Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saako nainen haluta seksiä heti tapailun alussa?

29.01.2017 |

Olen tilanteessa jossa treffailu yms. aikuisiällä on uutta. Erosin pitkästä parisuhteesta jossa olin lukioikäisestä alkaen, yli 20 vuotta. Olen etsinyt miestä jonka kanssa voisin tapailla vakituisemmin ja harrastaa seksiä ilman mitään kiirettä miettiä sen pidemmälle. No tapasinkin nyt sellaisen. Kävimme eka treffeillä ihan kävelyllä. Seuraavat treffit olivat miehen kotona. Ei mennyt kuin 15 min ja olimme jo sängyssä. Sitten juttelimme ja uudestaan sänkyyn. Jäin yöksi ja aamulla uudestaan. Kun tein lähtöä, rakastelimme vielä kerran. No hyvältähän se tuntui. Mutta...mies halusikin sitten ottaa etäisyyttä ja halusi miettiä asiaa. Viikon päästä perjantaina kertoi että haluaa tapailla...kävimme kävelyllä ja pussailimme. Olen erittäin hämmentynyt ja mietin olisiko minun pitänyt sitten jotenkin tukahduttaa haluni ettei toinen olisi säikähtänyt? Ja mitä teen jos hän tulee luokseni ensi viikolla (kotona asuvat lapset vähän rajoittavat tapailua...)? Haluan häntä tosi paljon, pelkkä suuteleminenkin on aivan ihanaa. Mutta pitäisikö yrittää hillitä itseni?
Juu saa naisetkin kommentoida tähän :-).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan himosi mukaan.

Vierailija
2/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten itsestäsi parhaalta tuntuu. Enemmän kuulostaa siltä, että sillä miehellä oli joku henkilökohtainen ongelma. Kysy siltä, mikä on vialla. Kysy, oketko sinä tehnyt jotain väärin. Etenittekö miehen mielestä liian nopeasti vai mitä.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain itse kuultua. Eräs  tuttu lähes viisikymppinen, tosi seksikäs ja naisellinen eronnut nainen oli lähes pari vuotta ilman miestä ja seksiä. Hiljattain hän löysi lauantaina baarista vähän nuoremman miehen, joka sytytti heti. Menivät aika pian naisen kotiin ja seksiä oli ollut heti ja koko yö, välillä vähän nukuttu, taas heti aamulla ja sunnuntaina päivällä meno jatkui koko päivän. Kaikki mahdolliset "temput" ja asennot oli haluttu kokea heti ja nauttia täysillä . Paikat olivat ihan hellinä naisellakin, kun kertoi avoimesti. Varmaan kuulemma tapaavat jatkossakin.Joskus käy näinkin Harmi, kun en ole se mies..

Vierailija
4/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos ei anna väärää kuvaa seksihaluistaan. Monet miehet pettyvät kun hyvän alun jälkeen joiltakin naisilta halut katoavat. Silloin mies kokee, että kuka tahansa peniksenkantaja olisi kelvannut sonnin virkaan. Ja kovin paljon ei naisen kannata haluta enempää kuin mies. Toisin päinhän on jo rikoslaissa.

Vierailija
5/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin jutella jos mahdollista naisen kanssa omista mieltymyksissä seksissä, ettei joudu pettymään kun jo seurustellaan. Se riippuu henkilöstä. Teillä näyttää ap ainakin tuo seksi sujua ja päättyihän se lopulta hyvin :). Oma seksuaalisuuteni on monimutkaisempi, sillä minulla on pepun nuolemiseen fetissi joka on hyvin vahva. Kumppanin pitää olla valmis toteuttamaan fetissiäni usein, sillä muuten oma seksielämäni ei ole tarpeeksi tyydyttävä.

Tästä syystä kannatan seksistä juttelua jo tapaamisvaiheessa.

Vierailija
6/11 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet vain pelkkää seksiä, niin mikäs siinä. Pitkä kokemus on osoittanut, että nainen joka antautuu baarista, on todennäköisesti tehnyt sitä ennenkin. Mikä ei todellakaan miehen silmissä niin sanotusti korota naisen pisteitä. Ja nainen kun maineensa menettää, niin sitä ei takaisin saa. Itseään kunnioittava mies ei sellaista huoli kuin hauskapitokaveriksi. Myös panopuuksi kutsutaan. Mutta mikäs siinä, jos sitä haet, niin anna palaa vaan ! Halukkaita riittää kyllä jonoksi asti.

