LA Lokakuu 2017 <3
Löytyisikö muita plussanneita, joilla laskettu aika olisi lokakuussa? :)
Haluatko liittyä salaiseen fb-ryhmään? Laita sähköpostia lokakuunvauvat2017@hotmail.com :)
Kommentit (39)
Juu, uutta ryhmää vaan kehiin, varmasti tulee vielä muitakin! Täällä plussattu ystävänpäivänä. Hetken sulattelin ja mietin ryhmiin liittymistä, kun oli (ja on) niin epätodellinen olo. Nyt olis menossa 4+5. Laskurilla LA menis siihen lokakuun 24. päivään.
Joo aika epätodellinen olo täälläkin. Nyt 5+5 vasta, mut jotenkin ei vaan pääkoppa ymmärrä et olis raskaana. Joku innokas vois semmosen ryhmän perustaa 😊
Olisko mitään salaista facebook ryhmää. Haluaisin kanssa mukaan. Tänään positiivisen testin tein
On toi yks mikä on tehty, mut ryhmä kuulemma täynnä...
Miksi ei enempää porukkaa ryhmään mahdu?? Olis kiva itsekin johki päästä tuntemuksia purkaa..
Mä voin tehdä uuden ryhmän facebookkiin. Lähetä s. Postia lokakuunvauvat2017@hotmail.com
Laita nimi ja asuinpaikkakunta niin lisään kaveriksi facebookissa ja lisään ryhmään 😊 suljettu ryhmä tulee ja niin ettei muut sitä löydä.
Kiitos Anselmi! :)
Anteeksi, haluun varmistaa että siis onko tuo sellainen että kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä, että mä oon sellasessa ryhmässä? Jos ymmärsin oikein tuosta linkistä, niin suljetusta voi nähdä jäsenet ja ryhmän kuvauksen, mutta salaista ei voi löytää muut. Ymmärtäisin kyllä tosta sun viestistä että se on salainen, mutta haluan vielä varmuuden asiaan :) (Kuulostanpa heikkohermoselta :D)
tossa siis se linkki mihin viittasin: https://www.facebook.com/help/220336891328465
Siis juu salainen ryhmä, ettei muut sitä nää. Teen sen ryhmän tossa illemmalla kun töistäni vaan pääsen 😊
Siis juu salainen ryhmä, ettei muut sitä nää jne. 😊
Onko ok jos muutan tuohon alotusviestiin tuon toisen ryhmän sähköpostin? :)
Hh83 ja muut kiinnostuneet: ekassa ryhmässä yhdessä päätettiin että halutaan pitää ryhmä pienenä, joten se suljettiin jo näin nopeasti. Kiva että tulee kuitenkin toinen ryhmä niin pääsee kaikki juttelemaan :)
Juu kyl se varmaan käy.
Kun laitatte sähköpostia, niin nimi ja paikkakunta missä asuu. Vois myös hiukan profiilikuvaa kuvailla, kun saman nimisiä voi olla monta niin voi mennä kaveripyynnöt väärille ihmisille 😊
Kiitooos 😊
Pääseekö enää mukaa ryhmii..?
Kun laitatte sähköpostia,kuvailkaa millanen profiilikuva teillä on.. saman nimisiä on niin monta, etten millään voi tietää kenestä on kyse. menee aikaa ku etin ja vastailen teille et laitatte ite mulle kaveripyynnön ja sitä kauemmin kestää päästä ryhmään.
Kiitos!
Vieläkö mukaan mahtuu? Laitoin sähköpostia.
Lokakuuvauvat2017@hotmail.com poistuu. Ei kannata enää laittaa s. Postia. Kiitos.
Tai sitten perustaa vaan toisen ryhmän lokakuisille niin ei tarvii odotella ryhmään pääsyä. Lokakuisia tulee varmaan lisää kuitenkin vielä 😊 Vertaistukea täälläkin tarvittaisiin 😊