Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli kun ekan lapsen ekoille synttäreille ei pääse kukaan kummi eikä kaikki isovanhemmatkaan:(

Vierailija
16.03.2006 |

Kolmella kummilla on ihan oikeat esteet juuri synttäreiden aikaan, yhdellä kummilla on yhdellä isovanhemmalla taas ei ole oikeaa syytä... On tosi paha mieli, paikalle pääsee näillä näkymin vain toiset isovanhemmat (+ muut mahdollisesti kutsuttavat vieraat).

Tiedän että tämä on typerää mutta silti pahoitin mieleni...lohduttakaa joku mua, jookos?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina lapsen synttärit järjestetty niin, että olen laittanut viestiä kaikille kutsutuille, että nämä olisi vaihtoehdot synttäripäiville, mikä päivä teille parhaiten käy?

Kaikki vastaavat, että mikä näistä annetuista päivistä heille sopii parhaiten ja synttärit järjestetään sinä päivänä joka useimmille ihmisille käy.

Olipa se päivä sitten vaikka 2-4 viikkoa ennen tai jälkeen virallisen syntymäpäivän.

Ei pieni lapsi lapsi ymmärrä vielä ajankulua ja päiviä, joten se on ihan sama minä päivänä ne synttärit järjestää. Pääasia, että kaikki kutsut pääsevät mukaan ja on hauskaa.

Jos me vietettäisiin synttäreitä sellaisella periaatteella, että ne juhltaan just sinä päivänä, kun ne oikeasti on, niin oman perheen kesken saisimme juhlia, koska kaikki kutsutut ovat kiireisiä ja matkustavaisia ihmisiä.

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte sitten sinä oikeana päivänä viettää vaikka perheen kesken jonkunlaisen spsiaalipäivän :) Oikeana syntymäpäivänä juhlat olisivat toki kivemmat, mutta eihän tuon ikäinen lapsi viellä tajua, mikä päivä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei lapsi vielä ymmärrä synttäreiden päälle mutta minulle äitinä ne ovat tosi tärkeät ja olen niitä odottanutkin tosi kauan. Täytyy kai sitten kutsua muita vieraita jotta saadaan juhlatunnelmaa lisää. Tuntuu vain niin teennäiseltä....Ongelma tämäkin:)

Mutta harmittaa silti:(

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pakko sovittaa synttärikemut johonkin muuhun ajankohtaan tai ei saatais vieraita ollenkaan juhliin kun kaikki aina reissaa jussiksi jonnekkin mökeilleen!