IL: "Petteri vuokraa aviomiehiä yksin asuville naisille"
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa vaan, mutta toi Aviomiespalvelu on ihan oikea yritys, joka tekee sen, mihin sinä sen palkkaat. Siitä saa myös kotitalousvähennyksen. Itse olen kyseistä palvelua käyttänyt jo vuosia. On ollut vessaremonttia, maalausta, kaatopaikkakeikkoja...
Taphatuuko maksukin samalla tavalla kuin parisuhteessa?
Eli nainen lupaa pimpsaa kun remonttihommat on tehty, mutta sitten onkin pää kipeänä kun pitäisi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko poikamiespalvelulle kysyntää sinkkunaisten keskuudessa?
poikamies
Mitä palveluita tarjoaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa vaan, mutta toi Aviomiespalvelu on ihan oikea yritys, joka tekee sen, mihin sinä sen palkkaat. Siitä saa myös kotitalousvähennyksen. Itse olen kyseistä palvelua käyttänyt jo vuosia. On ollut vessaremonttia, maalausta, kaatopaikkakeikkoja...
Noihin on olemassa ihan oikeita ammattilaisiakin.
Miksi meinaat että aviomiespalvelussa ei ole ammattilaista tekemässä. Se, jota minä käytän on ammatiltaan sähkömies. Perusti oman yrityksen ja tekee nyt itsenäisesti monipuolisempaa työtä. Aviomiespalveluyrittäjät ovat oikeita ammattilaisia.
Ei se mikään seuralaispalvelu ole.
Vierailija kirjoitti:
Tota varten mulla on iskä. :D
Minulla on tuota varten friendzone-mies.
Tietysti, että kokemus olisi mahdollisimman autenttinen. Ja näillä kerroilla, kun onnistaa vuokravaimo olisi voinut esitellä esim. uudet keittiön verhota, jotka miehen pitäisi maksaa.
ukkomies