Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selittää naiselle häntä suututtamatta, että pidän hänestä?

Vierailija
30.01.2017 |

Kyseessä on yksi elämäni suurimmista dilemmoista. Ja miten mä voisin muutenkin ihastuneena jutella hänelle siten, ettei hän ala käyttäytyä v*ttumaisesti mua kohtaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voisi suuttua siitä jos sanot pitäväsi hänestä? Minua ainakin naisena imartelisi erittäin paljon jos joku niin sanoisi. Vaikka en mitenkään erityisesti olisi itse kiinnostunut kyseisestä ihmisestä, en missään nimessä ilkeilisi kiinnostuneelle ihmiselle. Ja jos nainen alkaa kiinnostuksen osoituksen jälkeen v****maiseksi, kertoo se jo naisesta sen verran että jätä se juttu sikseen.

Onko teillä olemassa jo jokin kontakti? Olisiko jossain yhteydessä mahdollista sanoa jotain kivaa tälle naiselle?

Älä yllytä hullua.

Mitä ihmeen hullua? En ole hullu, vaan ihastunut yhteen naiseen. Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? Jos voittaisin lotossa tms., niin lahjoittaisin ne rahat hänelle. Ehkä hän sitten olisi suopeampi minua kohtaan edes.

Rahallako saadaan hetero lesboksi? Sä oot todella pimee tapaus.

No siis en ota kantaa tuollaisiin, mutta haluaisin, että hän edes sietäisi mua jotenkin. Haluaisin hyvittää sen, että olen muuten niin vajavainen ja etten ole hänen rakkautensa arvoinen.

Vierailija
22/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hän ei sitten siis tule ikinä välittämään minusta. :'( Miten mä pystyn unohtamaan hänet? Kaipaan häntä. Olen oikeasti aivan rakastunut häneen. Itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi sekin, että mitä mä oikein tein väärin. Mitä jos joskus ihastun johonkin toiseen? Mun pitäisi osata välttää samat virheet jatkossa, mutten edes tiedä, missä kohdassa mokasin.

Vierailija
24/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi sekin, että mitä mä oikein tein väärin. Mitä jos joskus ihastun johonkin toiseen? Mun pitäisi osata välttää samat virheet jatkossa, mutten edes tiedä, missä kohdassa mokasin.[/quote

Kaikki eivät vain ihastu kaikkiin, ihan sama, mitä toinen tekee. Ethän sinäkään ole ihastunut naapuriisi. Minkä virheen hän on tehnyt? Tosin, kuulostaa siltä, että olet ahdistellut ihastuksesi kohdetta, se on aina virhe. Jos toinen ei vastaa tunteisiin, asiaa ei auta ahdistelu.

Vierailija
25/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä kaipaat nyt kipeästi hieman vahvempia hoitotoimenpiteitä kuin joku psykoterapia. Otapa yhteyttä hoitaviin tahoihin jo tänään.

Vierailija
26/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo eilen, mutta kysyn uudestaan, oletko sinä hel-nyk uusin jankutuksin? Sopisi niin hyvin kirjoitustyyliin ja tolkottamiseen? Ja tarinan terapiajuonikin istuu..

Vierailija
27/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä kaipaat nyt kipeästi hieman vahvempia hoitotoimenpiteitä kuin joku psykoterapia. Otapa yhteyttä hoitaviin tahoihin jo tänään.

Millä perusteella väität noin? Mitä apua käytännössä tarvitsisin? Siis mun ongelmani on se, että olen todennäköisesti liian tavis sille naiselle. Jos olisin joko superkomea, varakas uraohjus (mies) tai erittäin menestynyt ja huippukaunis nainen, niin sitten hän pitäisi minusta ja mitään ongelmaa ei edes olisi. T. Ap

Vierailija
28/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö ap siis jotain ihan oikeasti suoraan tältä ihastuksesi kohteelta? Vai jotain kautta rantain? Unissasi? Ajatuksissasi? Vaikea neuvoa, kun ei kaikkea tästä sopasta tiedä eikä oikein ota selvää. Asia taitaa kuitenkin todella sinua vaivata.

Vierailija
29/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole noin säälittävä ja epätoivoinen.

Vierailija
30/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla se hel-nyk, kukaan muu ei jaksa jankata noin paljon, onko muuten alteregona myös se Kihis ja Ikis? Harva nimittäin näin umpirasittava jankuttaja.

Vierailija
31/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kerran jo hermostunut niin eikö se ole sinänsä jo aika selvä merkki siitä että anna olla? se ei halua tietää, se ei halua edes nähdä sun ärsyttävää naamaa.

Terveisin joku joka on se joka on vastaavassa tilanteessa ja kokee sen äärimmäisen ahdistavana. Yrittänyt hyvällä, mutta ei näytä menevän viesti perille. Seuraavaksi pitää oikeasti sanoa rumasti.

Toivottavasti et ole se ihastukseni kohde? Missä päin Suomea vaikutat? Jos mun naamani on ärsyttävä, niin täytyy tosiaan yrittää muuttaa ulkonäköäni. Olen pahoillani, että olen niin vajavainen ja ruma. :(

No voi jeesuskristus, sehän tästä puuttuu että teitä olisi kaksi. Mutta sovitaan seuraavaa: tule juttuihin niin karjun ja käsken sinun painua v*****n. Katsotaan osuuko kohdalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän