Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö sinua, jos lähipiirisi raukasta pullukasta kuoriutuu kaunis ja viehättävä ihminen?

Vierailija
29.01.2017 |

Jos hän laihtuu, alkaa loistaa jne. Ottaako päähän? Miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki arsyttää. Sittenhän minä olen rumin.

Vierailija
2/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko yleensä välit poikki tällaisiin? Vai alatteko naljailla ja haukkua, että hänestä on tullut itsekäs tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut itse se pullukka, joka on laihtunut, ja parista kaverista silloin olin huomaavinani, että huomioivat laihtumiseni jotenkin vihaiseen tyyliin: " ai säkin näytät noin hoikalta vaaleassa paidassa!". Ja siis kommentin sävy oli vähän sellainen aggressiivis-hyökkäävä. Voi toki olla, että tämä oli vain mun omaa tulkintaa. Pääosin ihmiset ottaa asiat tosi hyvin. Täytyy myös muistaa, että vaikka mulle itselleni 25 kg:n laihdutus on voinut olla elämää suurempi projekti, eivät tuttavieni elämät pyöri samoin tavoin kilojeni ympärilläni.

Jotkut laihtuneet ihmiset ovat tulkinneet lähipiirin vaitonaisuuden asiasta kateuden merkiksi, mutta mä ajattelen, että kysymys voi olla myös siitä, että kukana ei ole vain yksinkertaisesti laittanut asiaa merkille sen kummemmin.

Vierailija
4/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, olen iloinen toisen puolesta.

Vierailija
5/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pullukasta pitäisi kuoriutua kaunis ja viehättävä ihminen. Miksi ei olisi kaunis ja viehättävä ihminen jo pullukkanakin?

Vierailija
6/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, olen ilonen hänen muodonmuutoksestaan.

Vierailija
7/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisin häntä raukkana? Outo kysymys.

Vierailija
8/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi pullukasta pitäisi kuoriutua kaunis ja viehättävä ihminen. Miksi ei olisi kaunis ja viehättävä ihminen jo pullukkanakin?

Minä ainakin tunnen yhden naisen joka oli teininä iloton ja hieman pullea mutta nyt aikuisena upea, flirttaileva ja iloinen nainen. Toki moni pullukka nimenomaan on iloinen ja hauska ihminen, mutta tässä tapauksessa ei ollut näin.

Vierailija
9/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei ole semmoista tapahtunut. Ihan varmasti se jotenkin hämmentäisi . Ulkoinen habitus vaikuttaa kuitenkin aina jollain tavalla mielikuvaan ihmisestä ja jos tutun ulkonäkö muuttuu rajusti, kyllä se varmasti kummalliselta tuntuu. Jos entisellä pullukalla on vielä ollut jonkinlainen "pullukan rooli", on puhunut kiloistaan jne, kyllä iso laihtuminen voi ryhmädynamiikkaankin jotenkin vaikuttaa. Ääh, sekavaa selitystä mutta yritän sanoa että musta on tekopyhää väittää ettei iso muodonmuutos vaikuta siihen miten ihmisiin suhtaudutaan.

Vierailija
10/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tällaista tapausta vastaan

Vierailija
11/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen hänen puolestaan ☺

Vierailija
12/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Mitä enemmän kauniita naisia, sen parempi.

Vierailija
13/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen missä oli tyttöporukka. Kaikki muut oli hoikkia tosi hyvännäköisiä pimuja, yksi kaunis mutta lihava. Se livava laihdutti itsensä timmiin kuntoon ja miesten huomio kiinnittyikin siihen. Kaverit ei kattonutkaan hyvällä, kun ryhmän huomaamattomimmasta olikin tullut ryhmän kaunotar. Tommoista se kateus on naisten kesken.

Vierailija
14/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pullukka on aika epävarma ja tapettiin itsensä mielellään sekoittava. Itsetunto nollilla jne. Mutta laihtumisen jälkeen nämä asiat muuttuvat, ja ihminen alkaa säteillä ja tuntea itsensä kauniiksi ja varmaksi, useimmissa tapauksissa, jos pää kestää mukana. Tämä huomataan, ja voidaan puhua viehättävyydestä, kun on sinut itsensä kanssa. Jotkut kadehtivat ja toiset myötäiloitsevat.

Itse olen kannustava ja tunnen hyvää oloa kaverin puolesta.

Toinen juttu on taas se, jos laihtunut alkaa saarnata, ja joka käänteessä jankkasee ruokavaliosta ja kun minä sitä ja minä tota. Ei jaksa kuunnella. Mutta jos muodon- ja elämänmuutos vain lisää viehättävyyttä (mikä siellä liikakilojen alla on piillyt) on se aivan ihana juttu.

Vierailija
15/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pullukat jotka laihduttuaan pitää itsestään kovan metelin. He itse varmaan kokevat olevansa viehättäviä, mutta ei se laihuus automaattisesti ihmisestä yhtään sen viehättävämpää tee ja vielä jos kropassa on kaikki mittasuhteet päin persettä. Ja sitten peilataan koko ajan itseä kaikista kiiltävistä pinnoista ja luonne muuttuu täysin. Semmoinen ärsyttää.

Vierailija
16/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Minusta on hienoa, että ihmiset onnistuvat elämänmuutoksissaan.

Vierailija
17/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Ihminen on sama sielultaan olipa lihava tai laiha.

Vierailija
18/18 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän laihduin parikymppisenä semmoisen viisitoista kiloa, kun aloitin salin ja urheilun. Tällä oli todella iso positiivinen merkitys pariutumismarkkinoilla, mikä oli mahtavaa. Mutta se on kyllä totta, että joillekin tämä muutos oli vaikea sulattaa. Puhun siis omasta tuttavapiiristäni. Ikään kuin siitä nöyrän läskin roolista pois siirtyminen olisi ollut suurikin synti. Nuoret osaavat olla julmia ja rakentaa erilaisia hierarkisia arvoasteikkoja, joiden mukaan mennään. Jos poikkeat tuosta, se on joillekin mahdoton hyväksyä. Jopa kavereille.