Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: miltä tuntuu peräkkäiset orgasmit?

Vierailija
29.01.2017 |

On kaikki mukamas isoja? Miks kiihotus ei laannu kun saatte? Kyseessä on orgasmi mutta ei ns totaalinen laukeaminen kuten miehellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla ainakin kun niitä joskus tulee se on jotenkin epätyydyttävä, eikä sellainen iso. Ja tuntuu että sitä isoa ei tuu vaikka jatkaisi ja jatkaisi.

Vierailija
2/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla pieniä monta tai sitten yksi iso laukeaminen, mutta panettaa niin rajusti, että jälkimainingeissa kiihotun uudestaan. Jos on tosi rakastunut niin kiihottuu helposti ja aina uudestaan. Ei se vähennä välttämättä orgasmin voimakkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla useita kertoja peräkkäin. Orkkujen välissä on pieni tauko. Ja orkut voivat olla isoja tai pieniä. Jos on lauennut oikein isosti tarvii vähän pidemmän välin uuteen laukeamiseen. Mutta kyllä mä llen itsekin välillä ihmeissäni kuinka nopeasti laukean uudestaan.

Mun kiihotus ei siis häviä ja jos esim yhdyntää jatkaa, vähän ajan päästä tulen uudestaan. Enkä vaihtaisi tätä taipumustani kyllä mihinkään. Rakastan orkkujani.

Vierailija
5/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein peräkkäiset orgasmit eivät ole yhtä isoja - siis paras orkkuhan on sellainen, että on ollut oikein superkiihottunut ja sitten yrittää vaan pantata sitä orgasmia koska ei halua laueta vielä, vaan säilyttää se kiihottuneen olotilan... ja sitten se tulee vaan väkisin kun enää kestä... en mä sellaista ole koskaan montaa kertaa saanut vaan nuo jälkimmäiset on pienempiä eikä niin kokonaisvaltaisia. Ja kyllä mulla kiihottuminen ainakin tuollaisen ison orgasmin jälkeen häviää hetkeksi, eikä ole edes tarvetta saada toista. Pienemmän orkun jälkeen ehkä enemmänkin tekee mieli lisää, kun ei tavallaan ole saanut sellaista "kunnon" tyydytystä.

Vierailija
6/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi intohimoa ja rakkautta niin ei se heti laannu! Parhaan rakastajan kanssa on niin että jää "nälkä" sen ensimmäisen jälkeen ja voi heti jatkaa, varovasti tosin.

Ensimmäinen on ihana, toinen on järisyttävä ja kolmas tekee lähes kipeää.

Vierailija
7/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tietysti. Orgasmi voi olla voimakas vaikka niitä saa niin monta.

Vierailija
8/8 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä saa noita peräkkäisiä orgasmeja ellei se tarkoita että pitää parin minuutin taukoa??????

Kyllä se on sillon vähän vaimeampi ja pillu on herkempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi