Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Petteri vuokraa aviomiehiä yksin asuville naisille"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurakaa vaan, mutta toi Aviomiespalvelu on ihan oikea yritys, joka tekee sen, mihin sinä sen palkkaat. Siitä saa myös kotitalousvähennyksen. Itse olen kyseistä palvelua käyttänyt jo vuosia. On ollut vessaremonttia, maalausta, kaatopaikkakeikkoja...

Entäs vuokravaimopalvelu? Tiskausta, siivousta, ruoanlaittoa, viikkausta, sisustusta, parsimista, ...?

Kuuluisiko valikoimaan lahnaseksi pimeässä?

ukkomies

Joo mutta vain pari kertaa kuussa. Yleensä saa kylmäkiskoisen kieltäytymisen perusteella väsyttää tai päätä särkee.

Tietysti, että kokemus olisi mahdollisimman autenttinen. Ja näillä kerroilla, kun onnistaa vuokravaimo olisi voinut esitellä esim. uudet keittiön verhota, jotka miehen pitäisi maksaa.

ukkomies

Vierailija
22/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurakaa vaan, mutta toi Aviomiespalvelu on ihan oikea yritys, joka tekee sen, mihin sinä sen palkkaat. Siitä saa myös kotitalousvähennyksen. Itse olen kyseistä palvelua käyttänyt jo vuosia. On ollut vessaremonttia, maalausta, kaatopaikkakeikkoja...

Taphatuuko maksukin samalla tavalla kuin parisuhteessa?

Eli nainen lupaa pimpsaa kun remonttihommat on tehty, mutta sitten onkin pää kipeänä kun pitäisi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko poikamiespalvelulle kysyntää sinkkunaisten keskuudessa?

poikamies

Mitä palveluita tarjoaisit?

Vierailija
24/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin on olemassa ihan oikeita ammattilaisiakin.

Miksi meinaat että aviomiespalvelussa ei ole ammattilaista tekemässä. Se, jota minä käytän on ammatiltaan sähkömies. Perusti oman yrityksen ja tekee nyt itsenäisesti monipuolisempaa työtä.  Aviomiespalveluyrittäjät ovat oikeita ammattilaisia.

Ei se mikään seuralaispalvelu ole.

Vierailija
25/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota varten mulla on iskä. :D

Minulla on tuota varten friendzone-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi