Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisrenkaat

Vierailija
30.01.2017 |

Onko kokemuksia miehistä jotka käyttävät penisrenkaita? Parantavatko ne todella erektiota? Meillä monta aviovuotta takana ja aina välillä miehellä erektio lopahtaa kesken.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotenttien hommaa tuollaset renkaat. 

Vierailija
22/127 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja impotentinko ei ole hyväksyttävää hakea apua vaivaansa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän rengastussysteemiä jossa on myös pallien ympäri menevä rengas.

Pidän siitä.

Vierailija
24/127 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos renkaat ei auta niin tohtorilta resepti ja sildenafiilia. Halpaa ja toimii varmasti. Erektio on jämäkkä ja kestää lopahtamatta.

Vierailija
25/127 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos renkaat ei auta niin tohtorilta resepti ja sildenafiilia. Halpaa ja toimii varmasti. Erektio on jämäkkä ja kestää lopahtamatta.

Lääkkeiden syöminen ei ole kovin hyvä ratkaisu jos ilmankin voi olla.

Lisäksi tuosta tulee naama aivan punaiseksi, nenä tukkoon ja kipee olo. 

Vierailija
26/127 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa. Mulla seisoo vielä toistaiseksi todella hyvin, mutta vaimo laittaa aina välillä renkaan muutamaksi viimeiseksi minuutiksi... se vaan saa värkin vielä isommaksi ja itsellä tunto paranee. Sen kanssa tuleminen on parempaa kuin ilman, nuorellekin. Todella kovaksi paisuva terska on erittäin herkkä ja tykkää vielä kovemmasta puristuksesta. Tuntuu varsinkin kun toinen runkkaa.

Vierailija
27/127 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa. Mulla seisoo vielä toistaiseksi todella hyvin, mutta vaimo laittaa aina välillä renkaan muutamaksi viimeiseksi minuutiksi... se vaan saa värkin vielä isommaksi ja itsellä tunto paranee. Sen kanssa tuleminen on parempaa kuin ilman, nuorellekin. Todella kovaksi paisuva terska on erittäin herkkä ja tykkää vielä kovemmasta puristuksesta. Tuntuu varsinkin kun toinen runkkaa.

Olet oikeassa. Ne huutelee jotka ei ole ikinä kokeilleetkaan ja luulee olevansa koviakin panomiehiä kun oma mamma on vähän kehunut. 

Vierailija
28/127 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän siitä, kun rengas laitetaan kivespussien ympärille.

Toimii omasta mielestäni paremmin, myös sooloilessa.

Vierailija
29/127 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelija kirjoitti:

Itse tykkään enemmän siitä, kun rengas laitetaan kivespussien ympärille.

Toimii omasta mielestäni paremmin, myös sooloilessa.

Minä laitan kivesten sekä peniksen ympärille niin tuplasti kivempaa (eli 2 rengasta).

Kannattaa kokeilla. 

Vierailija
30/127 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa tällasta potenssin herättäjä rengasta https://asujalelu.com/tuote/todellinen-potenssin-herattaja-rengas-16mm ja kannattaa ehkä ostaa myös penispumppu jolla treenata pippeliä

Vierailija
31/127 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et ole tarpeeksi kiihottava miehellesi ja hän varmaan pettää tai sitten hänellä on erektiohäiriö, jokatapauksessa, suosittelen sinuakin pettämään

Kiitos asiantuntevasta neuvosta, pettäminen ei kuitenkaan ole käynyt mielessä missään vaiheessa. Kiihottavuus saattaa pitää paikkaansa, epäilen vahvasti ettei vartaloni viehätä enää samalla tavalla kuin 27 vuotta sitten. Olen ollut havaitsevinani siinä pieniä muutoksia.[/quote

59 kilosta 145 kiloon.... ;=D

Vierailija
32/127 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et ole tarpeeksi kiihottava miehellesi ja hän varmaan pettää tai sitten hänellä on erektiohäiriö, jokatapauksessa, suosittelen sinuakin pettämään

Kiitos asiantuntevasta neuvosta, pettäminen ei kuitenkaan ole käynyt mielessä missään vaiheessa. Kiihottavuus saattaa pitää paikkaansa, epäilen vahvasti ettei vartaloni viehätä enää samalla tavalla kuin 27 vuotta sitten. Olen ollut havaitsevinani siinä pieniä muutoksia.[/quote

Pientähän tuo on ja jotkut tykkää läskeistä. 

Vierailija
33/127 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihme, että miehesi pettää. Onneksi mun vaimo painaa alle 50. En varmaan tartte penisrengasta koskaan. Nytkin tuntuu, että pannaan kuin kanit.

Vierailija
34/127 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihme, että miehesi pettää. Onneksi mun vaimo painaa alle 50. En varmaan tartte penisrengasta koskaan. Nytkin tuntuu, että pannaan kuin kanit.

Siitä penisrenkaasta saa lisänautintoo ihan laihankin akan kanssa vaikka olisittekin kaniineja. 

Vierailija
35/127 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta alle 200 kiloiset naiset. Koitan syöttää nykyistä läskimmäksi kun tuo painaa vain 180 kiloo.

-Feeder

Vierailija
36/127 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta alle 200 kiloiset naiset. Koitan syöttää nykyistä läskimmäksi kun tuo painaa vain 180 kiloo.

-Feeder

Yöööök! 

Vierailija
38/127 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia miehistä jotka käyttävät penisrenkaita? Parantavatko ne todella erektiota? Meillä monta aviovuotta takana ja aina välillä miehellä erektio lopahtaa kesken.

Todellakin parantavat ja paljon. Tosin ensin vehje pitää saada kovaksi jollain keinolla, eli täysin impotenteille ei apua näistä ole. 

Vierailija
39/127 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähän porenssilääkettä ja sit penisrengas niin johan on kovemmat panosessiot mitä ikinä. 

Vierailija
40/127 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vähän porenssilääkettä ja sit penisrengas niin johan on kovemmat panosessiot mitä ikinä. 

Tarkoitit varmaan potenssilääkettä?