Mitä mieltä alapään lävistyksistä?
Onko mielestäsi rohkeaa, seksikästä, massaa, mitä?
Itselläni ei ole enkä ole koskaan ollut kiinnostunut lävistyksistä ylipäätään ja nyt näin kaverillani sellaisen.. Ensimmäinen ajatukseni oli, että yrittää olla rohkea :D En keksi mitään syytä tuollaiseen, onko siitä mitään iloa?
Kommentit (17)
Heillä on usein ylikorostunut seksuaalisuus ja kokevat lävistyksen kiihottavana. Tykkäävät usein myös rajummasta seksistä. Ei yhtään minun tyyppisiäni ihmisiä ja mielestäni typerää touhua rei'ittää erogeenisiä alueita.
Minusta clithood-läväri on kiihottavan näköinen.
Liikaa riskejä minulle. Kummankaan sukupuolen alapää ei läväristä kaunistu, jos nyt mikään muukaan paikka.
Itselläni on ollut napalävistys ja korvassa ylhäällä rustossa. Molemmat otin pois vähän kolmenkympin jälkeen. Nenälävistyksen pidin, se ei suostu enää menemään umpeen yli 20 vuoden jälkeen ja pelkkä reikä näyttää oudolta. Olin vuoden ilman korua, ei vaikutusta.
Siis tuo koru näkyi kun hän oli suihkussa, en nyt suoraan viiden sentin päästä katsonut mut näin vähän kuin vahingossa.
Minut yllätti itseasiassa tuo ajatukseni, hän muutenkin tuo esille välillä seksielämäänsä ja olen itsekin melko avoin ja seksuaalinen ihminen, mutta jotenkin nuo itsensä jollain tavalla esiintuominen tuollaisena on liiallista huomionhakua.. :D
Kyllä noista killuttimista tulee jotenkin mieleen, että tämä ihminen tykkää harrastaa paljon seksiä mahdollisimman monen kumppanin kanssa.
Unohda ne lävistykset ja tyydy ajoittaiseen alapään seivästykseen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen mielenterveysongelmia.
Ei se terveeltä kuulostakkaan.
Puhumattakaan niistä jotka lävistävät itse itsensä (omien sanojen mukaan Crista Eskelinen)..
Miten se voi olla liiallista huomionhakua kun nuo lävistykset eivät näy juuri kellekkään enkä ole tavannut ketään joka niistä huutelisi? Minulla on nännilävistykset joista tietää vain ja ainoastaan mieheni.
Itse en henk. koht. välitä alapään lävistyksistä, eivät ole omaan silmään esteettisiä juuri siellä. Lisäksi hautovissa paikoissa olevat lävistykset tuppaavat vähän haisemaan.
Crista juuri paljasti askissa itse tehneensä sellaisen itselleen. Kuulostaa kiehtovalta koska a) Crista, b) en ymmärrä alapääläväreitä c) lävärin tekeminen itse voi olla huono tikki d) Crista tekemässä läväriä itselleen intiimialueelle kuulostaa hasardilta.
Vierailija kirjoitti:
Crista juuri paljasti askissa itse tehneensä sellaisen itselleen. Kuulostaa kiehtovalta koska a) Crista, b) en ymmärrä alapääläväreitä c) lävärin tekeminen itse voi olla huono tikki d) Crista tekemässä läväriä itselleen intiimialueelle kuulostaa hasardilta.
Onhan se ainakin ollut notkea ja neulatkin varmasti tuttuja juttuja.
Hygieniasta ja neulan oikeellisuudesta en sitten tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin yleisesti jotain hajua lävistysten tekemisestä ja tajua mihin kohtaan ne tulevat niin naisen genitaalilävistykset eivät yleensä ole kovin hazardeja. Ne menevät yleisimmin "normaalien" ihokaistaleiden läpi, kuten klitoriksen hupun (EI klitoriksen), häpyhuulen tai tuon häpykymmyn kohdan läpi josta vako alkaa. Yksi lävistys menee syvemmältä klitoriksen takaa, sitä en suosittelisi tekemään itse (enkä ihan kellä tahansa lävistäjälläkään) sillä se ei edes anatomian vuoksi ole mahdollista kaikille ja vaatii jo tietämystä mihin on neulaa työntämässä.
Vähän sama miesten genitaalilävistysten kanssa, osa menee kesysti esinahan läpi mutta prinssi albert sitten lävistääkin virtsaputken kautta terskan ja sen teko jätettäköön ammattilaisille.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo koru näkyi kun hän oli suihkussa, en nyt suoraan viiden sentin päästä katsonut mut näin vähän kuin vahingossa.
Minut yllätti itseasiassa tuo ajatukseni, hän muutenkin tuo esille välillä seksielämäänsä ja olen itsekin melko avoin ja seksuaalinen ihminen, mutta jotenkin nuo itsensä jollain tavalla esiintuominen tuollaisena on liiallista huomionhakua.. :D
Taisi tarkotuksella pestä pitempään varpaitaan sinun edessäsi.
Jotkut ovat ihan kivoja, esim. naisten christina tai vch. En kyllä tiedä että ottaisinko itse sellaista, joskus on ajatus houkuttanut mutta haluan olla 100% varma ennen kuin rei'itän itseäni.
Minulla on korvakoruja, kielikoru ja molemmissa nänneissä korut. Kaikkia olen harkinnut pitkään, jopa vuosikausia. Lisäksi jokaisen ulkonäkö viehättää. Ymmärrän myös, miksi jotkut hankkivat lävistyksen alapäähän (näyttää kivalta/seksikkäältä, sitä kautta kohottaa itsetuntoa, seksuaalinen merkitys l. lisästimulaatio, toiset näkevät korun vain jos sen itse haluaa näyttää...).
Miksi näit kaverisi alapään?