Lue keskustelun säännöt.
Katsooko sinun lapsesi Ananasraasteen videoita?
29.01.2017 |
Sini on aivan oikeassa siinä, ettei ole hänen tehtävänsä kaitsea lapsia ja tehdä omista - aikuisille suunnatuista - videoista lapsille sopivia, mutta silti hänellä on hyvin paljon lapsiseuraajia (ks. kommentit).
Katsooko teidän lapset näitä? Puhuuko Sinistä ja Uinosta (toinen youtube-tähti) ihaillen?
Itsellä ei omia lapsia jotka katsoo, mutta lähisukulainen 13v joka kylläkin. Olen huomannut että ottaa vaikutteita puheista ja vouhottamisesta.. vanhemmat toki pyrkii tätä kitkemään, mutta onhan se haasteensa kun "muttaku kaikki muutkii" asenne iskee.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos lapset ei tunne siitä häiriintyvänsä niin mitäpä sitä kieltämään. Samaa sisältöä mitä muukin ja jos kattoo lisäks esim Roni Backin ja Lakon videoita (positiivisia, lapsiystävällisiä ja hauskoja) niin ei ole mitään haittaa. Saapahan sitten kuvan siitä että on erilaisia ihmisiä. Mun lapset kattoo, mutta kattoo myös muita hyvin erilaisia tubettajia. Eli laajalla skaalalla mennään. He myös itse osaavat käyttää aivojaan ja lopettavat videon jos ei tykkää kun kiroillaan ja riehutaan. Kyllä noita teinejä on vähän turha määräillä siinä, mitä kattovat YouTubesta. Kunhan eivät katso aikuisviihdettä tai pelkkää kiroilua ja huutamista niin olen puuttumatta heidän asioihinsa.