Kysyttävää jääkiekkoilijan vaimolta?
Minulla on muutaman tunnin ajan tekemisen puutetta, joten viihdytän itseäni palstailemalla. Samalla voin vastailla asiallisiin kysymyksiin, jos niitä on.
Kommentit (69)
Missä puulaakisarjassa miehesi pelaa?
Häiritseekö sinua se, että miehesi paukuttaa pelireissuillaa vieraita misuja?
Vierailija kirjoitti:
Keskusteletteko viittomalla?
Emme. Osaamme molemmat puhua ja kuulokin on tallella. Puhumalla siis pärjätään. Emme edes osaa viittomakieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme. Osaamme molemmat puhua ja kuulokin on tallella. Puhumalla siis pärjätään. Emme edes osaa viittomakieltä.
Provo! Jääkiekkoilijat eivät osaa puhua.
Kumman takatukkaan menee enemmän hoitoainetta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö miehesi erkkaa lavassa?
Eiköhän. En tunne noita teippejä kovin tarkkaan, joten varma en asiasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Missä puulaakisarjassa miehesi pelaa?
Sm-liigassa. Vai onko se nykyään pelkkä Liiga?
Onko sulla ulkonäköpaineita, että pitää näyttää tosi kuumalta jos menet hallille katsomaan miehesi peliä, koska fanithan voivat sut tunnistaa/kamera ottaa kuviin ja mielikuva on että vaimon pitää on kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Kumman takatukkaan menee enemmän hoitoainetta?
Minun. Miehellä on lyhyt tukka edestä ja takaa, minulla pitkä tukka edestä ja takaa.
Ei, niin kauan kun rahaa tulee niin ei kiinnosta
Pelkäätkö koskaan, että Nolan Yonkman haastaa miehesi nyrkkitappeluun?
Kuinka paljon miehesi käyttää nuuskaa? Entä miten kestät sen käytön? Vinkkejä?
T. Jääkiekkoilijan kanssa seurustellut - seurustelu tosin kaatui siihen nuuskan käyttöön kun en sietänyt enää sen hajua...
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ulkonäköpaineita, että pitää näyttää tosi kuumalta jos menet hallille katsomaan miehesi peliä, koska fanithan voivat sut tunnistaa/kamera ottaa kuviin ja mielikuva on että vaimon pitää on kuuma?
Ei ole paineita ulkonäön suhteen. Suurin osa tuntemistani jääkiekkoilijoiden vaimoista on ns. tavallisia naisia. Kaikki eivät meikkaa tai meikkaavat hyvin vähän jne. Kuumuudesta en osaa sanoa. Se lienee yksilöllinen mielipide. Kai minä ainakin mieheni mielestä olen riittävän kuuma, kun hän haluaa kanssani olla.
Peliä katsomassa (ja muutenkin) olen usein ilman meikkiä ja ihan perusvaatteissa. Fanit saattavat tunnistaa ja moikata, mutta kuvia ei ole yksikään minusta halunnut. Ihan hyvä niin. Minä en julkisuutta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
En
Tienaako sm-liigassa enemmän kuin tavallinen tallaaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon miehesi käyttää nuuskaa? Entä miten kestät sen käytön? Vinkkejä?
T. Jääkiekkoilijan kanssa seurustellut - seurustelu tosin kaatui siihen nuuskan käyttöön kun en sietänyt enää sen hajua...
Mieheni ei käytä nuuskaa. Ei ole käyttänyt koskaan. En itsekään sietäisi, jos käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Kannattaisi pelätä, koska sekin päivä tulee eteen. Se on yksi lyönti, tuomionkellot soi ja saat vaihtaa keitetyn pastan pilliruoaksi.