Vierailija
7/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haet vain pelkkää seksiä, niin mikäs siinä. Pitkä kokemus on osoittanut, että nainen joka antautuu baarista, on todennäköisesti tehnyt sitä ennenkin. Mikä ei todellakaan miehen silmissä niin sanotusti korota naisen pisteitä. Ja nainen kun maineensa menettää, niin sitä ei takaisin saa. Itseään kunnioittava mies ei sellaista huoli kuin hauskapitokaveriksi. Myös panopuuksi kutsutaan. Mutta mikäs siinä, jos sitä haet, niin anna palaa vaan ! Halukkaita riittää kyllä jonoksi asti.

Tää vanhanaikainen näkökanta saattaa toki kusta miestä itseäänki hieman jalkaan, jos jaottelee naisia hyviin ("korottaa naisen pisteitä") ja huonoihin ("panopuu") seksuaalisen käyttäytymisen perusteella. Itse esimerkiksi olen hyvin seksuaalinen nainen, vaikka en toteutakaan seksuaalisuuttani panemalla mahdollisimman monen eri miehen kanssa, enkä ole ikinä parisuhteessa pettänyt, mutta toisaalta en parisuhteen ulkopuolella todellakaan aio elää ilman seksiä. Mulla on muutama fwb-tyyppi, joiden kanssa asia hoituu luontevasti ja hyvässä hengessä.

Olin käynyt parilla treffeillä ihan kiinnostavan miehen kanssa, toisella käytiin juomassa pari lasia viiniä, suudeltiin nurkkapöydässä ja kumpaakin halutti jo kovasti. Siinä kutemisen lomassa mies huokaisi, miten kovasti arvostaa mun kaltaista naista, joka ei ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä ole viemässä miestä kotiin - olin vähän että mitä helvettiä, olin kyllä ajatellut miehen kutsua luokseni, mutta jos hänellä on noin vanhanaikainen näkemys juuri "hyvistä ja huonoista" naisista, niin pitäköön visionsa. Siitä kun saatettiin ilta päätökseen niin lähdin kotiin ilman häntä, kuten KUNNON NAISEN kuuluukin, mutta sen verran kuitenkin olin jo kiihottunut, että kutsuin yöksi luokseni toisen näistä fwb-miehistä... Tätä miestä en enää halunnut nähdä, mä en yksinkertaisesti kestä ihmisiä, jotka luokittelevat naisia tuohon tyyliin. Todennäköisesti hän jäi käsitykseen että olin niitä kunnon naisia ja harmittelee menetystään, mutta molemmille parempi näin. 

Vierailija
8/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, seksuaalinen halukkuus kuuluu yhtälailla naiselle kuin miehelle. En voi puhua kuin omasta puolestani, mut en näe mitään pahaa siinä että sänkyyn päädyttäisiin vaikka ensi treffeillä. Parastahan seksi toki on vasta silloin kun oppii tuntemaan toisen.

Vierailija
9/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän ummehtuneena ajatuksena sitä, että nainen on jotenkin huono, jos heti haluaa seksiä. Minä olen AINA ollut se, joka on halunnut ensin. Tämä ei ollut mikään ongelma miehille.

Kunnes tapasin -nyt jo - ex-mieheni. Menimme ensitapaamisella baarista sänkyyn. Ja yhdessä oltiin sen jälkeen 5 vuotta. Olin uskollinen eikä tehnyt edes tiukkaa. Suhdekin päättyi ilman kolmansia osapuolia. Silti eron aikana ja sen jälkeen mies on huoritellut minua, kun niin helposti päädyttiin harrastamaan seksiä. Onko häntä mahdollisesti kalvanut tuo ajatus koko suhteen ajan, en tiedä.

Tästä otin opikseni, että vaikka seksi on ihanaa ja minulle vain nautinto muiden joukossa, niin ehkä voin jatkossa pihdata sen pari tapaamista.

Vierailija
10/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa vielä, että harmillista tässä on se, kun olen muutenkin ollut varsin aloitteellinen miesten suhteen. Niin nyt en sitten viitsi kovin rohkeasti mennä juttelemaan tuntemattomille, koska sen moni mies tulkitsee väärin. Toivon olevani väärässä.

Vierailija
11/11 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10. Älä lannistu yhden miehen kommenteista. Minä ainakkn pidän aloitteellisista naisista ja mulle on myös ok jos nainen haluaa seksiä ekalla kerralla. Tosin mä voin odottaakin, vaikka seksistä pidänkin, niin ei se niin tärkeää ole etten voi odottaa kunnes myös nainen on siihen valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi