Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12681)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesus sanoi kun sai sukset?
Jee, sukset.
Tälle naurettiin 50-luvulla🤯
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkee kyllä hyvin, ketkä ovat juntteja ja ketkä älykköjä.
Esim. nämä ra*istiset vitsit herättävät vain ja ainoastaan myötähäpeää. Tulee mieleen, ovatko niiden kirjoittajat pohjasakkaperheiden teinejä.
Samaa mieltä kanssasi.😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. nämä ra*istiset vitsit herättävät vain ja ainoastaan myötähäpeää. Tulee mieleen, ovatko niiden kirjoittajat pohjasakkaperheiden teinejä.
Veit sanat suustani.
Ne vitsit ei naurata vaan lähinnä itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on huonojen vitsien ketju. Voit perustaa hyvien vitsien ketjun ja kertoa siellä m.amu.ystävällisiä vitsejä.
Miksi itsensäpaljastajan syyte hylättiin oikeudessa?
Näyttö ei riittänyt
Eräs amerikkalaispoliitikko oli aikanaan neuvostoliitossa bisnesmatkalla. Muutaman päivän maassa oltuaan tuo vietiin kgb:n taloon ja huoneeseen jossa oli kgb:n kuulustelija.
Kuulustelija selaili papereitaan ja sitten totesi: Olette juhlineet nyt kolme iltaa agenttiemme kanssa ja meillä on teidän edellispäivien juhlinnastanne paljon filmiaineistoa...
Tässäkohtaa poliitikko keskeytti, että voitte pitää filmit kun minulla on riittämiin niitä itsellänikin, mutta jos sen punapään ja blondin lähetätte washingtoniin kuukaudeksi niin järjestän teille sopivan vastapalveluksen.
Kekkonen oli Moskovassa Brezhnevin vieraana. Brezhnev kehui kuinka siisti ja puhdas kaupunki Moskova onkaan. Ei roskia, ei ruuhkia eikä juoppojakaan missään.
- Ihanko todella ei ole lainkaan juoppoja, Kekkonen hämmästeli.
- Näin se on. Kuule, saat minun luvallani vaikka ampua jokaisen humalaisen jonka näet kadulla!
Muutaman päivän päästä Hesarin etusivulla oli otsikko: "13 suomalaisturistia ammuttu Moskovassa"
Saukkoperhe oli kalastamassa. Saatuaan tarpeeksi kaloja, poikaset alkoivat riidellä kuka saa syödä kaksi. Emo huusi niille: "vain yksi kala per saukko!"
Ensin sain hyvän Mielen, sitten Siemensin.
Oli onnistuneet kodinkoneostokset.
Miksi todella monet miehet laulavat niin matalalta?
- koska ovat lyhyitä miehiä
Jeesus käveli tiellä ja vastaan tuli sokea. Jeesus kosketti tätä ja zap, sokea näki jälleen.
Jeesus jatkoi matkaansa ja vastaan tuli kuuro. Jeesus kosketti myös tätä ja taas zap, kuuro kuuli jälleen. Jeesus jatkoi edelleen matkaansa ja vastaan tuli m*stalainen. Jeesus kohotti kättään koskettaakseen tätä, mutta m*stalainen huudahti: Älä sie koske minnuun, mie oon sairaseläkkeellä.
M*stalainen lampsi työvoimatoimistoon sisään ja suoraan virkailijan luokse. Nyt tarttee töitä, löytyiskö mitään? Virkailija: Pieni hetki, minä katselen koneelta Joo kyllä löytyy. Toimitusjohtajan paikka isossa teknologiayrityksestä. Palkka 15.000 EUR/KK, työsuhde mersu (uusinta vuosimallia tietenkin), sekä asunto helsingin keskustasta. M*stalainen: Nyt sie kyllä huijjaat minnuuu! Virkailija: Itseppähän aloitit.
Somali lauloi karaokessa: Olen suomalainen. M*stalaista alkoi moinen vatuttaa ja hän meni laulamaan: Mä joka päivä töitä teen.
M*stalaiset valittivat YLE:lle, että TV:stä tulee liian vähän heitä käsitteleviä ohjelmia. YLE korjaa tilanteen lähettämällä Poliisi-TV:n kolme kertaa viikossa.
MITÄ TOTESI sirkusjohtaja tallustellessaan karhunsa perässä? Otsoniaukko on suurentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäniminen on Japanin laiskin mies. Hui Lai Lee
Se oli muuten Kiinan laiskin🤣
Veljensä oli Loi Koi Lee
MITÄ KANNABIKSEN kannattajat tekevät, ellei huumeita vapauteta? Alkavat marista.
Mitä huumeiden salakuljettaja sanoi tullissa?
Kamalasti pelottaa
Epäonnistuneet brasilialaiset vahaukset johtivat karvaisiin pettymyksiin.
Se oli muuten Kiinan laiskin🤣