Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä meistä vuokralaisina?

Vierailija
29.01.2017 |

Oletetaan, että olisit vuokraamassa asuntoasi. Ottaisitko vuokralle tällaisen naimisissa olevan pariskunnan, jossa minä olen 25v opiskelija ja mies 27v säännöllisesti, mutta osa-aikaisesti työllistynyt. Meillä on myös esikouluikäinen lapsi. Lemmikkejä ei ole, emme tupakoi ja luottotiedot ovat kunnossa. Mitä mieltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita, jos saan 3 kk vakuudet (nimenomaan vakuustilinä, ei minun tililleni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin

Vierailija
4/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai

Vierailija
5/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin harkita, jos saan 3 kk vakuudet (nimenomaan vakuustilinä, ei minun tililleni).

Miksi? Mitä hyötyä vakuustilistä on vuokranantajalle?

Vierailija
6/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin jos vakuus löyty. Minulla kriteereinä kun asuntojani vuokraan on ei lemmikkejä, ei tupakointia, vakuus löydyttävä itseltä.

Vierailija
7/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi kyselet tällaista. Suurimmalle osalle vuokraajista riittää, että luottotiedot on ok, vakuus maksetaan ja asukkaat suht normaalin oloisia. Sitten joitakin kiinnostaa, onko lemmikkejä/tupakointia.

Mutta en ymmärrä, miksi noinkin tavalliselta kuulostava kyselee, että mitä mieltä kaikki nyt ovat. Miksi kellään olisi mitään kummempaa mielipidettä?

Jos olet yhtä epävarma (ärsyttävä) oikeassa elämässä, en vuokraisi asuntoa sinulle. Ai miksi? Siksi, että kaltaisesi ihmiset tuovat kauheasti lisähommaa soittelemalla jatkuvasti turhia asioita.

Vierailija
8/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietysti, miten saatte vuokranne maksettua. Tulonne ovat pienet, joten vuokravakuus olisi tärkeä.

Olen usein vuokrannut esimerkiksi nuorille opiskelijoille, kun ovat saaneet vanhempansa takaajaksi. Silloin vuokran maksamatta jättäminen vie kahdet luottotiedot.

Vierailija
9/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä nimittäin juuri mahdollisuuksiamme, olemme Tampereella laittaneet hakemuksen erääseen yksityisen vuokraamaan asuntoon ja hakijoita on meidän lisäksemme kolme. Muilla on lemmikkejä (ilmoituksissa kiellettiin lemmikit) ja ovat yksinäisiä ihmisiä. Tämä olisi meidän perheellemme lottovoitto sijaintinsa kannalta :) -ap

Vierailija
10/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraisin jos vakuus löyty. Minulla kriteereinä kun asuntojani vuokraan on ei lemmikkejä, ei tupakointia, vakuus löydyttävä itseltä.

Niin ja lisäksi tietenkin oltava luottotiedot kunnossa.

Vierailija
11/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi kyselet tällaista. Suurimmalle osalle vuokraajista riittää, että luottotiedot on ok, vakuus maksetaan ja asukkaat suht normaalin oloisia. Sitten joitakin kiinnostaa, onko lemmikkejä/tupakointia.

Mutta en ymmärrä, miksi noinkin tavalliselta kuulostava kyselee, että mitä mieltä kaikki nyt ovat. Miksi kellään olisi mitään kummempaa mielipidettä?

Jos olet yhtä epävarma (ärsyttävä) oikeassa elämässä, en vuokraisi asuntoa sinulle. Ai miksi? Siksi, että kaltaisesi ihmiset tuovat kauheasti lisähommaa soittelemalla jatkuvasti turhia asioita.

Että ihan arkipäiväisen aloitukseni perusteella teet minulle jo diagnoosinkin pääkopastani :D no mutta sehän sopii oikein hyvin! Tästä ei nyt kuitenkaan ollut kyse ;) -ap

Vierailija
12/12 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olette "köyhiä" on vain plussaa. Vuokraisäntä haluaa luultavasti pitkäaikaisen vuokralaisen ja te ette ole heti muuttamassa omaan asuntoon. Eli luottotiedot kunnossa, sopivan köyhiä, pariskunta ja lapsi...

Ette uskokaan millaista hörhöä ja itkupilliä kyselee vuokrattavaa asuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän