kuvitella millaista ihmistyyppiä tarkoitan. Silloin se ei ole mitään henkilökohtaista. Se on asenne.

Ymmärtäisikö anoppi ensitapaamisella, jos miniäehdokas laukoisi "Kiikupas nyt vielä, kun kiikututtaa, rollaattori kun ei keinu."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän