Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12699)
Kuinka Saarikko ja Kiuru pitävät talvella alapään sulana? Tunikan alle laitetaan kamiina.
Miksi naisia on syytä pelätä?
- Koska heidän joukossa on povipommeja 💣
- Iti, mikti tällä lehmällä on kolme pippeliä?
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0061/0372/8217/products/9789129698145…
ja monta muutakin ihmeellistä asiaa....
Kaveri kävelee Maijan ohi ja koputtaa ikkunaan.
-onko tämä mtv:n auto?
-ei, kuinka niin?
- no kun kyydissä on kaksi pöllöä!
Mikä Italiasta tuli kun vihollinen valtasi palan sen eteläisintä kärttä?
No, Spitalia, koska Italialta hävisi varpaat, eikä sellaisia ole spitaalisellakaan
Mieluummin näkisin naisessa muutoksen seinäpommista seksiruusuksi kuin seinäruususta seksipommiksi
Japanilainen kysyi: -miksi suomi on maailman onnellisin maa? Mikä on salaisuuteen?
Suomalainen vastasi:
-kaikki jotka ovat jo tappaneet itsensä, ovat jo hiljaa maan alla ja loput epäonnelliset suljetulla. Siksi kaikki täällä näyttävät onnellisilta.
Japanilainen: - eihän suljetulle voi laittaa! Ei muumitaloa lukita yöksi!
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan mennyt elämäni.
Siinä vasta huono vitsi
Punahilkan isoäidin muistelmateos:
Elämä meni hukkaan!
Mies koputti poliisiauton ikkunaan.
Kun poliisi avasi ikkunan,
Hän kysyi: - mitä asiaa?
Mies vastasi:- miksi teillä on ikkuna auki?
Vierailija kirjoitti:
Pikkukalle kaatui kaupparessulla pyörällä ja meni itkien kotii. Äiti kyseli että mikä hätänä
Kalle itkien selitti että kurkku katkesi, maksa poksahi ja munat meni rikki
Pikku-Kalle meni kauppaan ja huomasi sisään mennessään, että ovessa luki: VEDÄ. Sitä Pikku-Kalle vähän oudoksui. Sitten kun Pikku-Kalle poistui kaupasta, huomasi hän oven kahvan vieressä lukevan: TYÖNNÄ. Pikku-Kalle ihmetteli.
- Miksi ihmeessä siinä ovessa pitää lukea vedä ja työnnä? Kai nyt jokainen osaa yhen oven avata ilman tuollaisia käyttöohjeitakin. Siis vähänks tyhmää, ihmetteli Pikku-Kalle kotimatkallaan. Kotimatkalla hän päätti oikaista metsäpolun kautta. Metsäpolulla häntä huvitti yhä kaupan ovessa lukeneet vedä ja työnnä tekstit, joten hän hoki itsekseen kuuluvalla äänellä: - Vedä, työnnä, vedä, työnnä, vedä, työnnä, vedä, työnnä...
Kohta erään pusikon takaa kuului vihaisen miehen ääni, joka huusi: - Älä sinä poika kuule opeta isääsi nussimaan!
Miksi Kerttu söi ainoastaan leppää?
- Hän halusi olla leppäkerttu
Vierailija kirjoitti:
Mies koputti poliisiauton ikkunaan.
Kun poliisi avasi ikkunan,Hän kysyi: - mitä asiaa?
Mies vastasi:- miksi teillä on ikkuna auki?
Poliisi pysäytti täydessä heimolastissa olevan ikivanhan farmari-Mersun. Kuski veivasi ikkunan auki, ja ennen kuin poliisi ehti mitään sanoa, huikkasi kuski poliisille: - Nyt on jo ihan täyttä, mutta kohta sieltä tulee Valte Volvollaan perässä. Siihen pitäisi vielä yksi mahtua, ja jatkoi matkaansa.
Mielisairaalaan tuotiin potilas, joka kuvitteli olevansa Hitler.
Henkilökunta keskusteli, siitä, että mitä uuden tulokkaan kanssa tehdään.
- Niin, meillähän on jo entuudestaan yksi potilas, joka myös kuvittelee olevansa Hitler. Sijoitetaan tämä uusi potilas hänen kanssa samaan huoneeseen, päätti johtaja.
Kuukauden kuluttua uutta potilasta puhuteltiin. Huoneessa psykiatri kysyi häneltä, että mikä on vointinne tänään? Vieläkö kuvittelette olevanne Hitler?
Siihen potilas vastasi: - Ei. En minä ole Hitler. Minä olen Eva Braun.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on savolaisen matemaatikon ammattitauti?
Kulumavika.
Kun jollekin paikkakunnalle pesiytyy uskonlahkolaisia tai jotakin muuta epätoivottua porukkaa, niin ne eivät lähde tuolta kyseiseltä paikkakunnalta kulumallakaan, ei edes suorakulumalla.
Olin selvästi linnun radalla,
sillä lintu törmäsi itseäni päin.
(Vitsi toimii paremmin puheen muodossa, joten älkää disliketkö tämän tekstimuodon takia)
Hiukkasen kiihdytin, sanoi ydinfyysikko jäätyään kiinni trollaamisesta palstalla.
Mä oon kuullut vastaavanlaisen, mutta siinä mies jäi auton alle, joka tuli juuri kaupasta.