Penisrenkaat
Onko kokemuksia miehistä jotka käyttävät penisrenkaita? Parantavatko ne todella erektiota? Meillä monta aviovuotta takana ja aina välillä miehellä erektio lopahtaa kesken.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et ole tarpeeksi kiihottava miehellesi ja hän varmaan pettää tai sitten hänellä on erektiohäiriö, jokatapauksessa, suosittelen sinuakin pettämään
Kiitos asiantuntevasta neuvosta, pettäminen ei kuitenkaan ole käynyt mielessä missään vaiheessa. Kiihottavuus saattaa pitää paikkaansa, epäilen vahvasti ettei vartaloni viehätä enää samalla tavalla kuin 27 vuotta sitten. Olen ollut havaitsevinani siinä pieniä muutoksia.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että saa kyllä erektion kovemmaksi, kunhan vaan on tarpeeksi kireä rengas niin kyrpä seisoo vielä laukemisen jälkeenkin, niin kauan ku ottaa renkaan pois, ainakin itsellä...
Eikö sillä tule kuolio, tummuu ainakin kun ei veri pääse kunnolla kiertämään.
Veikkaan että sinusta on tullut pullukka, rintasi ovat rupsahtaneet ja peppusi on valtava. Ja puhumattakaan vaginastasi joka on takuulla löystynyt. Olet koskaa edes treenannut lantiopohjan lihaksia?
Eli ei tässä mikään penisrengas auta, miehesi tarvitsee pienen, hoikan , pienipeppuisen thainaisen jolla tiukka vagina.
Osta sellainen, jossa on värinä. Sen voi laittaa hieromaan sun klitorista samalla. Toimii ainakin meillä, vaikka ei mitään erektio-ongelmaa olekaan. Ja älä välitä noista inhottavista kommenteista.
t. pervo-kake
Ennen kuin hakee erektiolääkettä, niin nuo renkaat kannattaa kokeilla, itsellä teräksinen, tuntuu välillä ettei erektio lopu ollenkaan, eli on vähän liian kireä.
Kiitos vastauksista, täytyy keskustella miehen kanssa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia miehistä jotka käyttävät penisrenkaita? Parantavatko ne todella erektiota? Meillä monta aviovuotta takana ja aina välillä miehellä erektio lopahtaa kesken.
No kokeilkaa ihmeessä, jos siitä olis apua, ei tule edes kalliiksi. Sitä paitsi se voi olla naisesta kiihottava, itsellä tuore kokemus ja yksinkertainen rinkula oli hyvän näköinen. Ei hauskanpitoon paljoa aina tarvita.
Ei seisokkiongelmia, mutta rengas tuo lisää jämäkkyyttä, mies tykkää itse ja rouva tykkää.. aika edullisia vekottimia joten kannattaa kokeilla!
Keskustelin miehen kanssa ja pahus otti ja innostui. Nyt niitä on tilattu ja eikun testaamaan jahka saapuvat☺
Kyllä penisrenkaan käyttö parantaa yhdynnän laatua melko kiitettävästi.
Varsinkin ne läpinäkyvät renkaat vibralla on hauskoja, koska sen voi laittaa myös sormeen ja alkuun käyttää sitä esileikkiin kummalle vain. Meillä mies tykkää, kun sillä täristelee muualtakin..
Kokeiltu on ja hyväksi todettu... voin suositella.
AP
Mä ainakin tykkään käyttää näitä peenisrinkuloita. Ovat parantaneet mun potenssia joka näin vanhemmiten on jo vähän löystyny.
Herra 51
Tuleeks spermaa kun on tuollanen rengas päällä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeks spermaa kun on tuollanen rengas päällä?
Tulee spermaa ihan normaalisti.
Tekee käteenvedostakin paljon paremman tuntuista ja kalua voi puristaa kovempaa ilman että tunto katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee käteenvedostakin paljon paremman tuntuista ja kalua voi puristaa kovempaa ilman että tunto katoaa.
Oon käyttänyt vaan yhdynnässä, tarviikin testata miten nuo toimii hanskatessa.
Todennäköisesti et ole tarpeeksi kiihottava miehellesi ja hän varmaan pettää tai sitten hänellä on erektiohäiriö, jokatapauksessa, suosittelen sinuakin pettämään