Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko ovulaatio meni?

16.03.2006 |

Eli testasin eilen Aconilla seka aamulla että illalla kaks tasavahvaa viivaa. No tänä aamuna, kun testasin tuli tosi vahva viiva. Pupuiltiin vasta tänä iltapäivänä ja kun sit äsken tein ovistestin uudestaan tuli enää haamu. Olikohan toi pupuilu jo myöhästä, oli nimittäin ainut kerta tässä kierrossa? Jotenkin tuntuu et ovis meni jo tai et oli ehkä eilen, kun enää ei tule mitään limojakaan. Sit mietin, et olikohan toi tän aamunen testitulos oikea kun tein sen aamupäivällä, en tosin aamuvirsasta vaan parin tunnin päästä. Kun aconillahan ei saa testata aamuvirtasta. Mut voiko ne lh:n arvot romahtaa noin äkkiä? Vai oliko toi iltapäivän virtsa vaan sit niin paljon laimeempaa?

Tulipa sekavaa tekstiä. Olis kuitenkin kiva, jos joku osais vastata noihin kysymyksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne testithän kertoo, että ovis tulee tapahtumaan noin 24-36 tunnin kuluessa plussasta joten varmaan sulla tänään sitten on jo ovis ollut.

Ohjeissahan kehotetaan lopettamaan testailu plussan tultua joten turhiahan nuo sun tämän päivän tikutukset on olleet, koska eiliset tasapaksut viivat ovat jo plussan näyttäneet.

Mulla itselläni ei myöskään näy limoja enää ovispäivänä vaan limailen päivää paria ennen eniten.

Munasolukin elää irtoamisen jälkeen noin 12 tuntia joten ihan hyvin ootte varmasti ehtiny " tilauksen" tekemään! Onnea matkaan!

Vierailija
2/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun vastasit=) Tosiaan vasta toista kiertoa tikutan ja ekassa tikutin vielä pari päivää plussasta, kun luulin että sillä tavalla saan selville millon ovis on jo ohi, mut testi näytti vahvaa viivaa monta päivää, joten ei selvinny. Sit joku kirjotti, että sillä ovis tapahtuu vasta sillon kun viiva on selvästi tummempi, ku kontrolli eikä siis sillon ku viivat yhtä paksut. No samapa tuo, parin viikon päästähän sen näkee miten on käyny=) Jotenkin vaan tuntuu et oltiin päivän myöhässä.

Nenoki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasiakin tikutteluja ettei itse ovisplussaa ole tullu lainkaan, mutta silti ovis on ollut ja vieläpä joku näin raskautunutkin! =)

Itse mittaan vielä lämpöjäkin niin voin ainakin olla varma, että olen ovuloinut, jos tikut ei näytä selkeetä tulosta!