Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; miten toimisit tässä tilanteessa?

29.01.2017 |

Olin semmoisella kurssilla, missä oli oli minun lisäksi vain yksi mies, joka oli vanhus ja lähinnä keski-ikäisiä ja vanhoja naisia. Sen lisäksi yksi nuori nainen.
Meidän piti tehdä pariharjoituksia ja tein ne sitten lähimpänä olevan naisen kanssa ja olin havaitsevinani että kaksi ihmistä jäi ilman paria ja sitten ehdotin että ehkä voisimme vaihtaa, jotta kaikki kerkeäisivät tehdä.
Ymmärtääkseni tämä entinen parini meni sitten tämän yksin jääneen keski-ikäisen naisen tykö tai jonnekin muualle ja minä menin kysymään nuivannäköiseltä nuorelta naiselta, haluaisiko hän tehdä tuon harjoituksen, koska hän oli aivan yksin. Hän vain katsoi vihaisesti eteenpäin eikä sanonut mitään ja totesin jotain sellaista että 'OK ei tehdä sitten'.
Oikeastaan nainen vain katsoi ympäristöään vihaisen näköisenä koko tilaisuuden ajan eikä näyttänyt tekevän yhtään mitään.

Olin ylpeä itsestäni kun yritin huomioida muutkin mutta mietin jälkeenpäin että ehkä kaikkia ihmisiä ei edes kannata yrittää aktivoida, vaikka kyse ei ollut mistään pakkolaitoksesta, vaan maksullisesta kurssista, johon jokainen tulisi oletettavasti omasta tahdostaan. Toisaalta tuollaisiin kursseihin ei ole hirveän korkeat ikärajat ja on teoriassa mahdollista että joku on tullut esim.vanhempien pakottamana.

Onkohan tästä olemassa jotain tutkimusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi ihmistä jää ilman paria niin heistä tehdään se pari. Eikö?

Vierailija
2/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän oli varmaan jotenkin sosiaalisesti rajoittunut.

Onkos sinulla ollut viime aikoina onnistuneita treffejä m29+2v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilassa saattoi olla myös toinen henkilö jolla kyseinen henkilö oli vihainen.

Vierailija
4/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän oli varmaan jotenkin sosiaalisesti rajoittunut.

Onkos sinulla ollut viime aikoina onnistuneita treffejä m29+2v?

Ei kun en ole ollut niillä sivuilla. Helpompaa kai mennä vain suoraan juttelemaan elävässä elämässä, niin saa melkein varman vastauksen. Yksi nainen kävi kyllä luonani joulun tienoilla pari kertaa mutta hän oli jotenkin niin tukossa sosiaalisesti että siitä ei tullut mitään. Ei kuulemma ollut valmis mihinkään intiimiin suhteeseen.

Vierailija
5/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit vaan niin ruma?

Vierailija
6/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksi ihmistä jää ilman paria niin heistä tehdään se pari. Eikö?

Jossain on varmaan tuollaista mutta minun tilanteessani ei, vaan siellä oli vähän tilaa ja piti olla omatoiminen.

Vierailija
7/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttö ei mennyt naisenkaan kanssa niin joku ongelma siinä oli. Ei kannata päätään vaivata asialla.

Vierailija
8/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi ne kaksi henkilöä eivät voineet olla pari? Eikö kurssilla ollut ohjaajaa, joka olisi laittanut heidät yhteen (piti sitten olla omatoiminen tai ei)?

Vierailija
9/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sulle ap tutkimuksen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi