Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
- Äiti, äiti, miten minä olen syntynyt?
- No kultaseni, eräs päivä isä antoi äidille lahjaksi siemenen ja istutti sen multaan. Äiti kasteli, ravitsi ja huolehti siitä rakkaudella monta kuukautta, kunnes siemenestä oli kasvanut suuri, kauniskukkainen kasvi.
- Vau! Ihanko totta?
- Kyllä. Sen jälkeen isä ja äiti nyppivät kukat irti, kuivattivat ne, laittoivat piippuun ja olivat sen jälkeen niin pöllyssä että ehkäisy unohtui...
Mitä sanoi astronautti avaruudessa?
- Saispa kerran kuussa.
Mitä astronautti sanoi kun löysi luurangon kuusta?
- Mitä kuu-luu?
Kaksi naista keskustelivat:
- Gynekologini tunnisti minut tänään kaupassa.
- Sinun täytyy käyttää pidempää hametta
Poika: Isä, kuka meille oli tulossa eilen kylään?
Isä: Ei kukaan, miten niin?
Poika: No kun kuulin että äiti huusi ettei saa laskea sisään.
Mun kulli oli hetken aikaa Guinnessin ennätystenkirjassa...
...kunnes kirjastontäti käski ottaa sen pois sieltä.
M41
- Kop kop
- Kuka siellä?
- Jehovan todistaja
- Mee pois
Miksi Marja-Liisa ja Harri Kirvesniemi erosivat?
Koska Harri oli kysynyt suihinoton jälkeen Marja-Liisalta että miltä maistui, ja M-L oli vastannut että Miedolta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli hyvä pääministeri.
päivän paras
Vierailija kirjoitti:
Myös manne oli joutunut kahden asunnon loukkuun. Hän oli hakenut kaupungilta asuntoa, ja sitä hänelle tarjosivat samana päivänä sekä kaupunki että valtio.
Mistä tietää että apina on häkissä puhuu suomea
Mikä on Al-Qaedan suosikkiurheilujoukkue?
New York Jets
Mitä nimitystä käytetään tietotekniikan opettajasta joka tykkää hieman liikaa pikkulapsista?
PDF file
En käytä Twitteriä enkä Instagramia. Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen tuntemattomille ihmisille, mitä syön, juon ja miten minulla menee kotona. Minulla on jo kolme seuraajaa. Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rumpali sanoi keikan alussa?
- No niin, laitetaanpa hi-hat heilumaan.
Metallican kommentti jouduttiin keskeyttämään. Larsilta paloi hi-hat.
Miten metallica paransi yhdellä tempulla soittoaan? Joku huomasi että Lars on tähän asti seurannut keikan biisilistaa eri suuntaan kuin muut.
Mitä eroa on K u u k e r i n N e l l i l l ä?
Koko ja väri.
Opi englantia:
business = kiireisyys
Minä katson aamulla ensimmäiseksi lehdestä kuolinilmoitukset. Jos en löydä omaani, menen keittämään kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Savon mies jätti naiset sikseen kun ei onnistanut. Ensimmäisen kanssa ehdotti suorin sanoin makuuhuoneen puolelle lähtöä, nainen suuttui.
Seuraavan kanssa ajatteli jutella ensin säästä: "alakaa pili vistyä", nainen suuttui.
...mutta pilivisyyen jäläkeen pouvittuu.
Palindromien pelko on kuulemma englanniksi aibohphobia.
Surkea tuo uusi duunarimme. Käskin sen hakemaan (juhla) mokat autolta trukilla ja hetken päästä kun tulin takaisin se oli kuskannut talossa vierailulla olevan ministeriseurueen siihen varastonkulmaan.