Mieheni voisi syyttää äitiäni siitä, että en siivoa
Kommentit (61)
Mutta oikeasti mieheni voisi valittaa siitä äidilleni. Kuten naiset usein valittavat miehistään näiden äideille. Miten on kasvatus mennyt päin vittua. Olisi hauska nähdä äitini ilme. Hänen piti olla täydellinen kasvattaja!
Ja Ismo lenkillä korvia lepuuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole ollenkaan isää?
Hyvä kysymys. Isästä tämä tämänhetkinen olo on syntyisinkin. Äidin käytös pahentaa sitä.
Tai äitini suhtautuminen. Vaadin täydellisyyttä hänen suhtautumisessaan minuun, kuten hänkin vaati minulta itseään ja muita kohtaan.
Taisin onnistua sitäpaitsi loukkaamaan häntä tänä aamuna, hihii. Se on harvinaista, eihän narsistista henkilöä yleensä haittaa mikään mitä sanot. Hän tietää olevansa niin ylivertainen.
Mutta nyt sain iskettyä siihen jalustaan, ahh!
Äitihullu
Käyttäjä3500
Jatkaa samaa paskanjauhantaa yhtä laiskana, vastuuttomana ja epävakaana kuin aina ennenkin
Mies paistaa sisäfilepihvejä voissa. Punaviinikastike hautuu. Lohkoperunat ja porkkanat on uunissa.
Salaatin voisin tehdä
Pesin juuri vessan. Pyykit on koneessa. Toiset jo rummussa. Vielä muutama koneellinen
Ap
11 ei ollut ap. Mietinkin, että voisin perunamuusia tänään tehdä, mutta eihän se riitä. Eilen tein kyllä, mutta en siivonnut, joten se ei riitä.
ap
Soitin aamulla äidille. Sovittiin että hän tulee iltapäivällä kahville. Leivon lasten kanssa hänelle pullaa. Lapset tykkää leipoa.
Ihana ilahduttaa muita😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu
Käyttäjä3500
Jatkaa samaa paskanjauhantaa yhtä laiskana, vastuuttomana ja epävakaana kuin aina ennenkin
Minä olen fiksu, vastuullinen ja vakaa, samaa ei voi sanoa sinusta, ikävä kyllä.
Imuroin aamulla koko talon. Pölyt pitää vielä pyyhkiä ennen äidin tuloa. Ehkä lapset auttaa
Ap
Onks tää se sama jonka ystävä oli takertuvainen ja äiti ei tukenut jne?
Vierailija kirjoitti:
Soitin aamulla äidille. Sovittiin että hän tulee iltapäivällä kahville. Leivon lasten kanssa hänelle pullaa. Lapset tykkää leipoa.
Ihana ilahduttaa muita😊
Ap
Tämäkään ei ollut ap. Soitin kyllä, mutta valittaakseni isästä. Mutta äiti sanoi, että minä olin tyhmä, kun uskoin sitä, mitä isä on minulle puhunut. Vaikka itse on valinnut isäni minulle -> äitini syy. Äidin olisi kuulunut tulea minua vaatimaan, että isä viettää aikaansa minun kanssani, ja kun niin ei olisi isän uuden paskavaimon takia tapahtunut, niin olisin ihan itse huomannut, mikä isä on. ÄIdin syy siis minun paha oloni. Ei tukenut minua siinä, että tarvitsin isää, vaan osoitti kuin olisin idiootti, kun haluan isän.
ap
Olen fiksu ja vastuullinen. Niinpä haluan tehdä parhaani. Tänään se on leipominen, siivous ja perheen ilahduttaminen
Olen vakaa joten en enää jauha menneitä. Teen sovun äidin kanssa lopultakin. Lopetan jankkaamise netissä. En enää puhu naamalle paskantamisesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se sama jonka ystävä oli takertuvainen ja äiti ei tukenut jne?
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen fiksu ja vastuullinen. Niinpä haluan tehdä parhaani. Tänään se on leipominen, siivous ja perheen ilahduttaminen
Olen vakaa joten en enää jauha menneitä. Teen sovun äidin kanssa lopultakin. Lopetan jankkaamise netissä. En enää puhu naamalle paskantamisesta
Ap
Tämä ei ollut ap. Näitä mun haavoja ei kuule paskavammainen idiootti millään leipomisella ratkaista! En todellakaan leivo vittu mitään. Leivo sä vaan, kusipää.
ap
Enkä tee mitään muutakaan kenenkään eteen. Eivät hekään ole tehneet minun eteeni.